Gå till innehåll

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

• Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

lol, hittar KK efter timmar av kalla kort. Har snackat med Joey tidigare att KK aldrig får stå, så jag säger tack å hej innan jag raisar. En kille efter mig ställer och jag synar. Han har AA.

MEN, brädan kommer 56789 :D

/SK

Postad

Tja,

Tyckte att du såg misstänkt bekant ut när jag fick se bilder på dig och efter att ha käkat middag med David i lördags så fick jag bekräftat att du är den jag trodde att du var. Har följt din dagbok ett tag utan att ha en aning om vem du är, så det var onekligen väldigt roligt när jag fattade hur det låg till. Kul att det har flytit på så bra för dig!

Frågan är om du har en aning om vem jag är? (Homegame i Blåsut är en ledtråd...)

Postad
Hata AQs... Klart han har AK med A-hög flopp. Har nu 1/4 av average, så det e två dubblingar som gäller...

/SK

Det finns en liten skröna om att Doyle Brunson ska ha sagt ngt i stil med: Alla händer med Q i är bara att slänga. Man barar förlorar med damer.

Däremot skall man ju ändå ha i tankarna att Q-händer ÄR riskfyllda. Man blir ju tyvärr lätt dominerad med sådana händer =(

Ett litet grattis iaf till ITM.

Postad
Tja,

Tyckte att du såg misstänkt bekant ut när jag fick se bilder på dig och efter att ha käkat middag med David i lördags så fick jag bekräftat att du är den jag trodde att du var. Har följt din dagbok ett tag utan att ha en aning om vem du är, så det var onekligen väldigt roligt när jag fattade hur det låg till. Kul att det har flytit på så bra för dig!

Frågan är om du har en aning om vem jag är? (Homegame i Blåsut är en ledtråd...)

Hehe, Axxxxxx antar jag? :) Har ju gått hyfsat för dig med har jag förstått, krossar på CC. ;) Häng med till Sviten nån dag vettja!

Home game i sommar måste vi ta. Peter bor ju precis vid mig nu som du säkert vet.

Ha d gott /SK

Postad

SK får :As::Ad:

UTG+1 (FI1) limpar

fold

SK raise till 4bb (120)

fold

FI2 syn

resten fold till FI1 som synar.

Flopp

:8h::Qh::Qd:

FI1 check

SK bet 230

FI2 syn

FI1 Fold

Turn

:7h:

SK check

FI2 bet 320

SK ?

Jag berättar sen vad jag gjorde...

/SK

Postad
Hehe, Axxxxxx antar jag? :) Har ju gått hyfsat för dig med har jag förstått, krossar på CC. ;) Häng med till Sviten nån dag vettja!

Home game i sommar måste vi ta. Peter bor ju precis vid mig nu som du säkert vet.

Ha d gott /SK

Jo tack, jag klagar definitvit inte! Sviten var länge sen nu, vore kul att gå dit och slaska lite. Homegame i sommar låter klockrent, ännu bättre om Peter är med och donerar lite pengar. :-D

Keep on klonking! /A

Postad
Hahaha, vad hade du skrivit innan? :)

Ja, jag tycker det e en solklar läggning, vilket jag givetvis gjorde...

/SK

:oops: :oops: :oops: :oops: visste inte att jag varit på besök i din DB, så inte en susning :oops: :oops: :oops:.

Man kan säga att man va en fisk igår, det va iaf lika blött som dom har det :roll:.

Postad

Här kommer en iofs ganska trist bild på min fina TV. Ska fota lite mer när jag ställt allt i ordning. Kollade film ikväll för första gången, shit va najs det var! :)

Underbara färger och kalasbra bild.

norah_plasma_1182290979.jpg

/SK

Postad
Som frugan brukar säga.

Jisses så stor den är. :lol:

Som ordspråket lyder: "Eget beröm luktar illa" :)

Men jag håller med: Jisses så stor den verkar vara. Man kan titta på den hur länge som helst (TVn alltså)

Postad
Här kommer en iofs ganska trist bild på min fina TV. Ska fota lite mer när jag ställt allt i ordning. Kollade film ikväll för första gången, shit va najs det var! :)

Underbara färger och kalasbra bild.

/SK

Inte illa!

Vilken tum är det och vad kostade den?

Postad
Inte illa!

Vilken tum är det och vad kostade den?

50 tummar och jag köpte sista exet som suttit uppe en månad ca för 23'900. Den har sjunkit från 29'900 till detta pris på typ 4 månader :). Men TVn har jag inga högtalare och jag behöver en hel del kringutrustning, så slutpriset för kalaset blir ett annat ;)

"Hittade" förresten lite till pengar på ett konto. Tyckte att det var lite lite kvar av vinsten och det jag haft i skåpet, men nu stämmer allt igen. Blir lite till in på sparkontot, blir bra tills plutten kommer om fem, sex veckor :)

/SK

Postad

Nu har jag i stort sett köpt allt jag ska till TVn. Det senaste inköpet: en centerhögtalare och en hylla till den. Blev riktigt bra imo!

Digitalbox och abonemang e nästa mål, men jag väntar lite med det...

Snart ska SKs DB komma att handla om poker igen. Jag blir gräsänkling imorgon och tre veckor framöver och ska satsa på att komma på banan igen vad gäller SNG-andet. Att lira 2-3 spel per dag funkar liksom inte. Jag måste ha sessioner på iaf 5-10 spel för att inte bli så tiltad av alla bad beats...

En liten bild på min setup just nu :)

tv_1182869678.jpg

Ha d /SK

Postad
Grinda sthlm nån helg då kanske?

Jag tänkte inte nu till helgen, men nästa. How about that?

Fler som skulle va intresserade av ett litet home game hos mig med efterförljande sväng till Sviten, Klubb Parti eller i värsta fall Cosmopol?

Skulle alltså va helgen den 7-8e Juli.

/SK