azN- Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Hej! Det är en sak jag har tänkt på när jag kollat lite när kompisar har spelat. Skulle det inte vara lite kul med en funktion som gör att man kan se någon persons kort? Till exempel att man skulle göra som med mobiler när båda ska skriva in samma sifferkombination så kan spelaren på en annan dator se vilka kort man har? Inga dumförklaranden nu, tack. Citera
Snusarn Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Känns som att det ganska snabbt skulle utvecklas till att någon sorts trojan eller liknande sänder ut information om vilka kort man har om en sån funktion möjliggjordes. Citera
Njursparven Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Finns en funktuion i msn som gör att du kan se en kamrats skärm. Citera
KenHag Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Hej! Det är en sak jag har tänkt på när jag kollat lite när kompisar har spelat. Skulle det inte vara lite kul med en funktion som gör att man kan se någon persons kort? Till exempel att man skulle göra som med mobiler när båda ska skriva in samma sifferkombination så kan spelaren på en annan dator se vilka kort man har? Inga dumförklaranden nu, tack. Behövs inte Citera
baller Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 nä, för ingen skulle använda det till att fuska, så taskiga är ju inte folk ... Citera
freddola Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 nä, för ingen skulle använda det till att fuska, så taskiga är ju inte folk ... Finns mkt enklare alternativ då ändå använda sånt program. http://www.realvnc.com Där kan du både se o styra en annan dator. Rätt bra om man har server lr nått långt bort lr ingen skärm till. Citera
azN- Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2007 nä, för ingen skulle använda det till att fuska, så taskiga är ju inte folk ... Fuska hur då? Citera
thefman Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Fuska hur då? ja men hur kan han ha menat egentligen? Blev ju klurigt det här, inte sant? Citera
azN- Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2007 ja men hur kan han ha menat egentligen? Blev ju klurigt det här, inte sant? jo Citera
Recommended Posts