m1978 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 5 ruggiga nu på 10 minuter.. helt sjukt.. hur bearbetar man egentligen dessa? när man dominerar klart varenda jävla gång men blir utdragen konstant.. ska man investera i en boxboll eller nåt? jag KOKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 5 ruggiga nu på 10 minuter.. helt sjukt.. hur bearbetar man egentligen dessa? när man dominerar klart varenda jävla gång men blir utdragen konstant.. ska man investera i en boxboll eller nåt? jag KOKAR jag behöver verkligen någoting och slå på, åkte på en till nyss... sitngo, shortstack får AKs utg, pushar, får syn av a5o, floppen kommer tre spader och idoten har As gissa vad han får på turn ... Ks .... ska spela bort mina pengar, är fanimej inte värt och spela när man blir dödad hela tiden .. skicklighet my ass, matematik my ass, jag lovar att 100 av 100 så kommer typ 72 vinna mot AK, speciellt på Pstars.. TUR är den enda faktorn i poker. Punkt slut. Hutter, hutter. Darr, darr. Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilt. Giiiiarggggh. De senaste tre veckorna har bara varit bad beats, så det är klart jag är på tilt. Men det kommer aldrig att hända igen då jag ska lägga ner. Pallar inte trycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 japp sjukt.. pstars.. åkte just på min 6e.. all in pre.. KK har jag mot QQ.. Q på turn.. hade KK en av dom förra oxå fick syn av 93 i spader som fick färg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 skicklighet my ass, matematik my ass, jag lovar att 100 av 100 så kommer typ 72 vinna mot AK, speciellt på Pstars.. TUR är den enda faktorn i poker. Punkt slut. De där jädrans pstars asså, riggat så de står härliga till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 De senaste tre veckorna har bara varit bad beats, så det är klart jag är på tilt. Men det kommer aldrig att hända igen då jag ska lägga ner. Pallar inte trycket. Dig förstod inte vad mig menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Jag älskar Jello Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Dig förstod inte vad mig menade. Hahaha, jag som precis tänkte betygsätta den här tråden med lägsta betyg, men det där ändrade ju allt. Hur gör jag nu? Ps. Det är synd att inte fler använder betygsfunktionen, på så sätt skulle man slippa klicka på skittrådar av den här typen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Dig förstod inte vad mig menade. Förstår inte mig själv ibland. QUOTE=FiSherman63;574924]Hahaha, jag som precis tänkte betygsätta den här tråden med lägsta betyg, men det där ändrade ju allt. Hur gör jag nu? Ps. Det är synd att inte fler använder betygsfunktionen, på så sätt skulle man slippa klicka på skittrådar av den här typen. Någonstans måste man få ut sin ilska eller prata, hålla det inom sig skulle bara få en att flippa totalt låter som om jag är schizo men det blir av poker då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Förstår inte mig själv ibland. QUOTE=FiSherman63;574924]Hahaha, jag som precis tänkte betygsätta den här tråden med lägsta betyg, men det där ändrade ju allt. Hur gör jag nu? Ps. Det är synd att inte fler använder betygsfunktionen, på så sätt skulle man slippa klicka på skittrådar av den här typen. Någonstans måste man få ut sin ilska eller prata, hålla det inom sig skulle bara få en att flippa totalt låter som om jag är schizo men det blir av poker då och då Skriv dagbok? Inte här men hemma på papper? Kan inte se att du kan ha fått ut ngt av denna tråd? Snarare tvärtom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Seriöst kan ni inte hantera badbeats (Vilket ni inte uppenbart kan) så sluta på en gång. Ursäkter som efter 10 st på rad bla bla bla, håller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Eftersom man för det mesta aldrig är mera än 75-80% favorit så blir man ju utdragen var 5e gång. Och med multitable så är det ju klart att det händer gång på gång. Införskaffa mera frukt så blir det lättare att ha de sura äpplena inärheten när det är dags att bita i dem. Man kommer alltid ihåg de bad beats man själv råkar ut för, men glömmer snabbt bort de bad beats man utsätter andra för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Petalaxin Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Efter att i c. två månaders tid huserat på variansens negativa sida har jag gett matematiken en chans genom att köra Fixed istället för NoLimit. Och se -den tycks, redan efter några dar, göra ett bättre jobb där (enligt bankrullen). Fast handen på hjärtat (!) så nog saknar jag (i alla fall lite grann) hjärtklappningen Man vinner inte utan (lite) tur , absolut inte heller med enbart otur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P.amen Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Som världsmästaren i schack sa -"Om jag hadde haft lika mycket tur i poker som i schack skulle jag vara mästare i poker också" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Som världsmästaren i schack sa -"Om jag hadde haft lika mycket tur i poker som i schack skulle jag vara mästare i poker också" Jo schack känns som ett spel där det är minst 90%tur, kanske t o m 100%.. De där jäkla ryssarna drar ju bara ut hela hela tiden! Ska f-n börja med finns i sjön! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P.amen Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Vet du nån bra live sida för, finns i sjön? och någon bra odds kalkylator liknande pokerstove för spelet?.Fast är det inte jävligt många fiskar där,det låter lite misstänkt tycker jag.PS såg att det var 3 stjärnor i betyg på denna tråden det måste väll vara det högsta betyget man kan få eller?,annars var det verkligen sista gången jag startade en tråd DS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Vet du nån bra live sida för, finns i sjön? och någon bra odds kalkylator liknande pokerstove för spelet?.Fast är det inte jävligt många fiskar där,det låter lite misstänkt tycker jag.PS såg att det var 3 stjärnor i betyg på denna tråden det måste väll vara det högsta betyget man kan få eller?,annars var det verkligen sista gången jag startade en tråd DS Live sida..? Ja om inte den här tråden får högsta betyg, vilken ska då få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P.amen Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Oj då, jag menade en origgad sida på nätet där man kan spela finns i sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Oj då, jag menade en origgad sida på nätet där man kan spela finns i sjön. Origgade spelsidor? Nej de kan jag inte tänka mej att de finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Ju bättre man är desto mindre beroande är man av tur, tur är med andra ord nått som fiskar behöver för att vinna. Så det går inte att generalisera hur mkt det handlar om tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Ah, okej. Intressant läsning. Har du inget bättre för dig, seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Men ni fattar ju inget. Det har inte med tur eller otur att göra. Det är riggen allt är riggat. Och frågan är bara om riggen är med dig eller inte. "and then you realize its not the cards which are rigged its you who is rigged" may the rigg be with you. Bord: Fis hand: Min hand: O jag vinner med fyrtal är inte det rigg så säg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P.amen Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Det är absolut ingen rigg du vann ju,om fi hadde haft AA hadde det varit en solklar rigg.Du måste helt ha missuppfattat detta med rigg;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Det är absolut ingen rigg du vann ju,om fi hadde haft AA hadde det varit en solklar rigg.Du måste helt ha missuppfattat detta med rigg;-) Läs om, läs rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P.amen Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Läs om, läs rätt hur tänker du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 hur tänker du nu? Kolla igenom handen igen... Titta extra noga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts