Brumpa Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Hej. Sitter nu och spelar $200k guarantee och när det var ca 4 platser kvar till pengarna började turneringen spela hand-by-hand. Måste ni påpeka detta efter varje hand med en popup med texten att ni väntar på resterande borden som man måste klicka ok på? Räcker det inte med den stora gröna rutan på bordet? Irriterande och totalt onödig funktion. Citera
PartyPoker Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Popupen kommer inte upp direkt (ska inte göra det i alla fall) och har visat sig vara uppskattad. Jag säger inte att du tycker fel, men jag säger att det finns folk som faktiskt gillar den Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
psykologen Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Den är helt retarderad även om den kanske uppfyller en funktion. Det blir kaka på kaka. Folk som stallar & retardpopup = tilt = sluta spela hos party vilket jag gjort. Party is going down. Citera
Brumpa Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2007 Popupen kommer inte upp direkt (ska inte göra det i alla fall) och har visat sig vara uppskattad. Jag säger inte att du tycker fel, men jag säger att det finns folk som faktiskt gillar den Med bästa hälsningar, PartyPoker Om det finns folk som gillar den och samtidigt folk som inte gillar den borde det väl finnas som ett val? om man vill ha eller ej. Vore jäkligt skönt att slippa den. Citera
Recommended Posts