Fenzzy Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Hur skulle ni gjort med den här handen? Poker Stars No Limit Holdem Tournament Blinds: t50/t100 6 players Converter Pre-flop: (6 players) Hero is Button with :qh :ah 2 folds, CO raises to t400, Hero ??[/i]. Citera
Ekstrom Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Hur mkt marker har du kvar? Någon read på FI? Citera
Fenzzy Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2007 Seat 2: LennySoccio (1659 in chips) Seat 3: dart666 (1135 in chips) Seat 4: Gopal2 (1393 in chips) Seat 5: NastyWayz (2539 in chips) Seat 7: cactuscooler (2415 in chips) Seat 9: Hero (4359 in chips) reads är inget jag känner mig ha koll på men han har inte höjt många händer så mkt vet jag. vad menas med FI? min gissning skulle vara First In, stämmer det? tack Citera
Ekstrom Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Syn enligt mig, du har position osv. Citera
eurythmech Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 fi = fienden, din motståndare i handen Ser ut som standardpush för mig. Citera
Ekstrom Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Går det inte att få ut mer vid träff? Hero har mkt marker, och får väl egentligen bara syn av bättre hand? Citera
badtorsker Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Går det inte att få ut mer vid träff? Hero har mkt marker, och får väl egentligen bara syn av bättre hand? Vi vill absolut inte ha syn här, mumma med dom marker som redan ligger i potten. Citera
Max Cady Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Bra att du använt converter! Om du väljer formatet "FTR" och dessutom klickar i "Show stacks (tourney hands)?" så blir det ännu bättre! Angående den aktuella handen pushar jag utan att blinka! Citera
eurythmech Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Går det inte att få ut mer vid träff? Hero har mkt marker, och får väl egentligen bara syn av bättre hand? Som sagt, skit i vad som synar oss, det händer i regel inte. Och njae, vi kan nog få syn av händer vi leder mot. Vad gäller att syna för att träffa...vi missar ju 2/3 av flopparna. Visst, fi kanske inte CB:ar, men det är fortfarande långt ifrån jätteofta som vi kan plocka ner den postflop imho. Citera
Ekstrom Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Som sagt, skit i vad som synar oss, det händer i regel inte. Och njae, vi kan nog få syn av händer vi leder mot. Vad gäller att syna för att träffa...vi missar ju 2/3 av flopparna. Visst, fi kanske inte CB:ar, men det är fortfarande långt ifrån jätteofta som vi kan plocka ner den postflop imho. Ok, förstår tanke gångarna, känns som att jag har lite, men bara lite, att lära Citera
Gahlster Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Kan inte vara fel att pusha här. Kommer inte på något mer än tillföra än det som är sagt. Eller, jo. Svårt att tro att vi är sämre än 40% mot den HD som fi skulle syna en push med. Citera
Ängeln17 Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Kan inte vara fel att pusha här. Kommer inte på något mer än tillföra än det som är sagt.. Dito. Citera
Recommended Posts