Stormen Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Hmm, för att besvara så många som möjligt lite snabbt här. Jag fyller 19 i höst, har hyfsat schyssta pokergrejor och kanske en lokal att vara i. Har dock intge råd att spel 5-10 eller 10-20 (om det inte är limit dvs), utan semifattig student och dålig pokerspelare som jag är så skulle jag föredra 2-4 eller 1-2 deepstack. Tror mig ha en kompis som är lika gammal som är intresserad, samt en eller möjligtvis två som är ett år äldre som också kan tänkas vara sugna på att deltaga. Citera
Rubicon Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Jag spelar helst 5/10kr eller 10/20kr NL alternativt 25/50kr eller 50/100kr FL men kan tänka mig spela ett löst 2/5kr spel eller upp till 25/50kr NL Citera
Stormen Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Hallå igen, Planerna har legat på is nu ett tag då jag inte haft någon egen bostad osv men nu har det löst sig och inom en vecka eller två så bör jag ha fått ordning här i nya lägenheten också. Ska då se om mitt pokerbord får plats så att det överhuvudtaget är möjligt för mig att vara värd för lite livespel. Flera stycken har senaste tiden PMat mig om spel så det känns som att det absolut vore möjligt att styra upp någonting snart. Frågan är som sagt om jag har plats nog till att stå som värd, men svaret på den frågan har jag nog inom en vecka. Återkommer då om ingen annan kan tänka sig stå som värd. Btw, hur löser man smidigast val av datum och klockslag för att det ska passa så många som möjligt? Msn? Något annat? Eller ska jag bara köra på det som passar mig själv bäst och sedan se hur många som nappar? Simma lugnt, Fredrik Citera
Pokershark Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Skicka ett pm om ni får igång nåt. Är jag hemma så är jag intresserad att lira lite live. Citera
zeb_sthlm Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Jag kanske är på, beror lite på vad som kommer spelas. Hör gärna av er till mig oxå via pm när det blir dax. Citera
MasterMarc Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Postad 22 September , 2007 Jag är oxå på i mån av tid. PM så kör vi sen claes Citera
MasterMarc Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Postad 21 November , 2007 Verkar det bli ngt spel i Örebro?? om ja så är jag på. Citera
CecceH Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Vad inaktuellt denna tråd känns, vissa svar är ½ år gamla. Citera
Recommended Posts