Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

:) Det blev en ost & skinkfralla för 45:- och en latte för 32:-, så det e fan på håret... Å på Café Paus har jag ingen rake back alls heller, så jävla sniket!!! Skulle fan ha grindat in en årslön hittills i år där om jag haft 30%. :roll:

 

Aja, ska försöka plugga lite nu. Är dock sjukt revanschsugen redan, vilket är ett bra tecken. Har lirat rättså kalasmånga spel redan den här veckan, så det borde bli lite tillbakakaka att se fram emot i alla fall. Surt bara att grinda för att hitta break even i slutet av månaden :(

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:) Det blev en ost & skinkfralla för 45:- och en latte för 32:-, så det e fan på håret... Å på Café Paus har jag ingen rake back alls heller, så jävla sniket!!! Skulle fan ha grindat in en årslön hittills i år där om jag haft 30%. :roll:

 

Aja, ska försöka plugga lite nu. Är dock sjukt revanschsugen redan, vilket är ett bra tecken. Har lirat rättså kalasmånga spel redan den här veckan, så det borde bli lite tillbakakaka att se fram emot i alla fall. Surt bara att grinda för att hitta break even i slutet av månaden :(

 

/SK

 

Kom ihåg att evensteven ibland inte är så tokigt... Om jag fick välja skulle jag vilja haft det i januari! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var ute och lirade live igår så blev sent, Så i morse somnade jag på soffan med lillen och ikväll lär man ju låtsas man e romantisk... känns som de e mer EV än o lira just nu med :)

 

Hehe, somna med lillen i soffan låter risky ;)

 

Har just kollat en sjukt bra rulle - Zodiac.

 

Ikväll blir det grind, ses då.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inleder med att busta en 50a och en 75a. Sicko kortdöd där jag till slut fick börja ställa mina 63 75 85 osv osv och mötte såklart AT vid första pushen. Inga konstigheter egentligen och inga utsugningar, bara hemsk varians.

 

Aja, fick igång en 100ing nu, vänta på en till och en 75a. Hoppas det går bättre...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Analys: Jag tror att jag senaste dagarna har blivit lite för passiv. Har nästan känts som lite scared money-lir. Inte bra... Satt en bra stund igår med turbo/SH-gurun och diskuterade lite strategi, och idag blir det en SK som är mer aggressiv tidigare i spelet som lirar.

 

Hoppas att det ger utdelning, och att bäst hand får stå!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Filen du försöker att komma åt är inte tillgänglig just nu."

 

Ok, ska kollas upp... Det jobbiga e att jag inte hittar den eller den nya jag laddat upp i filhanteraren på megaupload heller. Tar kanske en stund innan de poppar upp. Skulle copy/pasta länken till video2 oxå, men lyckades stänga fönstret med länken och kopiera nån annan text emellan så nu måste jag leta upp den igen. Tar som sagt kanske en stund...

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...