PsychicIor Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 ...och då menar jag inte de uppenbara som AA, KK, QQ, JJ, AK, AQ mm...mer mittenkort som inte är såna självklara favorithänder. Jag har haft tur med 10,8 färgat, så de är lite av en favorit... Kan även glida in o se en flopp med 10,8 ofärgat om det är billigt. Citera
ah_derka Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Inga speciella - släpper dock väldigt sällan suited connectors/one-gappers 5-T höga på knappen el. CO. Skall bli intressant att skaffa pokertracker så man ser hur mycket man tappar på de händerna.. EDIT: 56 suited. Där har vi ett monster. Citera
Hygglo Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Jag försöker att inte ha några favoriter utan bara spela korten efter vad de är värda. Men.... Jag har en soft spot för just eftersom jag fått royal straight flush två gånger och båda gångerna just med . Citera
eurythmech Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Har jag dragit vitsen om Holkort förr på forumet? Citera
Mjukis Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 5c3c är klart den bästa handen genom tiderna! Citera
sibadirektör Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 q8 samt 74off med den fungerar bara på ss Citera
kfluffie Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 2 till 5 (en blanding där imellan, 25, 24, 34 etc.) off-suit som suited. Why? Du träffar lågstegen med ett Äss (oftast) och får hela Fi's stack (SvS, självklart) på hans svaga Äss samt att det är roligt att dra till dåliga suckerstegar och hålpipor! Mvh, KF! Citera
ulaf Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Mitt livs största pott vann jag med , så den är störtbra. Citera
lfx Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=709&highlight=favorithand Citera
Recommended Posts