brut Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Spelar på party. Oftast NL 50-200. Från vilka länder tycker ni de bästa spelarna kommer? Sämsta? Själv har jag lite svårt att möta den typiske finnen. Normalt sett ganska svår att köra över. Danskar, fransmän spanjorer, greker brukar hålla en ganska låg klass. Tyskarna är ojämna TAG eller värdelös oftast. Svenskarna är tyvärr inte heller särskilt bra i genomsnitt. Detta är min subjektiva åsikt utan någon seriös analys av det. Men det är ungefär så det känns för närvarande. Citera
Myssion Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Tycker alla är värdelösa, men spelare jag har stött på som har visat mest (läs: minst omycket) potential är nog några holländare. Kanske någon kanadick. Citera
Jennez Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Det här är ett av pokerforums roligaste inlägg i en annan exakt likadan tråd: Tuareger, stäpp-pygméer, swaziländare och uzbeker tycker jag klonkar lite mer än andra nationaliteter. Och Wambesifolket är äckligt tajta Citera
Ängeln17 Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Jag vill lägga till auberginnerna down there, för de är ena riktiga runner, runner! Citera
Myssion Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Allehanda stäppfolk är faktiskt allmänt underskattade när det kommer till pokerskills. Citera
thekid Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Alla vet ju att Trinidad och tobagoa... trinidad och tobag... trinidad och tobago-fol... Alla vet ju att svenskarna är bäst. Citera
all_ur_horses Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Alla vet ju att Trinidad och tobagoa... trinidad och tobag... trinidad och tobago-fol... Alla vet ju att svenskarna är bäst. trinidadier Citera
DaPine87 Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Holländare brukar vara aggresiva o jobbiga. Citera
Emilio Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Amerikaner kan vara jobbiga. Svenskar är något av de sämsta pokerspelarna. typiskt för en svensk spelare är "how could you call?, You didn´t have odds!, I will crush you in the long run!", då vet man att man har en fin firre vid sitt bord. Citera
Cleburne Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Det här är ett av pokerforums roligaste inlägg i en annan exakt likadan tråd: Sjukt kul! Citera
Myssion Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 trinidadier Jag hade för mig att det hette Trinidadlar & Tobaganeser, men jag kan minnas fel... Citera
Recommended Posts