Gå till innehåll

Poker i Örebro


MasterMarc

Recommended Posts

Hmm, för att besvara så många som möjligt lite snabbt här. Jag fyller 19 i höst, har hyfsat schyssta pokergrejor och kanske en lokal att vara i. Har dock intge råd att spel 5-10 eller 10-20 (om det inte är limit dvs), utan semifattig student och dålig pokerspelare som jag är så skulle jag föredra 2-4 eller 1-2 deepstack.

 

Tror mig ha en kompis som är lika gammal som är intresserad, samt en eller möjligtvis två som är ett år äldre som också kan tänkas vara sugna på att deltaga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hallå igen,

 

Planerna har legat på is nu ett tag då jag inte haft någon egen bostad osv men nu har det löst sig och inom en vecka eller två så bör jag ha fått ordning här i nya lägenheten också. Ska då se om mitt pokerbord får plats så att det överhuvudtaget är möjligt för mig att vara värd för lite livespel.

 

Flera stycken har senaste tiden PMat mig om spel så det känns som att det absolut vore möjligt att styra upp någonting snart. Frågan är som sagt om jag har plats nog till att stå som värd, men svaret på den frågan har jag nog inom en vecka. Återkommer då om ingen annan kan tänka sig stå som värd.

 

Btw, hur löser man smidigast val av datum och klockslag för att det ska passa så många som möjligt? Msn? Något annat? Eller ska jag bara köra på det som passar mig själv bäst och sedan se hur många som nappar?

 

Simma lugnt,

Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...