Suron Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 http://di.se/Index/Nyheter/2007/01/25/218788.htm?src=xlink http://www.bors24.se/bors24.se/site/rikometer/rikometer.page Hans förmögenhet ökade ännu mer tack vare att aktien sköt i höjden. 7 miljarders ökning just nu... SICK! Jag tycker dock det är rikitgt kul läsning. Bra folk skall belönas. Fler som Persson behövs i Sverige. Det skulle ge fler jobb. Om jag var Persson så skulle jag åka till Vegas och lira high stakes poker i en vecka i streck. Sen så skulle jag köpa mig ett fotbollslag i England. Nåja, det är kul med framgångsrika svenskar... Citera
Waggho Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Hmm... har ett svagt minne av att en liknande tråd skapades för några månader sedan. Citera
Fido Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Förstå hur det känns för de där grabbarna när börsen DYKER! Om du blir ledsen i ögat för att fisken synar din AI med 2 outs och klonkar storpotten, gissa då hur det känns att se börsen droppa 20% på ett par månader... och därmed din förmögenhet minska med i runda slängar 20 000 000 000 kr.... Citera
Sylwester Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Förstå hur det känns för de där grabbarna när börsen DYKER! Om du blir ledsen i ögat för att fisken synar din AI med 2 outs och klonkar storpotten, gissa då hur det känns att se börsen droppa 20% på ett par månader... och därmed din förmögenhet minska med i runda slängar 20 000 000 000 kr.... Stackarna... Citera
Suron Postad 25 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2007 Hmm... har ett svagt minne av att en liknande tråd skapades för några månader sedan. Jag ber så extremt mycket om ursäkt för det misstaget om det stämmer. Det kommer aldrig mer ske. Fy på mig.... Citera
Gyre Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Förstå hur det känns för de där grabbarna när börsen DYKER! Om du blir ledsen i ögat för att fisken synar din AI med 2 outs och klonkar storpotten, gissa då hur det känns att se börsen droppa 20% på ett par månader... och därmed din förmögenhet minska med i runda slängar 20 000 000 000 kr.... Jag hade ärligt talat inte brytt mig det minsta om jag skulle gått från 100 miljarder till 80 miljader för att börsen gick ner. Känns betydligt värre att gå från en mille till 800k eller liknande. Citera
Recommended Posts