Avsaknad Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Jag busta stars i en jättepott, postade HHn i vår Gnuf tråd. Ligger bra till i fulltilt också, kan bli klonk om nåra timmar. Såg den, lite småsick..kändes som din turnering när du hade typ 30K efter första perioden eller ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 jaha då leder man då, nickar AmyDiamond, lycka till avsaknad. spelat med dig på sviten några ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 skönt o hitta AA mot QQ där ser bra ut för dig, fick byta till ett rätt shortstackat bord så kanske kan jobba mig tillbaka. Presentera dig nästa gång vi springer på varandra därnere Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Såg den, lite småsick..kändes som din turnering när du hade typ 30K efter första perioden eller ngt hade 66k i första pausen lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Bustad och klar som 65a, pushar för typ 6 bb i sb med A5 o får syn av K3 som träffar....inte mycket o göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 gg avsaknad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Låt mig vinna en flip på ftp, plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Och där slutade kvällen för mig... synade stort överbet all in med AQ och mötte 87. Floppen JJT. Turn A. GOTT. River 9. Godnatt. Slutade 124:a. 900 dollar. Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 10/38 på fulltilt nu. Hejja rosen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 gjorde ett move med A8 och fick syn av AQ, åket som 26a. hejja rosen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 var det FTOPS 5 du lirade Ramz? jag har lirat de andra, men mitt internet flippade inatt. ska du lira resten? jag har en 15:e i omahan som bästa resultat. ska nog lira de flesta som är kvar, har kvalat till 6,9 och 10 i alla fall. lycka till med resten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Tror det var ftops 3 jag lirade i söndags, men osäker. Orkar inte lira så mkt nuförtiden så blir nog inget av dom andra, kanske kör den där störa på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts