Gå till innehåll

Nordic Bet 450$ per 5000 raked hands. Max 18000$. Min $0,5/1


Converze

Recommended Posts

"Hei Jonas,

 

Du vil motta rakeback som normalt uavhengig av Big Bang bonus. Du har

også mulighet til å motta bonusen som penger på din konto.

 

Du sender oss en mail når du har oppnådd 5000 raked hands og vi vil

kreditere din konto."

 

Låter enkelt nog :)

 

Vfn fyfössö! Kan ni sluta maila supporten på svenska? Maila på engelska så svaret blir tydligt och inte någon luddig norska!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 284
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

LOL, varför kör ni inte på TellPokers fantastatiska 41x/1$ bonus istället???

 

Hej XXXX,

 

Baserat på den nivå du spelade på när du var aktiv hos oss, så skulle det se

ut så här för dig:

 

Rejkade händer/månad 12000 16000 20000 30000

Extra bonus/månad $280 $380 $480 $720

 

blablablablablablasölblablablagagg.....

 

Tipsa dina kompisar!

 

blablablablasöl...

 

Skulle du gå upp i nivå, så kan vi titta på möjligheten att öka din bonus i

framtiden.

 

Jag skrev detta till dom i mail.

 

Jag spelar vanligtvis No Limit Texas Hold'em på stakesen 0.25$/0.50$ och

0.5$/1$, 6-max bord. Vad kan jag få för bonus? Erbjuder ni även rakeback

fortfarande?

 

Jag har ett konto sen förrut på eran sida.

 

Anv. namn: XXXXXX

Login poker: tlprXXXXXXX

 

Detta erbjudande får man ju inte bara missa!!!! =)))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, min poolare sade att man fick 30% RB utöver denna big bang bonus dem erbjuder. Behöver man maila dem och be om det eller är den automatisk?

(På nordic bet poker)

 

Är det någon som kan länka till info om detta?

 

thx in advance

 

Behövs ingen länk, läs hela tråden så hittar du svaret...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, varför kör ni inte på TellPokers fantastatiska 41x/1$ bonus istället???

 

 

 

Jag skrev detta till dom i mail.

 

 

 

Detta erbjudande får man ju inte bara missa!!!! =)))

 

Jag fick detta som svar:

 

Hej Kenan,

 

Tack för ditt mail.

 

Vi anpassar vår månatliga bonus efter den nivå som respektive spelare spelar

på. Vi betalar ut olika belopp för mellan 12000-70000 rejkade händer/månad.

Trappan ser ut som följer:

 

Rejkade händer/månad

 

12000

16000

20000

30000

35000

40000

50000

60000

70000

 

Enligt Primas nya regler så kan vi tyvärr inte erbjuda din personliga bonus

fullt ut förrän du har ett aktivt konto hos oss, dvs spelat en rejkad hand.

 

Om du tror att detta kan vara något för dig, så återkom när du har ett

aktivt konto hos oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste du alltid vara så dryg Kenan83? Om någon frågar något du vet svaret på, kan du inte lägga din tid på att hjälpa i stället?

 

Det finns inga dumma frågor, bara dåliga svar.

 

Svarar ju inte alltid så drygt :P Men svaret på hans fråga finns 2 gånger i tråden, tråden är 4 sidor. Är det verkligen så svårt att läsa igenom innan man ställer frågan?

 

Tycker bara att det är onödigt att läsa igenom trådar där samma fråga är ställd 4-5 gånger :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du inte lirat där innan så måste du först köra deras sign upp $100/1500 händer :(

 

står ingenstans på deras sida att man måste det, vart har du läst det?

 

Står iofs så här på sidan "Sign up now and you will get 100% Bonus on your first deposit"

 

Om jag sätter in pengar, tar ut och sätter in igen borde det ju fungera! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NordicBet är ju smarta. Den här bonusen kommer motsvara typ 60-70% rb right? Sen får man 30% rb utöver det. Alltså kommer inte NordicBet gå med vinst på de n rejk man omsätter. Det blir typ marginellt..

 

Sen så säger de att man får lösa ut den i presentkort på valfri affär. Men om man INTE vill ha PRESENTKORT kan man få cashen på pokerkontot? VEM FAN VILL HA PRESENTKOR?

 

lolZ

 

Vad ligger denna bonus på om man tar jämför med rakeback ? ligger den så pass högt som 60-70 % ?

 

Vilket ger 90-100 % RB ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste du alltid vara så dryg Kenan83? Om någon frågar något du vet svaret på, kan du inte lägga din tid på att hjälpa i stället?

 

Det finns inga dumma frågor, bara dåliga svar.

 

 

Alltså, jag måste nog säga emot. När svaret finns 3-4 inlägg ovan så kan en fråga faktiskt visst det vara dum :)

 

För SÅÅ svår är väl inte norskan jag kopierade in?

 

För övrigt är det väldigt skumt att man skriver ett mejl på engelska till en sajt och får ett svar på norska. Där håller jag med, förstår inte riktigt poängen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej men kan någon förklara allting utförligt för en trött och trög grinder? Jag orkar inte maila deras support och vänta 24h för svar....

 

Alltså:

Jag vill börja med BIG BANG för den verkar nice men har har inget konto på NB.

 

Måste jag då cleara den första SIGN-UP bonusen innan jag får dra igång med BB?

 

Och rakebacken får jag alltså automatiks bara jag sätter in pengar och börjar lira?

 

Behöver jag använda nån sign-up kod för att få ta del av BB? Hur mycket ska min första deposit bestå av?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svarar ju inte alltid så drygt :P Men svaret på hans fråga finns 2 gånger i tråden, tråden är 4 sidor. Är det verkligen så svårt att läsa igenom innan man ställer frågan?

 

Tycker bara att det är onödigt att läsa igenom trådar där samma fråga är ställd 4-5 gånger :S

 

Keep up the good work, man ska inte ha nån hjälp om man inte orkar lägga 1 minut av sin tid på att läsa tråden.

 

Okej men kan någon förklara allting utförligt för en trött och trög grinder? Jag orkar inte maila deras support och vänta 24h för svar....

 

Alltså:

Jag vill börja med BIG BANG för den verkar nice men har har inget konto på NB.

 

Måste jag då cleara den första SIGN-UP bonusen innan jag får dra igång med BB?

 

Och rakebacken får jag alltså automatiks bara jag sätter in pengar och börjar lira?

 

Behöver jag använda nån sign-up kod för att få ta del av BB? Hur mycket ska min första deposit bestå av?

 

Detta är ett disskussionsforum, inte ett supportforum, om alla ska ställa samma frågor som redan är besvarade flera gånger om tidigare i tråden blir tråden väldigt oöverskådlig och därför förväntas man bemöda sig att läsa tidigare inlägg innan man ställer frågor. Alla dina frågor finns redan besvarade i tråden för övrigt, det tar dig max 1 minut att hitta svaret på dina frågor, så jobbigt kan det inte vara.

Det tog mig 30 sekunder att hitta alla svar 1. ja 2. ja 3. ja 4. nej/100$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Keep up the good work, man ska inte ha nån hjälp om man inte orkar lägga 1 minut av sin tid på att läsa tråden.

 

 

 

Detta är ett disskussionsforum, inte ett supportforum, om alla ska ställa samma frågor som redan är besvarade flera gånger om tidigare i tråden blir tråden väldigt oöverskådlig och därför förväntas man bemöda sig att läsa tidigare inlägg innan man ställer frågor. Alla dina frågor finns redan besvarade i tråden för övrigt, det tar dig max 1 minut att hitta svaret på dina frågor, så jobbigt kan det inte vara.

Det tog mig 30 sekunder att hitta alla svar 1. ja 2. ja 3. ja 4. nej/100$

 

Jag är ledsen och du har rätt till en viss del, men slapp som jag är bad jag någon summera allt för mig istället för att kontakta deras support. Det kunde du göra på 30 sek istället för att jag skulle slöddra igenom sidorna eller sitta och vänta på ett mail från de.

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man behöver inte göra sign-up bonusen innan, står inte det i deras t&c. Däremot måste man göra det om man ska ta deras reload vilket det klart och tydligt står i t&c, inte bb bonusen.

 

men om jag har fel kan man bara sätta in pengarna, ta ut och sätta tilbax eftersom att sign-up bonusen bara gäller på första insättningen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

men om jag har fel kan man bara sätta in pengarna, ta ut och sätta tilbax eftersom att sign-up bonusen bara gäller på första insättningen!

 

Hur menar du? Stoppar du tex in $10 så måste du ju spela 1500 raked hands för att cleara den bonusen och man får inte köra flera bonusar samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det någon som har fått ett TYDLIGT svar från nordicbet att man faktiskt FÅR pengarna till sitt konto som "Pengar" o inte som presentkort om man inte nu verklgien vill ha det...

för bonusen verkar "to good to be true"

 

Undrar jag med!

Läste det här nu "1. En raked hand är att ha blivit tilldelad kort i en hand på ett $0,5/$1 NL/PL/FL bord eller högre, där potten har blivit rakad minst $0,25."

Det är ju sjukt! Den är ju dealt hands, inte contributed!!! Då går det sjukt snabbt på NL100 bara, nästan alla potter är ju över 5$ = en raked hands...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en 11x bonus. Men man får in mer eftersom du har rakeback med.

 

Annars brukar nordic bet ha 5x och 7.5x bonusar. Så visst är den bra. Men inte tycker jag att den är "too good to be true" för det.

 

En 5x bonus som reloaden är anser jag isf vara sjukt mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en 11x bonus. Men man får in mer eftersom du har rakeback med.

 

Annars brukar nordic bet ha 5x och 7.5x bonusar. Så visst är den bra. Men inte tycker jag att den är "too good to be true" för det.

 

En 5x bonus som reloaden är anser jag isf vara sjukt mycket bättre.

Mår du bra eller??? Denna är oändlig fffsfsfdas >u#¤()"""""TGF8vb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mår du bra eller??? Denna är oändlig fffsfsfdas >u#¤()"""""TGF8vb

 

Mår bra? När man sitter på jobbet?

 

ja det är sant att den pågår längre. men en 5x är alltid bättre än 10x. Men sedan om vi skall väga in att den här pågår längre tid och att det är upp till 18K så har du HELT rätt.. Jag säger inget annat än att denna 10x är helt UNDERBAR! och jag e tokkär i den, oavsett om jag får bonusen som dollar eller presentkort. För då tar jag presentkortet i något konstigt företag som inte har presentkort och får dem i $ iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...