Gå till innehåll

Max Cady tackar för sig...

Max Cady

Recommended Posts

Towergamings 5x bonus borde passa dig bra .

100% upp till $200.

Så in med $100, spela 100 st $11or och du får $100 tillbaks! (500 poäng för $100, 5 poäng /$ avgift)

Clearas på 30 dar har jag för mig.

:D

Finns det någon min gräns för att aktivera bonusen? Har $90 på en site, som jag skulle vilja göra något skoj med.

Ledsen att jag tar den här frågan i din dagbok :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådär, då var kvällen spel avslutat...

8st $5.5 spelade, ITM 37.5% (2-1-0), ROI 33%, netto $14.5

Blev en hyffsad ROI till slut men jag är INTE nöjd med tre 7:e platser, en 8:e plats och en bubbla! APA OXÅ! Måste kolla i morrn (om jag hinner) hur fan i helvete (va skönt det är att få skriva sådär ibland! :mrgreen: ) det gick till?!

Jaja, det var allt för i kväll...

Simma lugnt! ;-)

Länk till kommentar

u wish :)

men seriöst, måste ju vara drygt som fan att inte kunna lira när man ställt in sig på det? Kan vara bra att ha en sidosida...

Håller med Vrakis här.

Tre sajter borde alla ha.

Knarkare har fler än en spruta ifall nålen skulle gå av, pokerspelare har minst två sajter ifall en skulle krasha.

Länk till kommentar

Finns det någon min gräns för att aktivera bonusen? Har $90 på en site, som jag skulle vilja göra något skoj med.

Ledsen att jag tar den här frågan i din dagbok :oops:

Du måste inte sätta in maxbeloppet på bonusen. Sätter du in $90 på en 100% bonus får $90 i bonus. För sng är nog ongame bäst. Stars har också en rätt sjysst signup har jag för mig. Vissa PRIMA bonusar är ok för CG.

Länk till kommentar

Gick okej nu på förmiddagen, 4st spelade, ITM 50% (1-0-1), ROI 43%, netto $9.5, OOTM 4:a och 5:a

PokerStars Game #12970719517: Tournament #65821212, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 2007/11/01 - 05:46:40 (ET)

Table '65821212 1' 9-max Seat #6 is the button

Seat 1: konkonpocker (1510 in chips)

Seat 3: Mr Cady (2055 in chips)

Seat 6: jewplayer (3180 in chips)

Seat 8: wildchilddj (3610 in chips)

Seat 9: Finlandero2 (3145 in chips)

wildchilddj: posts small blind 50

Finlandero2: posts big blind 100

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Mr Cady King of SpadesKing of Hearts

konkonpocker: folds

Mr Cady: raises 150 to 250

jewplayer: calls 250

wildchilddj: calls 200

Finlandero2: folds

*** FLOP *** Ace of Spades8 of Hearts4 of Clubs

wildchilddj: checks

Mr Cady: checks

jewplayer: checks

*** TURN *** Ace of Spades8 of Hearts4 of ClubsAce of Clubs

wildchilddj: checks

Mr Cady: bets 400

jewplayer: calls 400

wildchilddj: folds

*** RIVER *** Ace of Spades8 of Hearts4 of ClubsAce of Clubs10 of Spades

jewplayer: bets 400

Mr Cady: calls 400

*** SHOW DOWN ***

jewplayer: shows 4 of Hearts4 of Spades (a full house, Fours full of Aces)

Mr Cady: mucks hand

jewplayer collected 2450 from pot

*** SUMMARY ***

PokerStars Game #12970765647: Tournament #65821230, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level V (75/150) - 2007/11/01 - 05:53:54 (ET)

Table '65821230 1' 9-max Seat #3 is the button

Seat 3: yeriksen (2295 in chips)

Seat 4: Mr Cady (4005 in chips)

Seat 6: NessileM (3385 in chips)

Seat 8: HhCMotU (1465 in chips)

Seat 9: Ceephats (2350 in chips)

Mr Cady: posts small blind 75

NessileM: posts big blind 150

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Mr Cady 4 of Spades4 of Diamonds

HhCMotU: folds

Ceephats: folds

yeriksen: calls 150

Mr Cady: raises 600 to 750

NessileM: folds

yeriksen: calls 600

*** FLOP *** 4 of Hearts6 of Clubs5 of Clubs

yeriksen: bets 600

Mr Cady: raises 2655 to 3255 and is all-in

yeriksen: calls 945 and is all-in

*** TURN *** 4 of Hearts6 of Clubs5 of Clubs7 of Hearts

*** RIVER *** 4 of Hearts6 of Clubs5 of Clubs7 of Hearts8 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

Mr Cady: shows 4 of Spades4 of Diamonds (a straight, Four to Eight)

yeriksen: shows King of Clubs7 of Clubs (a flush, King high)

yeriksen collected 4740 from pot

*** SUMMARY ***

Helt fel eller?

PokerStars Game #12970667645: Tournament #65821158, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 2007/11/01 - 05:38:33 (ET)

Table '65821158 1' 9-max Seat #8 is the button

Seat 3: Mr Cady (2455 in chips)

Seat 4: Lummis (6265 in chips)

Seat 5: littlenic06 (2455 in chips)

Seat 7: HhCMotU (1705 in chips)

Seat 8: kroko34 (620 in chips)

Mr Cady: posts small blind 50

Lummis: posts big blind 100

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Mr Cady 9 of Diamonds9 of Clubs

littlenic06: calls 100

HhCMotU: folds

kroko34: raises 520 to 620 and is all-in

Mr Cady: calls 570

Lummis: calls 520

littlenic06: folds

*** FLOP *** 7 of Clubs8 of Hearts6 of Diamonds

Mr Cady: bets 1835 and is all-in

Lummis: calls 1835

*** TURN *** 7 of Clubs8 of Hearts6 of DiamondsJack of Clubs

*** RIVER *** 7 of Clubs8 of Hearts6 of DiamondsJack of ClubsKing of Clubs

*** SHOW DOWN ***

Mr Cady: shows 9 of Diamonds9 of Clubs (a pair of Nines)

Lummis: shows 10 of Hearts10 of Clubs (a pair of Tens)

Lummis collected 3670 from side pot

kroko34: shows 4 of SpadesAce of Clubs (high card Ace)

littlenic06 said, "nh"

Lummis collected 1960 from main pot

*** SUMMARY ***

Jaja, nu blir det en besök i globen och mer spel vid 20:30, typ.

See ya!

Länk till kommentar

Kollade just resultatet för september och oktober:

September

38 st $5.5, ITM 66% (26%-26%-10%), ROI 82%, nettovinst $171.7

37 st $1.2, ITM 51% (22%-8%-22%), ROI 32%, nettovinst $14.1

Oktober

103 st $5.5, ITM 40% (11%-17%-10%), ROI 8%, nettovinst $45.5

1 st $6.5 turbo, ITM 100%, ROI 315%, nettovinst $20.5

Det är ju inte nån superkul läsning direkt. Superras från ROI på 82% (på $5.5orna) till ynka 8%! :cry: Alltså, 8% på $5.5 är ju fan skitdåligt! Kanske får inse att jag faktiskt bara är en fisk och revidera min "fantasiplan" jag gjort för spelet framöver... :-(

Edit: I Hagbards står det att jag gått +$103 under oktober? Det stämmer ju inte med vad jag angivit ovan som jag hämtat från PokerOffice? Har enligt Hagbards 44% ITM och 18% ROI? Antar att det stämmer och då ligger jag ju fortfarande på lägre ROI än vad jag har i min plan. Inte bra...

Länk till kommentar

Fast å andra sidan är ju 82% kanske lite mycke att hålla månad efter månad. Tycker att du ska nöja dig med 80% :mrgreen:

Ja det tycker jag. Lägg ner pokern helt.:roll:

Ja 82% var ju heeelt sjukt! Förstod ju dock att det skulle vända så småningom. Ja det bra lika bra att gräva ner sig... :roll:;-)

Länk till kommentar

och revidera min "fantasiplan" jag gjort för spelet framöver... :-(

Och spendera resten av din tid till att tänka; "Tänk om". Finns inget värre än det. Du borde följa dina planer och inom kort så leker du med folket på 22 dollar sitngos:mrgreen:

Du har kanske den bästa läraren av alla Soderkrippa som följer din dagbok. Och ifall han tycker att du är duktig så borde du ta åt dig, för Poker handlar mycket om självförtroende. Självförtroende = edge = pengar.

Så följ dina planer och tänk att du är bäst inför varje session. Även om det är fel att tänka så i Sverige så borde du göra det. Kolla på Zlatan.. det fungerade bra för honom :-P

Länk till kommentar

Och spendera resten av din tid till att tänka; "Tänk om". Finns inget värre än det. Du borde följa dina planer och inom kort så leker du med folket på 22 dollar sitngos:mrgreen:

Du har kanske den bästa läraren av alla Soderkrippa som följer din dagbok. Och ifall han tycker att du är duktig så borde du ta åt dig, för Poker handlar mycket om självförtroende. Självförtroende = edge = pengar.

Så följ dina planer och tänk att du är bäst inför varje session. Även om det är fel att tänka så i Sverige så borde du göra det. Kolla på Zlatan.. det fungerade bra för honom :-P

OJ! :shock: Just när man behöver det som mest så ramlar det in ett nytt namn i dagboken och plockar upp en från botten! Tack!!! Ja Krippa är grym! Som de flesta antagligen fattat så är Krippa och Vrakman mina SnG-gurus :lol:, får grymt mycket av dom! Tack igen Pasta vem du nu är! :-D

Länk till kommentar

Maxy, din ROI rasar ju av en enda dags minusspel på den korta tidsperiod du tittar på. Det vikitga är ju att rullen ska vara uppe i drygt 300 dollar den 3:e december. Om det sker på fler eller färre turrar är sekundärt.

Frångå inte dina rullekrav för det, men stirra dig inte blind på resultat från för små samples. Kolla på Krippas kurva t ex, eller min för den delen, upp och ner, ner och upp. Det viktiga är ju att du hittar plusset över lång tid, och det vet vi ju att du kommer göra!

När du sen byter till towers bonus så kommer din ROI att ökas automatiskt med flera procent också. Bonusen kommer göra skillnad!

Gör som Skanke:

Heja Maxy friskt humör, det är det som susen gör! Maxy, Maxy Maxy!!!

Länk till kommentar

Maxy, din ROI rasar ju av en enda dags minusspel på den korta tidsperiod du tittar på. Det vikitga är ju att rullen ska vara uppe i drygt 300 dollar den 3:e december. Om det sker på fler eller färre turrar är sekundärt.

Frångå inte dina rullekrav för det, men stirra dig inte blind på resultat från för små samples. Kolla på Krippas kurva t ex, eller min för den delen, upp och ner, ner och upp. Det viktiga är ju att du hittar plusset över lång tid, och det vet vi ju att du kommer göra!

När du sen byter till towers bonus så kommer din ROI att ökas automatiskt med flera procent också. Bonusen kommer göra skillnad!

Gör som Skanke:

Heja Maxy friskt humör, det är det som susen gör! Maxy, Maxy Maxy!!!

...sa statistikmajjen! ;-):mrgreen:

Ja allvarligt talat så vet jag ju att du har rätt. Jag har siktet på att målet ska vara uppnått den 3:e december, thats it! Givetvis så kommer jag åka upp och ner i ROI i fortsättningen också men det spelar ju ingen roll, så är det ju för alla. Vore dock nice om det är så att jag just nu är under medel i alla fall... :roll: Jag är väldigt nöjd om jag den 3:e december kan titta på mina resultat och se att jag ligger på de 25% som jag räknat på, allt över det är bonus-ROI så att säga.

Länk till kommentar

Ser många på pf som skriver att "ja under den senaste sessionen var min roi si å så hög/låg". Jag skulle bli så sjukt stressad om jag kollade så hela tiden :) Man kan ha olika strategi för att nå sitt mål; tokgrinda multimulti och vara kalasnöjd med en roi på 3-4%, eller sitta med 2-3 bord åt gången och verkligen fånga upp all info som bara går att få ut i spelet och sikta på en roi runt 20%. Det viktiga e att timpengen blir så hög som möjligt, och vilken strategi som är den bästa skiljer sig ju från spelare till spelare.

Vill inte skriva nån på näsan, vet ju att alla redan vet detta :) Bara en påminnelse Max, så du får tebax känslan av att du krossar :)

Men iofs, sikta mot stjärnorna (ROI 82%) så når du trädtopparna (80%) LOL :D

/SK

Länk till kommentar

Jag ska inte gnälla på motriggen mer, jag lovar! I kväll var fanimej medriggen på topp! Helt sjukt! Hade sånt jävla flyt så det var inte klokt. Ja, som ni nog förstått gick det okej i kväll...

8st $5.5, ITM 75% (2-2-2), ROI 104%, nettovinst $46

Utöver detta så bubblade jag två gånger också :roll: .

Så dagens resultat (alltså förmiddagens pass + kvällens) blir...

12st $5.5, ITM 67% (3-2-3), ROI 84%, nettovinst $55.5 :mrgreen:

OOTM 4:a, 4:a, 4:a och 5:a

Edit: Hade räknat fel på ROI'en, som vanligt...

Tänk om det alltid var så här! :-D

Länk till kommentar