Nusseman Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Testa att kontakta 24h via ett PM till deras siterepresentant om du är missnöjd med supportens bemötande. Citera
24hPoker Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2007 Hej, Finalen kommer gå av stapeln den 5e mars klockan 19:00. Vi kommer automatiskt registrera de aktuella spelarna i slutet av februari. Mvh 24hPoker Citera
sorkenkk Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 lol priserna i racet borde gå rakt av efter hur man placerar sig.... Citera
Nusseman Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 lol priserna i racet borde gå rakt av efter hur man placerar sig.... Nej, eftersom 12 spelare i finalen tagit sig dit via vinst i forumets turneringar. Citera
jm_j Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Ingen av länkarna fungerar för mig så jag frågar här: Vad är det för åldersgräns på EPC? Rätta länken är: http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27708 Får be 24hPoker att ändra på sin signatur och i tråden. Citera
Lassis Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Får man regga mer än 1 konto på 24H? Har inte spelat där sen länge och man kan väl annars avsluta ett gammalt konto för att starta ett nytt eller?? Vore kul om man fick svar FÖRE slutet på feb... Hörrö...24H-gubbe! Svara istället för att ignorera!..... MVH /Lassis Citera
24hPoker Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2007 Hej, Man får inte registrera fler än 1 konto. Mvh 24hPoker Citera
sorkenkk Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Nej, eftersom 12 spelare i finalen tagit sig dit via vinst i forumets turneringar. Då kan man ha en speciell final för dom med egna priser. Tycker detta suger pung. 24hPoker skulle tjäna betydligt mer på att låta dom race:a hårdare med... Citera
Surfludde Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Eller så hade de inte behövt ordna nåt alls. Synd om dig att du måste spela en sån här månadsfinal, Få VIP cashback gold och sen måste spendera VIP poängen i deras Shop också, riktigt trist, jag förstår att du är arg. Citera
Mr Zero Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Jag kan inte begripa hur man kan ha mage att klaga på en forumspecifik promotion där 24h lägger upp drygt 125000 kronor. Citera
jezaja Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Jag kan inte begripa hur man kan ha mage att klaga på en forumspecifik promotion där 24h lägger upp drygt 125000 kronor. Håller med, 24h är väl den enda som ger tillbaka riktigt mycket till forumet. Inte som andra som bjuder på små freerolls t.ex. Citera
schenker Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Haha, det är ju beklämmande (men samtidigt lite komiskt) att se flera stycken som gnäller över orättivsa och annat när det gäller den här kampanjen...jisses Såg förresten att Coop Extra i Piteå sålde ut färsk oxfilé för 39 kr/kg. Fy fan va dålig stil att man inte får det erbjudandet även här i Stockholm. Större skandal får man leta efter! När kommer dagen då millimieter-rättvisa existerar över hela jordklotet!?!? Citera
Surfludde Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 kommer länken till top 20 listan fungera denna månad eller? Citera
theo Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 kommer länken till top 20 listan fungera denna månad eller? Funkar den för någon ?, jag får bara Error......... Citera
DevilVoice Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Haha, det är ju beklämmande (men samtidigt lite komiskt) att se flera stycken som gnäller över orättivsa och annat när det gäller den här kampanjen...jisses Såg förresten att Coop Extra i Piteå sålde ut färsk oxfilé för 39 kr/kg. Fy fan va dålig stil att man inte får det erbjudandet även här i Stockholm. Större skandal får man leta efter! När kommer dagen då millimieter-rättvisa existerar över hela jordklotet!?!? Jag har aldrig sett till ngra 39 kr/kg Citera
Rush_Of_Joy Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Jag har aldrig sett till ngra 39 kr/kg Här uppe i Kiruna går oxfilén lös för 29kr/kg när bäst-före-datumet gått ut Citera
24hPoker Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Hej, Nu fungerar länken till toplistan på förstasidan. Mvh 24hPoker Citera
OrkarInte Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Hej undrar vart jag är på listan har ju faktiskt 135 VIP. jag har ju spelat dom tidigare VIP kampangerna nick på 24h OrkarInte. ps underbra kampanjen dc Citera
Surfludde Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 vänta nån dag så ska du se, listan stämmer inte särskilt bra med verkligheten just nu. jag har c:a 700VIP mindre än i verkligheten Citera
Smool Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Hur ofta uppdateras topplistan? Var tidigare med på listan men har nu försvunnit trots att mina poäng räcker till på den listan som är uppe nu..? Mvh Citera
24hPoker Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2007 Hej, Topplistan uppdateras en gång per dygn och jag har dubbelkollat med teknikerna och allt ska vara i sin ordning. Är det något konkret som du är säker på är fel kan vi gå in manuellt och kolla ditt konto, isf PMa mig så tittar vi på det. Mvh 24hPoker Citera
Surfludde Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Jag skrev till dig i ett PM att VIP poängen inte stämmer, hur går det med det? Jag skrev att jag tror att anledningen är att listan bryts från den 5:e februari och inte den 1:e som det står i trådens första inlägg. Det beror förmodligen på att förra tävlingen var från den 5:e december till den 5:e januari?! Från den 5:e stämmer i alla fall poängen med de som visas här på listan. Men jag trodde att det började den 1:e? I så fall är alltså listan fel. jag orkar inte skriva fler PM eller inlägg om det här nu så jag hoppas det ordnar sig. over and out Citera
Smool Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Jag har också pm:at angående att poängen inte stämmer och fick till svar att det var för att poängen börjar räknas från den 5:e men överallt jag sett står det att kampanjen gäller från den 1: februari och även det jag spelat utefter... Hoppas att detta fixas så att alla poäng från den första räknas. Mvh Citera
Recommended Posts