Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

Med en sådan här utrustning hoppas jag att du kan koppla datorn till den också. För när ska du annars hinna använda dig av utrustningen? =)

 

Hehe :) Tänkte så småningom skaffa ny dator med DVI-utgång, men visst kan jag koppla den jag har nu via VGA oxå. Blir nog inte så mycket sånt dock, eftersom min dator e för seg att lira upp HD-materila på. Kommer kanske lägga över en del nedladdade filmer (givetvis har jag köpt dem på DVD och nedladdningarna e bara backupper - helt lagligt asså) på DVDns hårddisk å kolla, blir grymt :D

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tänkte inte nu till helgen, men nästa. How about that?

 

Fler som skulle va intresserade av ett litet home game hos mig med efterförljande sväng till Sviten, Klubb Parti eller i värsta fall Cosmopol?

 

Skulle alltså va helgen den 7-8e Juli.

 

/SK

 

Jobbar från gryning till skymmning hela den helgen så ni får sno nån annans pengar... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paradis behöver dig Max ;)

 

Synd ängeln, men fattar. Efter din dotras bröllop börjar livet igen, eller hur? ;) Blir säkert hur mäktigt som helst oxå iofs.

 

Aja, fler som e på så posta eller PMa. Jag har inga problem att dra ihop folk, men det vore ju skoj om vi mest/bara var pf-folk. Lite själva grejen lixom...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paradis behöver dig Max ;)

 

Synd ängeln, men fattar. Efter din dotras bröllop börjar livet igen, eller hur? ;) Blir säkert hur mäktigt som helst oxå iofs.

 

Aja, fler som e på så posta eller PMa. Jag har inga problem att dra ihop folk, men det vore ju skoj om vi mest/bara var pf-folk. Lite själva grejen lixom...

 

/SK

 

Hehe, ja det är kanske så. Det är jag och tre helt färska vikarier i sommar men det kommer gå susen! Kanske tittar förbi Ekis om du jbbar nån dag... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, älska PokerStars! :D

 

Fick just ett mail där det står att jag i något/några spel har drabbats av collusion och att vi drabbade nu får dela på deras stålar :) Jag kollar in på kontot och har fått drygt $400 insatt! :D Jippie! :)

 

Därför det gått så dåligt ;)

 

Filmkväll ikväll - mumma!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvetes helvetes helvetes skit-chip leader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Sitter å lirar bubbla och en idiot med monsterstack bara ger å ger å ger till sina två polare verkar det som. Synar AI med 56o för att senare folda mot mitt omslag mot hans raise. När en kille är tvingad allin på bb så höjer han när jag sitter på sb istället för å bara syna ut honom, flera gånger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag bubblar såsmåningom och skickade faktiskt ett mail till PS om collusion. Det var heeelt sjukt!

 

I en annan kommer jag trea. K7 vs 9T AI PF, floppen 99T. Kul...

 

Fan, dagen blev enbart plus tack vare pengarna tillbaks från collusion-grejen, men på liret backade jag ca 300... Lirat kalasbra idag och enbart åkt på bad beats. Hata hata hata...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inne i värsta down swingen ever för mig. Sedan den 9e maj har jag backat drygt $4000 på nätet. Känns så hopplöst att lira nu. Kommer 4a och 5a hela tiden verkligen. Måste nog börja filma mina spel igen och få lite input.

 

Funderar stark på att gå ner och köra 55or tills rullen e uppe i iaf 9,5k. Har 8,6k nu ca.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inne i värsta down swingen ever för mig. Sedan den 9e maj har jag backat drygt $4000 på nätet. Känns så hopplöst att lira nu. Kommer 4a och 5a hela tiden verkligen. Måste nog börja filma mina spel igen och få lite input.

 

Funderar stark på att gå ner och köra 55or tills rullen e uppe i iaf 9,5k. Har 8,6k nu ca.

 

/SK

 

$4000 är hemskt mycket svedala pengar, lycka till med "comebacken"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inne i värsta down swingen ever för mig. Sedan den 9e maj har jag backat drygt $4000 på nätet. Känns så hopplöst att lira nu. Kommer 4a och 5a hela tiden verkligen. Måste nog börja filma mina spel igen och få lite input.

 

Filma, do it. Även om det rör sig om swings eller inte så kan man alltid förbättra sitt spel. Spelarna på 55orna är överlag mycke sämre än nivån upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tilta mig...

 

Lirade en sväng på Sviten ikväll (trots att jag borde soooova). Köpte in för 1300 och var efter 45 min nere på 750. Då händer följande...

 

Jag plockar upp AKo UTG och limpar med eftersom det ALLTID har höjts tidigare. Min intention är att ställa och dubbla upp eftersom jag e kort i förhållande till alla andra. UTG+2 slår mycket riktgit upp till 100 (blinds 10/20) och fyra pers till synar efter honom och jag ställer. Fold förbi han som raisade pf och nästa FI synar ganska fort med två efter sig att agera. De två foldar.

 

Floppen kommer QT3 och han säger "den kan ju omöjligt stå" och visar upp Q4o... Jag har fortfarande 10 out men ingen kommer såklart. Killen har klonkat ut mig (och många andra) otaliga ggr på Sviten. Trevlig, men tomtig! (no offence L :))

 

Aja, känns surt att jag alltid blir bad beatad bust på Sviten. Har gått därifrån plus två gånger av en miljon typ. helt meningslöst. Blir nog mer den andra klubben för CG. Där låg nivåerna så man kunde lira poker. På Sviten får man räkna med att ställa om man har mindre än 3k med sig till bordet typ.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tilta mig...

 

Lirade en sväng på Sviten ikväll (trots att jag borde soooova). Köpte in för 1300 och var efter 45 min nere på 750. Då händer följande...

 

Jag plockar upp AKo UTG och limpar med eftersom det ALLTID har höjts tidigare. Min intention är att ställa och dubbla upp eftersom jag e kort i förhållande till alla andra. UTG+2 slår mycket riktgit upp till 100 (blinds 10/20) och fyra pers till synar efter honom och jag ställer. Fold förbi han som raisade pf och nästa FI synar ganska fort med två efter sig att agera. De två foldar.

 

Floppen kommer QT3 och han säger "den kan ju omöjligt stå" och visar upp Q4o... Jag har fortfarande 10 out men ingen kommer såklart. Killen har klonkat ut mig (och många andra) otaliga ggr på Sviten. Trevlig, men tomtig! (no offence L :))

 

Aja, känns surt att jag alltid blir bad beatad bust på Sviten. Har gått därifrån plus två gånger av en miljon typ. helt meningslöst. Blir nog mer den andra klubben för CG. Där låg nivåerna så man kunde lira poker. På Sviten får man räkna med att ställa om man har mindre än 3k med sig till bordet typ.

 

/SK

 

 

Nyfiken.. Vilken är "den andra klubben"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er!

 

Jag har nu allvarligt tröttnat på SNG, tycker inte längre att det e kul och då utvecklas man inte. Kommer att ge CG en riktig chans nu istället. Det känns faktiskt bra, för det e helt enkelt på tiden :)

 

Mina stats i första inlägget kommer jag inte att uppdatera mer, eftersom de i första hand är SNG-relaterare. Jag ska rensa ut där såsmåningom. Kanske kommer det CG-stats sen.

 

Sk känna in mig först.

 

Bye bye sng, för ett tag iaf :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go vänner!

 

Jag har fattat ett drastiskt beslut - jag ska sluta spela nätpoker.

 

Jag känner just nu att jag inte tycker att nätpoker är särskilt kul alls, utan mest ett tidsfördriv. Det finns andra saker jag kan göra som jag tycker är mycket roligare. Jag har därför tagit ut alla pengar ur min bankrulle och kommer enbart lira lite live ibland och kanske nån rolig MTT på nätet. Men det kommer att bli sällan!

 

Jag kommer inte att ha den tid som krävs för att spela seriös poker nu när jag ska bli pappa, och att slentrianmässigt sätta sig och slaska bort en hundring nu och då får jag inte ut något annat av än att rullen minskar.

 

Jag vill tacka alla som har kommenterat videos och allt annat, ni här på pf har lärt mig allt jag kan!

 

Härmed upphör även denna dagbok.

 

GL WP GG!

 

/SoderKrippa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...