jon123 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Hur ser era pokerkontor/arbetsplats ut? Jag börjar: http://img292.imageshack.us/img292/3585/arbets2hv0.jpg Citera
cAshville Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Länken fungerar inte. Kul tråd annars. Bump it holla! Citera
Watoz Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 skön tråd, är precis själv på väg att fixa ett "poker kontor". så upp med lite schyssta bilder så man kan få ltie insperation. Citera
arsenalrulez Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 http://www.sm3k.se/crap/office.jpg Inte mkt att skryta med, bor fortfarande hemma så. Citera
ades_va Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Oj förlåt, la in fel bild. Trodde det här var tråden om pokerhundar. Ska ta kort på kontoret och återkomma snarast! Citera
Juggler Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Kontor? Det där är ju en sweatshop Citera
heltok Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Kontor? Det där är ju en sweatshop Vi hade faktiskt mutat säkerhetsvakterna att ha på ACn över natten när online-sm gick. Och så hade vi en fläkt. Men med 7st levande element så räckte inte det. Btw, det är kallt i Bangkok nu. Någon skum kallfront som dragit in. Alla har på sig vinterjackor etc. Nästan 15grader på morgonkvisten. Citera
urmy Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Mera bilder (som funkar!)! Jag tar och postar imorgon, får se om jag orkar städa Citera
tetris Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Mitt bidrag, städat för bilden: Citera
heltok Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Mitt bidrag, städat för bilden: tycker jag känner igen den stolen... mitt gamla kontor: obs. när bilden togs hade jag inte bott i rummet på kanske 4månader så allt skräp jag har var på andra ställen. Citera
cAshville Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Tetris, ajajaj. Jag blir så oroad av att din skärm står precis vid kanten till, en för mig, avgrund! Du har inte så hetsigt temperament att du skulle kunna råka slå till skärmen så att den ramlar ner på golvet? Jag är fortfarande orolig, snälla. För min skull? Citera
tetris Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 tycker jag känner igen den stolen... mitt gamla kontor: obs. när bilden togs hade jag inte bott i rummet på kanske 4månader så allt skräp jag har var på andra ställen. Lite lika mönster och färg verkar det vara, men är inte lika modell. Tetris, ajajaj. Jag blir så oroad av att din skärm står precis vid kanten till, en för mig, avgrund! Du har inte så hetsigt temperament att du skulle kunna råka slå till skärmen så att den ramlar ner på golvet? Jag är fortfarande orolig, snälla. För min skull? Hahaha nejdå, den står stadigt, skärmfoten väger väldigt mycket i förhållande till skärmen så det är lugnt. Vad gällande hetsigt temperament så har jag lyckats kontrollera mig från att slå på saker och ting, jag knullar bara mig psykiskt och grämar mig över saker och ting i skallen istället Citera
Brumpa Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Tetris, ajajaj. Jag blir så oroad av att din skärm står precis vid kanten till, en för mig, avgrund! Du har inte så hetsigt temperament att du skulle kunna råka slå till skärmen så att den ramlar ner på golvet? Jag är fortfarande orolig, snälla. För min skull? för at tinte tala om dörren som verkar vara bakom?? hur lätt är det inte om man är lite småfull och ska greppa tag i nåt så man inte ramlar?? Citera
Gyre Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 tycker jag känner igen den stolen... mitt gamla kontor: obs. när bilden togs hade jag inte bott i rummet på kanske 4månader så allt skräp jag har var på andra ställen. Har en liknande Elefantridbild, tagen utanför Chang Mai, var är din tagen? Citera
hobbq Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Mitt gamla. http://img365.imageshack.us/my.php?image=random04cw3.jpg Citera
Recommended Posts