Gå till innehåll

Men VAD sysslar han med?


yuanqui

Recommended Posts

Hand 1,858,369,843, Started at 2007-02-10 19:08 (EST)

Table 'chiefgue's HE': $0,25-$0,25 No Limit HE (Real)

Seat 2: slunecnik ($38,15 in chips)

Seat 3: Bricktop2 x ($24,80 in chips) (on the button)

Seat 6: peenglund ($28,60 in chips)

Seat 7: olivewin ($13,30 in chips)

Seat 8: use2lose ($49,35 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

peenglund : Post Blind ($0,15)

olivewin : Post Blind ($0,25)

Dealt to peenglund: 8h

Dealt to peenglund: 8d

*** Pre-Flop *** :

use2lose : Fold

slunecnik : Call ($0,25)

Bricktop2 x : Bet ($1)

peenglund : Call ($0,85)

olivewin : Call ($0,75)

slunecnik : Call ($0,75)

*** Flop *** : 10d 8s 2s

peenglund : Check

olivewin : Bet ($0,25)

slunecnik : Call ($0,25)

Bricktop2 x : Raise ($1)

peenglund : Raise ($3)

olivewin : Call ($2,75)

slunecnik : Call ($2,75)

Bricktop2 x : Raise ($22,80)

Bricktop2 x : All In ($23,80)

peenglund : Raise ($24,60)

peenglund : All In ($27,60)

olivewin : Call ($9,30)

olivewin : All In ($12,30)

slunecnik : Call ($24,60)

*** Turn *** : [ 10d 8s 2s ] 6s

*** River *** : [ 10d 8s 2s 6s ] Ks

*** SUMMARY ***

Pot: $94,80 | Rake: $0,50

Board: [ 10d 8s 2s 6s Ks ]

slunecnik bet $28,60, collected $94,80, net $66,20 Shows [ 7s Jd ] (a flush, King high)

Bricktop2 x lost $24,80

peenglund lost $28,60 Shows [ 8h 8d ] (three eights)

olivewin lost $13,30 Shows [ 10h Qd ] (a pair of tens)

use2lose lost $0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit all-in på hålstege o en som synar med Tp Q-kicker efter 2st är all-in. Du måste bada i pengar där du spelar. Vart spelar du? Säg nu inte party för då var du stor underdog i denna hand.

 

Jag lirar på bestpoker. Grejen är att jag haft en (med mina mått mätt) rätt fet downstreak på sistone. Bör ju vinna en hel del när folk spelar sådär men jag har blivit rätt utdragen. Givetvis spelar det selektiva minnet in en del men man blir ju så jävla förbannad när idioter blir belönade för att spela på det viset :twisted:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar på bestpoker. Grejen är att jag haft en (med mina mått mätt) rätt fet downstreak på sistone. Bör ju vinna en hel del när folk spelar sådär men jag har blivit rätt utdragen. Givetvis spelar det selektiva minnet in en del men man blir ju så jävla förbannad när idioter blir belönade för att spela på det viset :twisted:.

 

Håller med dig, det hade varit mycket bättre om han haft TT istället...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig, det hade varit mycket bättre om han haft TT istället...

 

Ja, det hade det. Hellre att jag förlorar alla mina marker på det sättet. Jag blir fan så mycket argare om jag får betala allt jag sitter med på bordet till nån som spelat katastrofalt. Mina pengar MÅSTE in på den floppen. Bound to.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det hade det. Hellre att jag förlorar alla mina marker på det sättet. Jag blir fan så mycket argare om jag får betala allt jag sitter med på bordet till nån som spelat katastrofalt. Dessutom, gör du kopplingen att även jag spelade dåligt i handen? Jag tycker mina pengar MÅSTE in på den floppen. Bound to. Liksom.

 

Det är sånt som händer på låga nivåer, det handlar ju om småpengar, folk går all in på vad som helst. Testa att gå upp några nivåer, där kommer ingen gå all in med sånna skithänder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar på bestpoker. Grejen är att jag haft en (med mina mått mätt) rätt fet downstreak på sistone. Bör ju vinna en hel del när folk spelar sådär men jag har blivit rätt utdragen. Givetvis spelar det selektiva minnet in en del men man blir ju så jävla förbannad när idioter blir belönade för att spela på det viset :twisted:.

 

poker kan få en att må skit. i början tyckler man synd om idioterna för att de är så dumma och ger bort sina pengar. sen börjar man hata dem när man torskat tillräckligt många potter som de här.

 

du blir en sämre människa av att spela mycket poker. thats it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det hade det. Hellre att jag förlorar alla mina marker på det sättet. Jag blir fan så mycket argare om jag får betala allt jag sitter med på bordet till nån som spelat katastrofalt. Mina pengar MÅSTE in på den floppen. Bound to.

 

Så du förlorar hellre degen till en random lirare än någon som bevisligen är råkass och som garanterat kommer torska pengarna igen (förhoppningsvis till dig)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...