Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

Jag och jensa mot ulaf och conspiracy alltså! ;)

 

Som sagt på regulars kommer han definitivt ha en jättestor chans att fixa det. Eftersom jag inte vill röja mig så får ni ta mig på mina ord, men har jag klarat det kan ABSOLUT krippa firra det.

Jensa, du nickar nåt liknande som här på forumet va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, halvfishy stämmer nog i förrgår. Framförallt i mina turbos där jag var sjukt för tajt. Hann inte med helt enkelt, och missade ett gäng atc-pushar.

 

Ska bara lira regs nu ett tag.

 

Till mitt sample kan jag ju lägga till ca 400 spel på Everest där jag hade 22%, men då på lägre nivåer, typ 15-33.

 

Betta på pojkar, så spelar jag :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten consp så tror jag att du generellt underskattar möjligheten till hög roi på regs med få bord simultant. Känner åtminstone två pers som har över 20% (!) på 55or och 109or på Everest och OnGame. Tror inte att de e bäst, och har nödvändigtvis inte kalashög $/h jämfört med många 4%-turbospelare...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, men spela 5000 regulars med 2-4 bord samtidigt kommer nog ta ett braaa tag.

 

Krippa kan behöva en morot, så jag kan nog sätta en tusing (SEK) på att han inte har över 9,999% ROI efter 5000 sng. Om han sen singletablar regulars så behöver jag inte oroa mig då jag troligtvis är senildement när han är färdig. Jag behöver dock veta; Hur många har du spelat nu och vad är ROI för dessa?

 

Usch va spännande det skulle bli om det är på håret de sista 50 eller nå't, då får man gå in på sajten själv och försöka klå killen. Eller vänta, vilken effekt skulle det ha?

 

Vill någon höja stejksen så kan vi ta en diskussion. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, men spela 5000 regulars med 2-4 bord samtidigt kommer nog ta ett braaa tag.

 

Krippa kan behöva en morot, så jag kan nog sätta en tusing (SEK) på att han inte har över 9,999% ROI efter 5000 sng. Om han sen singletablar regulars så behöver jag inte oroa mig då jag troligtvis är senildement när han är färdig. Jag behöver dock veta; Hur många har du spelat nu och vad är ROI för dessa?

 

Usch va spännande det skulle bli om det är på håret de sista 50 eller nå't, då får man gå in på sajten själv och försöka klå killen. Eller vänta, vilken effekt skulle det ha?

 

Vill någon höja stejksen så kan vi ta en diskussion. ;-)

 

 

Hehe, visst tar det tid att 2-4 tabla regs, men $/h e ju det som egentligen räknas. 5000 spel är bara lol för mig, jag tror att jag totalt under detta år har lirat runt 1700 spel. ROI på dem blir svårt å säga, men som sagt så hade jag 19% på de sista 480 på PS, kanske runt 22% på de 400 innan det. 22% på dryga 400 lir på Everest, men då på lägre nivåer. Har slängt all statistik från tidigare, så ni får helt enkelt tro mig. 13% nu på OnGame...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak som också spelar stor roll om ni nu vill beta på den ROI ni tror krippa kan hålla är ju vilka nivåer han hade tänkt att spela framöver.

Är inte så insatt men ifrån vad jag läst så varierar det rätt mkt mellan 54$ och 108$, och känns som att ROI kan skilja sig en hel del mellan dessa nivåer.

Tycker personligen det är mer intressant att titta på profit/game.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak som också spelar stor roll om ni nu vill beta på den ROI ni tror krippa kan hålla är ju vilka nivåer han hade tänkt att spela framöver.

Är inte så insatt men ifrån vad jag läst så varierar det rätt mkt mellan 54$ och 108$, och känns som att ROI kan skilja sig en hel del mellan dessa nivåer.

Tycker personligen det är mer intressant att titta på profit/game.

 

Visst e det så.

 

Grattis till stjärnan btw :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-55786710-34

played at "Liverpool" for USD TC from 2007-12-11 18:01 until 2007-12-11 18:02

 

 

 

Seat 1: POKER PRO89 ($1,945 in chips)

Seat 3: Pluttens_Dad ($1,890 in chips)

Seat 4: dark_wave ($4,055 in chips)

Seat 5: deckchairboy ($5,065 in chips)

Seat 6: Hoffinger ($2,340 in chips)

Seat 7: flopok1 ($1,725 in chips)

Seat 10: adinjo ($2,980 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

POKER PRO89 posts blind ($50), Pluttens_Dad posts blind ($100).

 

PRE-FLOP

dark_wave folds, deckchairboy folds, Hoffinger folds, flopok1 folds, adinjo calls $100, POKER PRO89 calls $50, Pluttens_Dad checks.

 

FLOP [board cards: Queen of Diamonds,10 of Spades,4 of Clubs ]

POKER PRO89 checks, Pluttens_Dad checks, adinjo bets $100, POKER PRO89 folds, Pluttens_Dad calls $100.

 

TURN [board cards: Queen of Diamonds,10 of Spades,4 of Clubs,Queen of Spades ]

Pluttens_Dad bets $200, adinjo calls $200.

 

RIVER [board cards: Queen of Diamonds,10 of Spades,4 of Clubs,Queen of Spades,Jack of Spades ]

Pluttens_Dad checks, adinjo bets $1,000, Pluttens_Dad calls $1,000.

 

SHOWDOWN

adinjo shows [ King of Hearts,Ace of Hearts ]

Pluttens_Dad mucks cards [ Queen of Hearts,2 of Diamonds ]

adinjo wins $2,900.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: adinjo

Pot: $2,900

POKER PRO89, loses $100

Pluttens_Dad, loses $1,400

dark_wave, loses $0

deckchairboy, loses $0

Hoffinger, loses $0

flopok1, loses $0

adinjo, bets $1,400, collects $2,900, net $1,500

 

 

 

 

Borde bettat honom ännu mer ur odds på turn, så får väl skylla mig lite själv. Fiskigt spel av honom dock imo, dra på J mot river pfff... Han kan ju iofs tro att han e stark med träff på A/K oxå, det e ju lixom det jag vill få honom å tro...

 

FPS helt enkelt.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...