pangea Postad 4 Februari , 2007 Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Hej och hå! Efter många om och men såg fru Fortuna ner på mig och skänkte mig lycka i form av The Magic Hand på Prima. Jag har inte skapat denna tråd för att skryta utan för att försöka få hjälp med hur pass mycket tur jag hade? Hur stor chans är det egentligen att sitta vid just detta bord som utnämns? "Each hand dealt at Microgaming Poker Network is assigned a number. From time to time Microgaming's Poker Network management picks a hand number at random in advance and declares it a Magic Hand and establishes what the prizes will be. When that magic hand is dealt, the winner of the hand wins the main prize and all other players in the game each get a second bonus amount. (If you sit out you don't qualify!) The Magic Hand bonus of $2,500 will be awarded every 4,000,000 hands dealt. Rules are as follows: Three people must receive cards in the hand Must be a real money table Must be a ring game table (Hold'em, Omaha, Omaha Hi/Lo, 5 Card Stud, 7 Card Stud) Winner of the hand will get $1,250 All other players that received cards will have $1,250 divided equally amongst them. " Bör jag tillägga att ingen vid bordet förutom jag förstod allvaret med denna hand? Jag tröck på med AK och resterande la deras händer. Någon som har någon siffra på hur många givar det är / dag på detta nätverk? För att få fram någon sorts procentuell chans så kanske man ska utgå ifrån att man spelar 1 bord 1 timma om dagen för att förenkla det hela - eller you tell me. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Va sjukt, spelat på prima i snart tre år, minst sex bord och endast kommit nära en gång. Då satt jag vid 9 av 15 möjliga NL100 bord men givetvis dök den upp vid ett av de andra bord :. Grattis iaf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kiochi Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Hur vet man att man kan få bonus innan handen? I så fall trycker man ju på med allt man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Hur vet man att man kan få bonus innan handen? I så fall trycker man ju på med allt man har. Du ser väl vilket nummer handen har när den spelas!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kiochi Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 JO, men det kollar man väl aldrig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Hur vet man att man kan få bonus innan handen? I så fall trycker man ju på med allt man har. Jag har också satt en magic hand (För 2 år sedan). Om jag minns rätt så kommer det upp en text i början av handen där det står att det är en bonushand/magic hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Jag har också satt en magic hand (För 2 år sedan). Om jag minns rätt så kommer det upp en text i början av handen där det står att det är en bonushand/magic hand. Ofta man lägger märke till det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Ofta man lägger märke till det! Jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pangea Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Innan handen kommer det upp något i stil med "This is a bonus hand. All the bonus amounts will be paid out after the hand blabla". Jag fick upplysa folk efter handens gång vad som hade hänt. Knepig bonus ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Bara ställa med 32off om man ser det där i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Bara ställa med 32off om man ser det där i chatten Även om du satt och skottade på NL20000? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pangea Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 haha! jag gillar tanken av att alla bara skyfflar in med any 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stasjo Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 faktiskt, helst ska ingen annan ha märkt att det är magic hand. Då har man ju sjuuuka EVt på lägre nivåer. Om man tar en syn av AK med sin 84o så har man ju fina ods också! men 1 hand på 4 miljoner... jag undrar hur många händer man har spelat i sin karriär igentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freson Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Spelade en magic-hand på Laddies för några månader sen, precis efter att jag muckar min hand UTG ser jag vad det står i chatten och blir såklart skitsur. Det värsta var att ingen såg det och killen på BB vinner på walk. Typ $1000 + inköp till 10 manna sit´n go med $13000-wsop paket. Själv fick jag goda $83. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lallaren Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 När jag fick nån födelsedagshand på pokerstars så kom det en manager och stoppade spelet vid bordet och förklarade för alla vad som hände i alla fall. Sen slaskade jag nog bort min 400 $ på skitspel i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneakycastro Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Hmm, jag fick en konstig grej igår på Prima. Det stod att det var en bonushand och alla som var med i potten fick en slant. Om jag inte minns fel fick jag $0.10 och alla andra $0.02. Gjorde jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MadMulken Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 nej gjorde du inte.... hände exakt sama sak för mig nu!!! lol trodde jag hade gjort bort mig som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 nej gjorde du inte.... hände exakt sama sak för mig nu!!! lol trodde jag hade gjort bort mig som fan.. Senaste veckorna har de ju börjat med någon jävla bonushand som utspelar sig var tioende minut typ. När jag spelade första passet efter ett par dagars break fick jag så en av dessa bonus-hands vid ett av mina bord. Lyckliga lilla jag! Jag såg att det stod i chatten "This is a bonus hand, all credits will be payed out after the hand is finished" Självklart var detta något jag läst om tidigare, och bombade självklart på med värsta tunnelbluffen och fick fi att lägga något missat drag på rivern. Efter handen tillldelas fi $.20 och jag $.55. WHAT THE FACK!? Vad är detta för jävla mesbonus egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Senaste veckorna har de ju börjat med någon jävla bonushand som utspelar sig var tioende minut typ.När jag spelade första passet efter ett par dagars break fick jag så en av dessa bonus-hands vid ett av mina bord. Lyckliga lilla jag! Jag såg att det stod i chatten "This is a bonus hand, all credits will be payed out after the hand is finished" Självklart var detta något jag läst om tidigare, och bombade självklart på med värsta tunnelbluffen och fick fi att lägga något missat drag på rivern. Efter handen tillldelas fi $.20 och jag $.55. WHAT THE FACK!? Vad är detta för jävla mesbonus egentligen? LOL, de vill lura spelarna till mer action och på så sätt höja raken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Det verkar som bonushanden även berättigar till en freeroll med i runda slängar $25000. Kom på 50 plats i den och vann $400. Men det kanske bara gällde förra månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Det jobbigaste ar ju om alla lagger sig eller det blir for fa spelare. snacka om att snubbla pa mallinjen:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MadMulken Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Det verkar som bonushanden även berättigar till en freeroll med i runda slängar $25000. Kom på 50 plats i den och vann $400. Men det kanske bara gällde förra månaden. fick du någon mail om det ? eller var du reggade till den automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
utdragen Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Du måste registrera dig själv och dom skickar inget mail. ifrån Microgamings hemsida: " The conditions of the magic hand promotion are as follows: 1) The hand count will start 00:01 March 1st. We will count each 40,000th hand from that point. 2) The magic hand will only be selected from a real money ring game, in which players dealt cards will be recorded on an invitation list to the weekly free-roll. 3) To be eligible, a player must complete 200 raked hands by the start of the tournament at which time they may register for the free-roll. 4) The first tournament will run on March 11th with a cut off date of March 8th. 5) The second tournament will run on March 18th with a cut off date of March 15th 6) The third tournament will run on March 25th with a cut off date of March 22nd. 7) The fourth tournament will run on April 2nd with a cut off date of March 31st. " Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefievel Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 fick du någon mail om det ? eller var du reggade till den automatiskt http://www.microgaming.com/pntournamentfourth.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Polarn var med i den sista freerollen som var. Det var under 400 deltagare och ett värde på 100 000$ i potten. Synd för alla som missade den pga. dålig information. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts