Fnii! Grrp! Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Hej. Jag är sugen på att sätta in pengar på Stars. Jag vill inte göra det på playmoneykontot jag startade för länge, länge sen. Jag har förstått att Stars är lite kinkiga på den punkten, men kan det funka att avsluta mitt gamla (fortfarande playmoney-) konto och sen dra igång ett riktigt? Det kanske låter löjligt, men det är främst av integritetsskäl (nick och avatar) som jag överväger att låta bli att slanta upp om jag inte kan göra om det. Chanslöst? Citera
teddybeahr Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Det finns väl bara ett sätt att ta reda på det, släng iväg ett mail till supporten? Citera
Fnii! Grrp! Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2007 Det finns väl bara ett sätt att ta reda på det, släng iväg ett mail till supporten? Jag skulle vilja hävda att det inte alls är det enda sättet. Men det skulle kunna vara det bästa sättet förstås. Citera
gdaily Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Jag fick inte starta nytt konto (fast då var det realmoneykonto). Det kan jag förvisso förstå, men man borde kunna få byta namn vid ett sådant fall. Exempelvis en gång under ens livstid, typ. Kan förresten säga (hopppas sajtrepresentanten lyssnar nu) att det är ett av skälen till att jag inte spelar på Stars längre (var tidigare platinum-VIP, så jag gav dom hyggligt i rejk varje månad). Citera
Fnii! Grrp! Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Då frågar jag sajtrepresentanten rakt ut. Tror du det är möjligt under mina förutsättningar att starta nytt/avsluta kontot och börja om? Det finns ju verkligen noll sätt det skulle missgynna Pokerstars på. Insättningsbonusen är ju rimligtvis densamma. Citera
PokerStars Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Hej, Sajtrepresentanten lyssnar och beklagar det sena svaret. Då jag inte har access till det verktyg som krävs får jag be dig vända dig till support@pokerstars.com med denna fråga. De kommer hjälpa dig direkt. Mvh PokerStars genom Johan Citera
Alfredo Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Hej. Jag är sugen på att sätta in pengar på Stars. Jag vill inte göra det på playmoneykontot jag startade för länge, länge sen. Jag har förstått att Stars är lite kinkiga på den punkten, men kan det funka att avsluta mitt gamla (fortfarande playmoney-) konto och sen dra igång ett riktigt? Det kanske låter löjligt, men det är främst av integritetsskäl (nick och avatar) som jag överväger att låta bli att slanta upp om jag inte kan göra om det. Chanslöst? Jag var i precis samma situation, hade valt en korkad ("för personligt kopplad") nick. Jag hade bara spelat playmoney på detta konto. När jag ville börja spela på riktigt mailade jag supporten och förklarade precis som det var. De sa att de normalt var "kinkiga" och inte tillät byten men var ändå villiga att göra ett undantag för min situation. De avslutade mitt gamla konto och jag reggade ett nytt. Inga problem med andra ord och som nästan alltid, snabb och profsig hjälp från Stars support. Citera
Angels Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Jag försökte nyligen byta nick men det gick inte enligt supporten. Citera
Recommended Posts