Macallan Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Går det att fixa så att den minimerade lobbyn håller sig minimerad tills jag väljer att trycka fram den? När jag t.ex. stänger ett bord vill jag absolut inte att lobbyn ska poppa fram - ofta dessutom på en plats där jag har ett annat bord aktivt (på Stars håller sig lobbyn i alla fall bort tills jag stänger mitt sista Stars-bord). Väldigt, väldigt irriterande. Citera
eNDlinE Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 mm en stor nackdel med fulltilt jag vore också tacksam för svar om det finns nån inställning man kan göra... Citera
Fudge Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 I-lands problem..? Jag vänjde mej ganska snabbt med de.. Och de gör säkert ni med, men går nog inte att ändra på som de e nu. Citera
Gyre Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 -trodde jag var någon annan stanns- Citera
Hajzy Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Väldigt irriterande, helst när man spelar 3 bord SNG HU Sedan när man stänger ner fönstret för turneringen (var man ser prisstrukturen och hur många och vilka som är med, vad det nu kallas ..) så ploppar den upp igen när man spelat färdigt turneringen. Grymt jobbigt när man spelar HU och man ofta startar nya. Citera
Recommended Posts