DrRoland Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Hans nickname är ju en rejäl tell... Han heter självklart inte så. Dolde bara nicket Citera
Smygaren Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Han heter självklart inte så. Dolde bara nicket Ok. Jag har faktiskt stött på en del spelare som har den typen av nick, och de brukar ofta stämma in rätt bra... Citera
cluelessrookie Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Snälla, säg att denna handanalys är fake...jag menar.....vad nickar människan. Jag vill bli hans kompis... Cluelessrookie Är det på de här borden man börjar respektera folks höjningar? Retard shows: , Hero shows: , Hero wins $21432.00 from the main pot End of game Citera
cluelessrookie Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Word... Jag brukar vara extra noga att bli kompis med dom shorties som tok-klonkat tvåpar med 68off när jag preflopräjsar till 12BB med AA. Cluelessrookie Om jag förlorar en hand (eller 100händer), där jag är stor favorit när pengarna åker in, så klappar jag mig på axeln och blir glad för att jag spelat bra! Citera
masticore Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Hej När jag är i en period när deras 2 -3 outatre går in så tänker jag hur mycket jag kommer vinna av han senare Citera
fiddski Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 varfor bli arg? aer val bra att du hittar fiskar som synar med halstegar osv, om det nu inte finns nagra luckor i ditt spel sa gar du plus mot i langden. Citera
MacDaddy Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 HAde inte fiskarna dragit ut dig ibland så förlorar de ju sina pengar så snabbt att de lovar sig själva o aldrig spela poker igen, alternativt lära sig spela bra...brrr!!! Citera
stalmannen Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Geggamoja i huvudet? Det är inte möjligt att som du skriver alltid få in degen som 90%-favvo och ändå losa eller gå break even. Du ljuger alternativt är megafisk med selektivt guldfiskminne. Håller helt med. Funkar inte matematiken för dej?=) hahaha Citera
stalmannen Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 va fan ska ja ner i nivå å göra de är potter jag leder med över 90% jag förlorar gång på gång mot folk som jagar inside trots pottbet överpottbet å där på turn får jag dom alltså oftast all in, å så klonkar de på river, blir knappast bättre längre ner läs om läs rätt. har spelet ingen tvekan om de. Om din pokerkarriär sträcker sig över några dagar kan jag första att du förlorat några händer som favvo. Jag förlorade alla 5 all in preflop idag som jag spelade. Jag var favorit i alla bl.a. AA mot 77, AQ mot A10 osv. Ändå lyckades jag gå plus fast jag förlorade en massa dollar på just dessa utdragningar. Har du spelat mer än några dagar så vet du nog att du vinner i längden om du inte ger dem odds..... Spela inte dum! Citera
MacDaddy Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 HAr iofs loosat alla mina all-ins på party vilket är nästan 15st i CG, 80/20 favorit i 2 tredjedelar. Tror dock inte det är variansen på party, säker på att det ä riggat. Citera
Jerico Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 tänker på utdragningarna åker på dom hela jävla tiden spelar helt korrekt poker bara för att se river falla och se tomtarna gått med på inside eller nån annan sjukt 2-3outsare. hela jävla tiden, seriöst va ska man göra börjar lessna rejält spelar solidgrundpoker så brukar klara mig från att backa, rullan har näst intill stått still i 1 månad, har haft 2bra dagar denna månaden. även då har jag haft massa utdragningar men lyckats plusa mycke ändå. är ingen lucka imitt spel heller för ger dom verkligen inte odds för att gå med, va är lösningen spelar just nu 1/2krs på svenska spel bör jag gå upp inivå och hoppas på att folk fattar lite mer? testat lite 5/10 gick bra även 10/20 tycker jag klarade mig rätt bra där oxå problemet ligger bara i att jag inte har så stor rulle. på 5krs känns de som folk är lika lösa slasktomtar som på 1/2 Tre enkla steg för dig: 1. Sätt dig på mina bord på 2.5/5. 2. Bli utdragen av BOSSE och tilta. 3. Profit! (för mig då) Citera
MacDaddy Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Oj 1/2 på SS. Såg inte det. Finns inget på pokerhimlen som ens kommer i närheten av 1/2 på SS. Det går inte loosa i långa loppet men du kan räkna med att vinna mkt få potter oberoende av vad du har på handen. Citera
ifhebe Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Är det verkligen så lätt att plussa på Svenska Spel som alla säger?? Citera
galenponny Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 tänker på utdragningarna åker på dom hela jävla tiden spelar helt korrekt poker bara för att se river falla och se tomtarna gått med på inside eller nån annan sjukt 2-3outsare. hela jävla tiden, seriöst va ska man göra börjar lessna rejält spelar solidgrundpoker så brukar klara mig från att backa, rullan har näst intill stått still i 1 månad, har haft 2bra dagar denna månaden. även då har jag haft massa utdragningar men lyckats plusa mycke ändå. är ingen lucka imitt spel heller för ger dom verkligen inte odds för att gå med, va är lösningen spelar just nu 1/2krs på svenska spel bör jag gå upp inivå och hoppas på att folk fattar lite mer? testat lite 5/10 gick bra även 10/20 tycker jag klarade mig rätt bra där oxå problemet ligger bara i att jag inte har så stor rulle. på 5krs känns de som folk är lika lösa slasktomtar som på 1/2 du måste ju inse att man vill spela mot sådana spelare, att säga att man inte kan vinna för att spelarna är för dåliga är verkligen idioti per definition. lär dig lägga händer och spela superaggro och slowspela aldrig med starka men ej oslagbara händer som set och 2par, inte heller stege och färg för den delen. Citera
P.amen Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Är det verkligen så lätt att plussa på Svenska Spel som alla säger?? JA! om du inte kan spela poker och spelar på 0,50/1 så synar du ju en prehöjning 5bb med 10,2o och får trissen på floppen (till 99,9%) sen synar du allt och vinner över stackaren med KK inga problem alls faktiskt..."Om idioten visste att han var en idiot skulle han inte vara en idiot"...."Det som inte existerar,existerar"(på SvS 0.50/1) Citera
galenponny2 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 ok megafisk som dragit in 15000kr de senaste 6månaderna på den nivån ok, bra veta. vad är problemet isåfall? Citera
Zyr Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 man står inte ut, till sist brister det alltid Citera
Verbal__Kint Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 leder jag med runt 90-94% så bör jag alltså vinna typ 9 av 10 runt räknat och inte losa 9 av 10. Hmmm...? Kan det vara riggat tro...? Citera
yone Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 För alla som pratar om att pokersajter är riggade finns ett uttryck som de inte hört tillräckligt många gånger; "Well, thats poker". Det går inte att säga för många gånger! Citera
Zyr Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 För alla som pratar om att pokersajter är riggade finns ett uttryck som de inte hört tillräckligt många gånger; "Well, thats poker". Det går inte att säga för många gånger! jo, o sen när pokersidan är riggad på riktigt finns det ett uttryck som heter "well, thats life!" Citera
tetris Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Väljer man en site som inte har någon oberoende kontroll och verkar allmänt skumm, då får man fan skylla sig själv. Samma sak med folk som tar för givet att det är lugnt att sätta in pengar på vilken site som helst och tro att man ska få ut dem. Citera
edison Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Hjort är så sjukt klockren... Citera
zuupah Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 För alla som pratar om att pokersajter är riggade finns ett uttryck som de inte hört tillräckligt många gånger; "Well, thats poker". Det går inte att säga för många gånger! Vilka GARANTIER finns för att det INTE är riggat/manipulerat? Spelbolagens? Hahahahahahaha..... Citera
Memory Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Är det verkligen så lätt att plussa på Svenska Spel som alla säger?? Nepp, själv kan jag inte plussa där. Är vinnade på NL$100 på andra siter. Det är inte motståndet som gör att jag inte vinner utan att jag blir så sjukt tiltad av att spela med SEK... Citera
Recommended Posts