KingOfGamblers Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Tja. Jag antar att såna här frågor har ställts massor av gånger , men jag hittar inga bra svar. Jag söker en ny pokersite att spela på: * God trafik på Fullring NL 100$ (Även högre för framtiden ) * Gärna tighta spelare * Rakeback lr bonus skadar inte, men absolut inget måste. * Om det går..gärna justering av bordsstorlek manuellt ( som på partypoker) Så vilka nätverk bör jag titta närmare på ? Citera
ScaniE Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Ladbrokes. Kan bara ge ett exempel på hur tighta de är där. Jag hade A5 ruter, floppade färgen med K som högsta kort. Tillslut vart jag all in mot fi och han funderade ett bra tag på att syna med Q6 i ruter, enda som slog han var en A hög färg, som jag dock hade. Men jag hade synat 24/7 i det läget. Och han var inget undantag, alla på den sidan spelar supertight! Citera
zebra73 Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Känns ju som om någon av Prima sajterna hade passat utmärkt om du söker tight spel. Ladbrokes har jag alltid uppfattat som loose, spela mot britterna Citera
gdaily Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Varför vill man möta tighta spelare (jag är bara nyfiken)? Själv söker jag så lösa sommöjligt. Citera
KingOfGamblers Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2007 Varför vill man möta tighta spelare (jag är bara nyfiken)? Själv söker jag så lösa sommöjligt. med min spelstil har jag haft lättare att möta tighta spelare och bättre haft bättre resultat mot såna. PS. Med tighta spelare menar jag inte nödvändigtvis att dom är duktiga. Citera
tetris Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Det finns ju inget bättre än att möta tight weaka spelare. Dem lyckas på något vis alltid bygga stora potter men tvingas lägga sig då de inte har absoluta nötterna ... men det finns inte många sådana spelare där ute numer Full Tilt Poker kommer förmodligen även bli tajtare likt många andra pokerrum som tillåter amerikaner iom NetEller stoppet. Jag skulle sikta in mig på FTP, PS eller något primaskin. Citera
KingOfGamblers Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2007 Pokerstars då, jag har alltid hört att det ska va djävlit tight där, stämmer det eller? Citera
b0bb4n Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Mmm... Jag tror PokerStars är rätt tight har inte spelat där själv men sett nån video där ifrån och då var det rätt tight Citera
badtorsker Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Mmm... Jag tror PokerStars är rätt tight har inte spelat där själv men sett nån video där ifrån och då var det rätt tight Citera
MJ Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 "Rakeback eller bonus skadar inte, men absolut inget måste". ?????Du känner till rb och bonusar, dvs att raken är hutlöst hög och därför ges detta, men ändå detta?? Letar efter en matvarubutik som har lättmjölk, kan betala 20kr/litern bara det är lättmjölk. Citera
XarsioN Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 B2b Tyvärr för lite trafik,annars hade det nog funkat fint.. Du känner till rb och bonusar, dvs att raken är hutlöst hög och därför ges detta, men ändå detta?? Letar efter en matvarubutik som har lättmjölk, kan betala 20kr/litern bara det är lättmjölk Mjo det är högt, men jag väljer hellre ett nätverk med god trafik 24/7 än ett litet nätverk där det inte finns tillräckligt med bord på dagarna etc. Men fall du har sajter med RB alt. bonus god trafik 24/7 på fullring NL100 med tight spel så bring it on ---edit--- Opps, råka skriva från brosans konto, men det är iaf jag KingOfGamblers Citera
back Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Partypoker Spelade för första gången på ett tag på på Partypoker igår, och det var allt annat än tight. Folk synade ner mig med 3:e par när jag bettar flopp och turn osv. Var helt sjukt löst när jag spelade iaf. Citera
Supertequila Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Ultimate Bet är väl känd för sina tajta spelare. Spelade där ett tag o måste säga att det stämmer. Prima upplever jag som mycket lösare med många fler calling stations. Vinster fr UB beskattas, formellt i alla fall. Citera
Recommended Posts