Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mors!

 

Jag älskar Mansions byte till Ongame, framförallt eftersom de nu har lite rimligare blindsstruktur än tidigare.

 

Lycka till med klonksen!

 

/SK

 

Ja strukturen är betydligt bättre nu, och många fler lite "dyrare" turneringar dagligen. Innan var det bara folk som var inne och spelade för övervärde. Ses väl på ett finalbord inom en snart framtid. Ongame är ju inte jättestort

 

 

May the klonk be with u to ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag måste väl ändå få cred för att jag postar sådant kalasfiskigt spel?! Shit va trygg jag måste va i min manlighet. Vilket stabil bas jag måste ha i mitt inre. Oj oj oj...

 

Hur ska det gå nurå?! :o Morgongrind nu, och var e grundtryggheten?!:roll:

 

/SK

 

Heh jag måste vara jättetrygg i min manlighet för jag posta en riktigt fiskig hand i min DB som blev totalsågat av en viss Rooney.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har köpt trådlös router nu btw :) Sååå najs å kunna sätta sig var som helst. Kan grinda i lugn å ro i v-rummet på natten, istället för precis bredvid familjen.

 

Kommer nog att köra rebuyen ikväll iaf. Har lite reservstålar på kontot som jag hade tänkt skulle bli sparpengar, men vafan - ska ju klonka ju :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har köpt trådlös router nu btw :) Sååå najs å kunna sätta sig var som helst. Kan grinda i lugn å ro i v-rummet på natten, istället för precis bredvid familjen.

 

Kommer nog att köra rebuyen ikväll iaf. Har lite reservstålar på kontot som jag hade tänkt skulle bli sparpengar, men vafan - ska ju klonka ju :)

 

/SK

 

OM det är $50,000 $50 RB så gl, vi syns vid borden. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt ok start. Loosa 55 vs AK ai pf och ut ur första 50an. Loosa nästan allt i 100ingen regular när FI hittar en makaber syn pre flop. två limp om 50, jag raise till 350 med QQ. Två syn. Floppen **3, två ruter. Jag ställer och ena FI steksynar med A7 i ruter. Han drar in en runner runner stege å jag e så gott som död. Spelar den fortfarande, men har typ inget. Vinner 100ingen turbo dock, och säkrar sessionsplusset :D

 

Inget intressant i european eller Mansion. Har plockat AA i european och vann väl 230 med den eller nåt, inga händer alls i Mansion.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mansion är ju värdelösa på addons ändå. Spelade 50k garanti, 50+R igår och gjorde några rebuys men var snyggt nog nere på 2k i paus ändå men tänkte göra en addon ändå. Trycker "ok" när jag blir promptad om addon men får lik förbannat ingen och kan inte göra någon manuellt heller. Pissklient, mailade å krävde full refund men de bollar runt mig mellan olika avdelningar så det blir nog inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...