PsychicIor Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Såg att pokeroffice 2 kör en grej nu när man kan signa för några siter och få det gratis, är ju ändå 79 dollares det kostar. 2 av de siter är jag redan med på så de är uteslutna (Full tilt och Partypoker) Vilken av följande siter skulle ni föredra ? Gärna en där det är mkt löst spel Pokerstars Empire poker Poker loco Titan Pokerroom Towergaming Här ser ni de olika kraven de har.... http://www.pokeroffice.com/free.html Citera
Kenan83 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Såg att pokeroffice 2 kör en grej nu när man kan signa för några siter och få det gratis, är ju ändå 79 dollares det kostar. 2 av de siter är jag redan med på så de är uteslutna (Full tilt och Partypoker) Vilken av följande siter skulle ni föredra ? Gärna en där det är mkt löst spel Pokerstars Empire poker Poker loco Titan Pokerroom Towergaming Här ser ni de olika kraven de har.... http://www.pokeroffice.com/free.html Tycker att du ska ta stars, finns ju ändå inget rb där och man måste nästan ha konto där ändå 100 player points går ganska snabbt Citera
magnusin Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Enda av dom som jag testat är Titan . Men löst spel vet jag inte, det beror väl ganska mycket på gångerna. Annars helt bra site nog. Citera
magnusin Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Ups!! Såg inte Pokerstars överst på listan:-) Dom som gäller helt klart. Man hittar mycket löst spel där. Turneringar och sng startar hela tiden. Kör med dom. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Tycker att du ska ta stars, finns ju ändå inget rb där och man måste nästan ha konto där ändå 100 player points går ganska snabbt Ta pokerstars som Kenan säger, då missar du ingen RB deal ifall du skulle villja börja spela på någon av dom andra sidorna senare Citera
PsychicIor Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Okej...det lutar åt Pokerstars alltså Men är dealen bra annars ? Hos Stars verkar den ju bra då, med tanke på rb'n. Citera
oknytt Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Du kan ju göra som jag. Signade upp mig på Poker loco (vilket jävla namn förresten) och spelade bort lite drygt $200 innan jag hade spelat ihop det antal rejkade händer som krävdes. Dumsnål är bara förnamnet... Citera
PsychicIor Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Du kan ju göra som jag.Signade upp mig på Poker loco (vilket jävla namn förresten) och spelade bort lite drygt $200 innan jag hade spelat ihop det antal rejkade händer som krävdes. Dumsnål är bara förnamnet... Nej tack, jag gör nog på mitt eget sätt och försöker gå + samtidigt som jag får det gratis .... Men det vet man ju aldrig förräns i efterhand. Kanske hade varit smartast o köpa direkt . Så därför ställde jag frågan här, och samtidigt vilken site som har lösast spel Citera
Kenan83 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Nej tack, jag gör nog på mitt eget sätt och försöker gå + samtidigt som jag får det gratis .... Men det vet man ju aldrig förräns i efterhand. Kanske hade varit smartast o köpa direkt . Så därför ställde jag frågan här, och samtidigt vilken site som har lösast spel Är du en vinnande pokerspelare så kan det omöjligt vara bättre att köpa den. Lite varians får man räkna me Sen så får du även $50 i deposite bonus såg jag nu, synd att PS inte fanns när jag skulle fixa mitt PO Citera
DrRoland Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Stars är bäst som kenan säger eftersom du inte går miste om någon RB. Andra och tredjevalet är empire och Party. Går inte att få RB där, men hos vissa affar finns det snowball freerollar med bra värde. Citera
Kenan83 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Stars är bäst som keanan säger eftersom du inte går miste om någon RB. Andra och tredjevalet är empire och Party. Går inte att få RB där, men hos vissa affar finns det snowball freerollar med bra värde. Vill inte vara jobbig, men det går att få rb hos party om man verkligen vill Citera
Emilio Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Bojkotta party. Dom har knullat sina kunder i röven utan glidmedel allt för många gånger. Citera
PsychicIor Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Stars är bäst som kenan säger eftersom du inte går miste om någon RB. Andra och tredjevalet är empire och Party. Går inte att få RB där, men hos vissa affar finns det snowball freerollar med bra värde. Har redan konto hos Party tyvärr.. Citera
Recommended Posts