Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite online. Gräl... jag är på. skapa enonscam tråd där jag tagit dina playmoney och dumpat dem till tredje hand för att han ska få status och köåa in för 1m på ett limit bord....

 

 

I dare you to do it!

 

 

Fucking nutz! :)

 

Gahlster, jag fixar en så får krac fixa resten... Om han inte blir blind av dåligt gråbo...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en tveksam syn i ongame och tappa lite.

 

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-57041125-75

played at "Placerville" for USD TC from 2007-12-28 17:25 until 2007-12-28 17:25

 

 

 

Seat 1: TeamToesti ($8,722 in chips)

Seat 2: Tovsar0126 ($6,380 in chips)

Seat 4: ackermann2 ($5,660 in chips)

Seat 5: BENTOPHE ($2,643 in chips)

Seat 6: Nochnoj Elf ($13,671 in chips)

Seat 7: Pluttens_Dad ($12,760 in chips)

Seat 9: JJToo ($3,380 in chips)

Seat 10: fullhorace86 ($4,307 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Nochnoj Elf posts blind ($150), Pluttens_Dad posts blind ($300).

 

PRE-FLOP

JJToo folds, fullhorace86 folds, TeamToesti folds, Tovsar0126 folds, ackermann2 folds, BENTOPHE bets $2,643 and is all-in, Nochnoj Elf folds, Pluttens_Dad calls $2,343.

 

FLOP [board cards: Ace of Hearts,8 of Clubs,Jack of Hearts ]

 

 

TURN [board cards: Ace of Hearts,8 of Clubs,Jack of Hearts,Ace of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: Ace of Hearts,8 of Clubs,Jack of Hearts,Ace of Diamonds,Queen of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

BENTOPHE shows [ King of Clubs,Ace of Spades ]

Pluttens_Dad shows [ Ace of Clubs,3 of Diamonds ]

BENTOPHE wins $5,436.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: BENTOPHE

Pot: $5,436

TeamToesti, loses $0

Tovsar0126, loses $0

ackermann2, loses $0

BENTOPHE, bets $2,643, collects $5,436, net $2,793

Nochnoj Elf, loses $150

Pluttens_Dad, loses $2,643

JJToo, loses $0

fullhorace86, loses $0

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid samma visa i CG. Jag bygger upp en fin stack på båda mina bord.

 

I ena hamnar jag ai pf med JJ vs K9 och han klonkar - det var de $350.

 

Andra bordet: 55 och floppar set. Action alla gator ner till river då det ligger 4 klöver på bordet, jag utan och får vika i 300-potten när han pushar, det var $150 till... Skojigt.

 

E lite sugen på att börja lira HU CG. Känner att jag skulle kunna bli bra tror jag... Eller så e jag bara fisk.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Trist........På svenska spel har jag börjat lägga mig med kungar då jag vet att det ändå kommer ett ess på flopp, förmodligen sitter någon redan med AA också, brukar vara lite av deras speciallite ! AA vs. KK :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som belöning så satte jag mig ner å lira HU CG NL200. Dubblade efter typ 50 händer :D

 

Ska se om jag hittar nån å lira nl400 HU mot nu. Dubblar jag så blir det nl800 ;) Ska sova om inte alltför länge heller iofs...

 

gl to me! /SK

 

Bara för att det gått bra i turre-spelet måste man inte sätta sig att lira CG. (Om jag inte fattat fel är du en donator likt mig i CG)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mindre snack och mera ställ. Tror du överarbetar för mkt på din nivå. Nu menar jag generellt och inte nån specfik hand. var ett tag sen jag tog en titt på din video. Men två raka tips är att ställa först in och inte vara så feg att se "billiga" floppar med skaplig stack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mindre snack och mera ställ. Tror du överarbetar för mkt på din nivå. Nu menar jag generellt och inte nån specfik hand. var ett tag sen jag tog en titt på din video. Men två raka tips är att ställa först in och inte vara så feg att se "billiga" floppar med skaplig stack

 

Hej och hå!

 

Vad menar du? Argumentera mera så lyssnar flera ;) Ställa först in tror jag att jag började få koll på, hm..., ja kanske ett par veckor efter jag började lira sng.

 

Se fler billiga floppar med skaplig stack. Jo, i viss utsträckning vilket jag även gör. Har ju lagt till alla pp i min HD under rätta förutsättningarna.

 

Annars måste jag säga att din post känns ganska dryg och icke konstruktiv, det kanske inte var din mening men så blev det iaf tycker jag.

 

Gott nytt /SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att det gått bra i turre-spelet måste man inte sätta sig att lira CG. (Om jag inte fattat fel är du en donator likt mig i CG)

 

Visst e det så, men jag har en föreställning om att jag ska kunna utveckla ett vinnande cg-spel. Dessa sittningar var kanske inte heeelt så seriösa som de borde dock ;)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan väl förhelvete inte hålla på att skriva i två dagböcker nån jävla måtta får det vara. BBBBBBBBBAAAAAAAAAANNNNNNNNN PLEASE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

eller det kanske finns nån bra anledning:-D

 

 

 

lol

 

Ego-krippa vill ha en egen oxå, svårt å släppa. ;) Men uppdateringar om mtt-res blir i andra, här bara typ "jag vann" ;)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela CG låglimit och ABC poker samt överbetta dina träffar så kommer degen!:lol:

 

PS; Det har väl gått bra som F.. för dig Krippa, du vann ju student tjofräset och så hörde jag lite rykten om att du vann en pokerresa som du va på med din mor !

 

Jorå, gått helt ok :)

 

Jag vet att jag kan lira ABC låglimit, men känns inte så skoj :) och dåligt med värde i det för mig oxå eftersom jag plussar så pass på SNG som jag gör. Tror att lösningen är att grinda ihop en separat CG-rulle och börja nöta NL100 6-manna med typ 20 inköp och sakta men säkert levla upp. Jag har just nu lite svårt med vilka händer jag ska öppna med, och anpassar mig allteftersom.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...