am Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 När jag försöker ladda ner Everest pokers klient varnar F-Secure för spionprogram är denna klienten tillförlitlig? Citera
The Grand Bark Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Har sett frågan i andra Everesttrådar, enl. representanten ska det inte vara ngt problem. Det är tydligen ngt i klienten som inte lirar med div. brandväggar. Citera
gdaily Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Jag hade samma sak med Prima för ett halvår sedan. Citera
EverestPoker Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 När jag försöker ladda ner Everest pokers klient varnar F-Secure för spionprogram är denna klienten tillförlitlig? Everest Pokers spelklient är helt tillförlitlig. Om du uppdaterar din ditt F-Secure-program så bör problemet försvinna. Om ditt säkerhetsprogram fortfarande varnar ber vi att du kontaktar spelarsupporten och meddelar säkerhetsprogrammets namn och versionens nummer. Vi kan då kontakta tillverkarna för det här programmet och be att de åtgärdar denna felaktiga indikering. Citera
Recommended Posts