Gå till innehåll

Max Cady tackar för sig...


Max Cady

Recommended Posts

  • Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev att jag spelade sex bord samtidigt idag. Var rätt segt men det funkade okej faktiskt. Kommer kanske fortsätta med det.

 

Förutom dom fina hh'sarna ovan lyckades jag åka ut med KK vs A4, AK vs A7, 55 vs KK och så den finaste av alla, sista liret Q4 vs Q2 ser ni ovan...

 

Resultatet blev 1:a, 2:a, 5:a tre gånger och 7:a, netto +$28...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev att jag spelade sex bord samtidigt idag. Var rätt segt men det funkade okej faktiskt. Kommer kanske fortsätta med det.

 

Förutom dom fina hh'sarna ovan lyckades jag åka ut med KK vs A4, AK vs A7, 55 vs KK och så den finaste av alla, sista liret Q4 vs Q2 ser ni ovan...

 

Resultatet blev 1:a, 2:a, 5:a tre gånger och 7:a, netto +$28...

 

SÅJA!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det verkligen dra ihop sig med uppsatsen. På måndag kl 16 ska den vara inlämnad till handledaren för bedöminng om den är bra nog att läggas fram för opponering. Jag kämpar på och har metoddiskussionen och diskussionen kvar, plus lite småfix förstås. Jag har trott fram till nu att man skulle ha möjlighet att rätta till det som behövdes om uppsatsen ej blev godkänd av handledaren, så är tydligen inte fallet. När den lämnas in på måndag då är det slutskrivet helt enkelt. Ja d e klart, om den godkänns för opponering lär jag ju få fixa till lite i den efter opponeringen. Det är ju oundvikligt att en del måste rättas till innan den är 100% klar.

 

När uppsatsen lämnats in på måndag är jag LEDIG i en hel vecka då jag får veta vilken uppsats jag ska opponera på. :mrgreen: Undrar vad man ska göra när man har hela dagarna obokade? Lite poker kanske... :roll::mrgreen:

 

Idag blir det sex lunchlirbord precis som igår. Har bara 55 lir kvar att köra tills bonusen på $300 släpps. Har mailat RedKings om möjligheten att få en ny likadan bonus när den nuvarande gått ut. Inte fått nåt svar dock så dom är väl inte så sugna på det antar jag. Eftersom jag kommer spela lite mer än jag gör nu vecka 25-26 (när jag är ledig och familjen är på sin dagliga verksamhet) så vore det ju dumt att inte spela mot någon bonus.

 

Nä, nu blir det uppsats. Hörs! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär, då har jag avslutat lunchliret. Gick inget vidare att köra sex bord idag. Precis när jag raisat pre med AK, fått syn och träffat A, betat halvpott och fått en AI i fejjan från FI, ja då hänger sig datorn! :-( Väldigt kul att jag samtidigt fått KK på ett bord där FI raisat till 10BB och det är min tur att agera...

 

Jaja, efter en lååång stubd fick jag igång datorn igen (efter en omstart) och var då kort på två bord. Slutresultatet blev precis som igår en förstaplats och en andraplats vilket gav +$28. JÄVLIGT surt att tappa hu bara med tanke på att jag ledde stort och FI var superfiskig.... :-(

 

Dagens lärdom: Min dator klarar inte sex bord åt gången...

 

 

Edit: Ni som kör felr än fyra bord på Ongane, vad har ni för prestanda i era datorer? Jag vill ju oxå köra många bord... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min zepto ( design datorn ) klarar utan problem sngs.

 

Redkings har du en 400 dollars bonus på nu. 8x + fotbolls tshirt. ( såg att du ville ha en bonus till )

 

Spelar ju redan på RK, lär väl bara vara sign up-bonus?

 

 

Hur mycket ram-minne har du i din dator? Har 1GB i min och tycker att det väl borde räcka men det gör det uppenbarligen inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ongame tar mycket på processern och inte RAM, men är inte helt hundra. Min gamla dator som hade runt 2Ghz i processorn och 1GB RAM var det rätt segt att köra 6 bord. Knappt spelbart om man bara hade det igång. Gick dock, men frusterande var det.

 

Nya bärbara datorn med dubbelkärning 2Ghz och 2GB ram klarar det betydligt bättre fast inte spelat där på 1,5 månad. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan verkligen inte heller mycket, men tror iaf att ongame kräver mer processor kraft än ram minne. Hade nog också den processorn som dig på min förra datorn. Så ganska likvärdiga är dem nog kan jag tänka mig. Går det inte alls spela mer än 4 bord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åhhh nej, sånt där vill man ju inte höra. :roll::-D Men du bor ju iofs på andra sidan sjön och dessutom hade ni ju en liten slant att lägga som handpenning... ;-)

 

Nyss hemkommen från andra sidan sjön kan jag säga att jag ALLA dagar i veckan pyntar de där 10k/månad... No offence Cynt ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åhhh nej, sånt där vill man ju inte höra. :roll::-D Men du bor ju iofs på andra sidan sjön och dessutom hade ni ju en liten slant att lägga som handpenning... ;-)
Jo det kostar att ligga på topp i Sthlm.
Nyss hemkommen från andra sidan sjön kan jag säga att jag ALLA dagar i veckan pyntar de där 10k/månad... No offence Cynt ;-)
:shock: Njaejooo kanske det.
Kanske funkar med hög hyra om jag söker och får det här jobbet...
Garanterat bättre lön än Skatteverket erbjöd mig, 16.800 kr! :roll:haha
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur har du gjort för att få nya bonusar? I RK-tråden här på forumet stod att de slutat med de rullande bonusarna? Vore ju najs att bara skicka ett mail och påbörja en ny $1250-bonus...

 

Beror kanske på hur mycket du rejkar i månaden.

 

Annars har du ju fler ongame siter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...