Myssion Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Postad 10 April , 2007 Resultat från förra veckan. Började bra, slutade mindre bra. Men har spenderat påskhelgen med att titta på lite CR-filmer, det positiva med att det går dåligt är att man börjar se över sitt spel lite och tänka till angående situationer som tidigare kändes självklara. 2/4: $248.34 3/4: $459.51 4/4: -$373.38 5/5: -$500.75 Hela veckan: -$166.28 Citera
almanzur Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Kollade nyss på den halvgamla SVT-dokumentären Pokerlandet. Rätt kul faktiskt. Särskilt Thuritz. Var fick du tag på den? Skulle gärna se den igen:-) Citera
Gäst Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Var fick du tag på den? Skulle gärna se den igen:-) Tror inte man får skriva det här. Särskilt inte när man delar dagbok med en mod Citera
Gäst Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Spelade Mansion 100k idag. Kom ~30 nånting. Fick $450 för det, dock va det ju en stejkturre vilket innebär $135 till mig, känns skönt! Ska spela den imorrn med, kl 13 går den då tror jag. Citera
Myssion Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Postad 11 April , 2007 Men grattis Expekt...... :evil: Tror inte man får skriva det här. Särskilt inte när man delar dagbok med en mod Instaban!!!! Citera
Myssion Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Postad 11 April , 2007 Skickade ett konstruktivt mail till deras marknadsavdelning (email@marketing.expekt.com): "agjaöjfköhahjÖJÖDFAHÖJdfakgöagksdjöga, Tacksam för svar, MVH Xxxxxx Xxxxxx" Citera
Bluwajt Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Dött här, dåligt med spel eller? Spelade du Mansions 100k Consp, och isf hur gick det? Citera
Gäst Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Dött här, dåligt med spel eller? Spelade du Mansions 100k Consp, och isf hur gick det? Ja, det är lite dåligt med spel från iaf min sida Spelade Mansion idag. Kom ~160 nånting av knappt 500 startande, så inga pengar. Körde även lite HU på Expekt idag...Jättemotrigg, 2-8 på dom Nu går jag mest och hoppas på att bonusen ska trilla in snart Citera
Myssion Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Har du/ni inte sett denna underbara skapelse till film. Gör det!!!!! SVAMPBOB Jaaaaaaaaaaaaa, vi såg den igår, underbar film! Den hade ju en viss höjdpunkt, måste man ju säga. Citera
kfluffie Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Kyle XY - Nutz! Har sett 9 av 10 avsnitt nu på 2 dagar. Han inte se sista avsnittet imorse (d.v.s mellan 15-16:00). Tilt! Är så spännande, ska kolla på det ikväll! =) Har även införskaffat Rome Säsong 2, iaf ett par avsnitt, som måste grindas. Säsong 1 var ju nöten den mä ... Tips från Coachen! FYI, här är mina grindar serier för närvarande: (Bara skyfflat, ordningen har ej att göra med KF's tycke om serien) 1. Scrubs 2. HSP 3. Rome 4. Kyle XY Den som har sett alla utgivna avsnitt av dessa serier eller har planer på att göra det är en mupp och allmänt töntig! Watch it, or be Squatchit! Citera
Gäst Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Kyle XY - Nutz! Har sett 9 av 10 avsnitt nu på 2 dagar. Han inte se sista avsnittet imorse (d.v.s mellan 15-16:00). Tilt! Är så spännande, ska kolla på det ikväll! =) Har även införskaffat Rome Säsong 2, iaf ett par avsnitt, som måste grindas. Säsong 1 var ju nöten den mä ... Tips från Coachen! FYI, här är mina grindar serier för närvarande: (Bara skyfflat, ordningen har ej att göra med KF's tycke om serien) 1. Scrubs 2. HSP 3. Rome 4. Kyle XY Den som har sett alla utgivna avsnitt av dessa serier eller har planer på att göra det är en mupp och allmänt töntig! Watch it, or be Squatchit! zoooomg wtf...Scrubs är inte bra KF! Förmodligen bland det sämsta som skapats i TV-serie genren. Alla vet att House äger mest atm. Citera
kfluffie Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 zoooomg wtf...Scrubs är inte bra KF! Förmodligen bland det sämsta som skapats i TV-serie genren. Alla vet att House äger mest atm. House och Greys Anatomy kollar jag på om jag tvingas av regeringen. Har tur dock att hon också gillar Scrubs, dock så har jag sett alla avsnitt säkert 55 gånger, iaf de som visas på Trean! Anywho, Scrubs rulez! Nöff said! Citera
sorkenkk Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 zoooomg wtf...Scrubs är inte bra KF! Förmodligen bland det sämsta som skapats i TV-serie genren. Alla vet att House äger mest atm. QFT Var bara tvungen. Inte ofta man får dra en sån efter ett Conspiracy-inlägg. Citera
Gäst Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 QFT Var bara tvungen. Inte ofta man får dra en sån efter ett Conspiracy-inlägg. Men tilta mig inte då Citera
eurythmech Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 lol @ jämföra House med Grey's iofs är det ju inte i närheten som samma hjärnröta som att gilla Scrubs Citera
DaPine87 Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 omfg, scrubs är övernöten och går INTE att argumentera emot Citera
eurythmech Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 omfg, scrubs är övernöten och går INTE att argumentera emot I rest my case Citera
Gäst Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Sköna uttryck..."hjärnröta" och "övernöten" lol... Försöker komma på nån mer bra serie men efter att ha sett House så är det inte så lätt... Citera
kfluffie Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Sköna uttryck..."hjärnröta" och "övernöten" lol... Försöker komma på nån mer bra serie men efter att ha sett House så är det inte så lätt... Doktorn kan komme, Hem till gården, Heartbeat, Nya tider är bara några serier som jag tror du gillar. Correct? =) Citera
Gäst Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Doktorn kan komme, Hem till gården, Heartbeat, Nya tider är bara några serier som jag tror du gillar. Correct? =) Vänner & Fiender, Rederiet, Skilda världar....ja listan kan göras lång. Citera
wheelinho Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Vita lögner va nöten när man va liten Citera
Ängeln17 Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Tacka vet jag "Brända Kartan" och den där med han "Manolito" vad den nu hette. Citera
PaleRider Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Nudlar och nollåttor waz da shiiiit! Citera
Recommended Posts