Sniffe54 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Någon som provat denna vara? Känns lite skum på någon sätt. Citera
gdaily Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Nej, det är inget att satsa på. Citera
cOP Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 *Aldrig förlora mot en spelare med bättre kort än dig igen! *En överlägsen strategi, som garanterat ger dig pengar i alla Sit & Go-turneringar! Mm just det... Citera
jon123 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Ser ut som en klassisk scam sida, jag skulle hålla mig ifrån den iaf. Citera
Duddis Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Nyfiken på hur många som lockas till att köpa den på riktigt. Han lär nog tjäna rätt bra med deg på det endå? Citera
shombol Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 "Varje gång jag sätter mig vid ett pokerbord, är det som att gå in på nätbanken och ta ut pengar." :lol: Citera
Sniffe54 Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2007 Också nyfiken på hur många puckon som går på det....... Jag hade eventuellt gjort det Tack för ni banka lite vett i skallen på mig.... Citera
highbury90 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Nyfiken på hur många som lockas till att köpa den på riktigt. Han lär nog tjäna rätt bra med deg på det endå? Kan tänka mig att en hel del tänker "Självklart är det här en bluff, men det kan vara värt $30 att få se hur han lurar alla idioter..." Citera
kfluffie Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Kan tänka mig att en hel del tänker "Självklart är det här en bluff, men det kan vara värt $30 att få se hur han lurar alla idioter..." Ofta bluff ... Läs här så får du se: http://pokerguld.com/tilbakemeldinger.html Mvh, KF! Citera
thefman Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Det är samma person som skrev alla tackbrev. Tex "tusen tack" dyker upp väldigt ofta. Citera
highbury90 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Ofta bluff ... Läs här så får du se: http://pokerguld.com/tilbakemeldinger.html Mvh, KF! Vet inte riktigt vad du syftar på från mitt inlägg. Menar bara att detta är ungefär som folk som beställer från TV-shop tänker. "Jag vet att produkten inte är så bra som dem visar, men det är så billigt så varför inte testa." Citera
kfluffie Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Vet inte riktigt vad du syftar på från mitt inlägg. Menar bara att detta är ungefär som folk som beställer från TV-shop tänker. "Jag vet att produkten inte är så bra som dem visar, men det är så billigt så varför inte testa." Ähh, ett dåligt skämt bara Citera
all_ur_horses Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Det är samma person som skrev alla tackbrev. Tex "tusen tack" dyker upp väldigt ofta. just den typen av avslöjande vi behövde för att verkligen kunna avskriva detta som en bluff! Citera
cOP Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Kan tänka mig att en hel del tänker "Självklart är det här en bluff, men det kan vara värt $30 att få se hur han lurar alla idioter..." Haha håller helt med. Man bli ju lite nyfiken. Kan vi inte lägga $1 var så alla får se vad "boken" innehåller? När vi kollat upp bluffen kan vi ju få pengarna tillbaks enligt sidan Citera
Hap Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Hahah. Mer oseriös hemsida har jag aldrig skådat. Man ser ju t.o.m. att boken inte alls är en bok utan typ en rektangel med sidor. Citera
baller Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Aldrig förlora mot en spelare med bättre kort än dig igen! Fan, det här vill jag lära mig... Att vinna mot spelare som har bättre kort skulle vara nöten, eller rent av pokerguld... Citera
tetris Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Fan, det här vill jag lära mig... Att vinna mot spelare som har bättre kort skulle vara nöten, eller rent av pokerguld... Hört talas om att bluffa Det vore dock "pokerguld" om man kunde vinna med sämre hand trots att det blir showdown . Citera
baller Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Hört talas om att bluffa Det vore dock "pokerguld" om man kunde vinna med sämre hand trots att det blir showdown . Vinner du VARJE gång du bluffar? Citera
Gahlster Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 "Tillåtna metoder, så att du med 99,9% säkerhet kan se motståndarnas kort och floppen före den har kommit på bordet!" "Hur du läser spelare i online-poker som en öppen bok och stjäl deras pengar medan de fortfarande funderar på vad som egentligen hände!" Alltså, tror inte man behöver några direkta knep på att läsa deras spel om man kan se deras hålkort... Men alltid ganska kul att läsa om dessa bluffar. Citera
sorkenkk Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 http://www.themiconsystem.com/ är bättre grejer =D Citera
CSampaio Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Någon som vet vad som händer om man klickar på beställ på pokerguld.se? Citera
TotalFarsa Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Någon som vet vad som händer om man klickar på beställ på pokerguld.se? Detta. Åtminstone i plånboken. Citera
CSampaio Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 inget kortnummer eller namn har ju lämnats ut? Citera
Gahlster Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Undra vad Titan tycker om att bli associerade med siter som denna. Citera
Recommended Posts