Mr.Liberal Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Tjena, Jag såg häromdagen att Expekt hade ett FPP Race med schyssta priser men kom in för sent. Var det någon som var med från början och vet om det är svårt att vinna? Såg ju nämligen att de kommer gasa igång ett NYTT FPP Race imorgon redan! Hade varit grymt kul att åka till monte Carlo hehe.. http://www.expekt.com/index.jsp?location=pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=2767 Citera
wheelinho Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 var väl 3-4 i toppen som var ganka överlägsa som spela 24/7 alla dager typ så enkelt är det inte Citera
Mr.Liberal Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2007 var väl 3-4 i toppen som var ganka överlägsa som spela 24/7 alla dager typ så enkelt är det inte Vet du vad det är för stakes som gäller? De där snubbarna, vad spelade de? Jag multitablar en hel del, kanske lite väl lågt men 3-4 bord på $2/4 brukar man få ihop. Räcker det tro? Citera
DaPine87 Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Vet du vad det är för stakes som gäller? De där snubbarna, vad spelade de? Jag multitablar en hel del, kanske lite väl lågt men 3-4 bord på $2/4 brukar man få ihop. Räcker det tro? troligen om du lirar minst 16 timmar om dagen.. Citera
fhaugen Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Hej Fredrik, Stort grattis till femte platsen i Expekt.com’s FPP race mellan den 10:e och 29:e januari. Vi vill belöna dig med en buy-in till EPT Dortmund i början på mars. Detta pris är värt $6500. Piece of cake. Citera
majon96 Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Gratulerar Hur mycket satt du, och på vilka nivåer? Citera
Recommended Posts