EverestPoker Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Det här är ett unikt erbjudande endast för Pokerforums medlemmar. På lördag den 27/1 spelas Everest Pokers ”$100,000 Guaranteed”. Inköpet till den här turneringen är $100+9. I skrivande stund har 1.376 spelare anmält sig, och prispotten ligger därmed på 137.600 dollar. Max antal spelare i turneringen är 2.000. Så räkna med att potten ligger på närmare 1,4 miljoner kronor på lördag! Sist Everest Poker hade en prispott av den här storleken var det en svensk som vann – ”musko1”. Nu är det din tur. Och Everest Poker ger dig härmed chansen att vinna inköpet till lördagens turnering. 2 guldpolletter värda $100 styck står på spel. Så här går det till: Bland de spelare som senast fredag 26/1 kl.19.00 svensk tid har anmält sig till Pokerforums privata kvalturnering till Nordic Summit kommer vi att lotta ut 2 guldpolletter*. Inköpet till Nordic Summit-turneringen är $10+1. Så här gör du för att anmäla dig till den turneringen: o Logga in på ditt spelarkonto på Everest Poker. o Klicka på ”Flerbordsturneringar”. o Klicka på fliken ”Privat” o Turneringen heter ”Pokerforum.nu – Nordic Summit” o Mer info om den turneringen – bl a lösenord - hittar du i Forumkalendern till höger. Din helg på Everest Poker – en överblick: Fredag 26/1: - Anmäl dig senast kl. 19:00 till ”Pokerforum.nu – Nordic Summit” - Delta i utlottningen av guldpolletter Lördag 27/1: - Spela i ”$100,000 Guaranteed” kl. 14:00 GMT - Vinn din del av rekordpotten Söndag 28/1: - Spela i “Pokerforum.nu – Nordic Summit” kl. 19:00 GMT - Vinn din plats i live-finalen i Barcelona Dessutom: Om du ännu inte har spelat på Everest Poker, se då till att du laddar ner spelklienten via den stora Everest-bannern längst upp på den här sidan. Vi erbjuder då tillsammans med Pokerforum.nu en cash-bonus på $150. Mer info får du när du klickar på bannern ovan. *Varje guldpollett är värd $100. Inköpet till lördagens ”$100,000 Guaranteed” är $100+9. Vinnarna måste alltså lägga till turneringsavgiften på $9 för att anmäla sig till turneringen. Citera
gdaily Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Ja jag ska ju ändå spela tävlingen, då kan man lika gärna anmäla sig tidigt... Citera
Kenan83 Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Om du ännu inte har spelat på Everest Poker, se då till att du laddar ner spelklienten via den stora Everest-bannern längst upp på den här sidan. Vi erbjuder då tillsammans med Pokerforum.nu en cash-bonus på $150. Mer info får du när du klickar på bannern ovan. Jag har konto på everest poker men har aldrig gjort ett deposite där. Kontot är några år gammalt. Nu vill jag göra ett deposite men har inte rätt till något bonus Jag vet att om jag skapar ett konto på någons annan namn så kommer det fungera, me måste jag verkligen göra så? Har fått ganska skumma svar från er så kanske bäst att fråga här... Citera
EverestPoker Postad 25 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2007 Jag har konto på everest poker men har aldrig gjort ett deposite där. Kontot är några år gammalt. Nu vill jag göra ett deposite men har inte rätt till något bonus Jag vet att om jag skapar ett konto på någons annan namn så kommer det fungera, me måste jag verkligen göra så? Har fått ganska skumma svar från er så kanske bäst att fråga här... Kenan83 - hör av dig till supporten så får du svar på dina frågor om ditt konto. Citera
EverestPoker Postad 25 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2007 En påminnelse till er som vill delta i utlottningen av två guldpolletter värda $100 styck: Ni har nu knappa 19 timmar på er att anmäla er till Pokerforums Nordic Summit-satellit. Mer info om den turneringen hittar ni i Forumkalendern till höger. Mer info om utlottningen av guldpolletter finns i vårt tidigare inlägg här. Deadline för att delta i utlottningen: fredag kl. 19:00 svensk tid Anmälan till turneringen är självklart möjlig ända fram till turneringens start kl. 20:00 svensk tid på söndag. Citera
ViLLeH Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 En påminnelse till er som vill delta i utlottningen av två guldpolletter värda $100 styck: Ni har nu knappa 19 timmar på er att anmäla er till Pokerforums Nordic Summit-satellit. Mer info om den turneringen hittar ni i Forumkalendern till höger. Mer info om utlottningen av guldpolletter finns i vårt tidigare inlägg här. Deadline för att delta i utlottningen: fredag kl. 19:00 svensk tid Anmälan till turneringen är självklart möjlig ända fram till turneringens start kl. 20:00 svensk tid på söndag. när får vi reda på vilka som vunnit guldpolleterna? Citera
EverestPoker Postad 26 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2007 Just nu är 18 spelare med i utlottningen av poletterna. För att vara med i utlottningen du också måste du anmäla dig till Pokerforums Nordic Summit-satellit innan 19:00 svensk tid. Du har 45 minuter på dig... Kom tillbaka hit runt 19.15 kommer vi att berätta vem som har vunnit Citera
EverestPoker Postad 26 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2007 Vi kan nu avslöja spelarnamnen på de två vinnarna i vår utlottning av guldpolletter: 1. b_emerson 2. ebisumaru Vi säger STORT GRATTIS och önskar en trevlig helg! Polletterna kommer att sättas in på era spelarkonton på Everest Poker under kvällen. Citera
ebisumaru Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Vi kan nu avslöja spelarnamnen på de två vinnarna i vår utlottning av guldpolletter: 1. b_emerson 2. ebisumaru Vi säger STORT GRATTIS och önskar en trevlig helg! Polletterna kommer att sättas in på era spelarkonton på Everest Poker under kvällen. vilken tur, tack! Citera
Joey Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Självklart glömde man anmäla sig i tid. Grattis till er som klonkade. Citera
Recommended Posts