Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 324
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Nu fick det tamefanjävlarihelvetetpissskitrullsvansapan vara slut på Stars.

Spelade 9, 1 tredjeplats......ja, det finns massa människor som backat mer än det och det är inget ovanligt och bla bla bla. Men jag är så jäääääääääävla trött på Stars som jag aldrig plussar på. Därför gott folk, nu rök 3/5 delar av återstående rulle över till Party. Gör ett försök där, går inte det blir det trisslotter istället.

TIIIIIIIIIIIIIIIIIIILT:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Postad

Jag tror absolut att det är läge att byta site för dig nu. Om man kommer in i en sån dålig trend som du är i, du har ju pratat länge om att det går dåligt på Stars, så är det bättre att få en nystart på en annan site! Ta en paus från spelet helt och hållet på nån vecka, kolla igenom PO eller om du har PT för att se om det finns läckor i spelet. Sen är det kanske dags att börja spela igen och då kanske gå ner och köra bara två bord för att vara tokfokuserad! Kom igen Blattan, du har mig som stöd! :h:

Postad
Jag tror absolut att det är läge att byta site för dig nu. Om man kommer in i en sån dålig trend som du är i, du har ju pratat länge om att det går dåligt på Stars, så är det bättre att få en nystart på en annan site! Ta en paus från spelet helt och hållet på nån vecka, kolla igenom PO eller om du har PT för att se om det finns läckor i spelet. Sen är det kanske dags att börja spela igen och då kanske gå ner och köra bara två bord för att vara tokfokuserad! Kom igen Blattan, du har mig som stöd! :h:

Tack:h: Men nu blir det så här. Nu skiter jag i alla andra siter än SvS på ett bra tag. Bättre vara dålig vinnare än bra förlorare, kort sagt, jag är skitdålig på SnG men de på SvS är ännu sämre. Partys struktur var för brant, jag fick Prima vibbar.:-(

Jag vill fortfarande spela på Stars men jag vill ännu hellre gå plus.

Postad

Tack:h: Men nu blir det så här. Nu skiter jag i alla andra siter än SvS på ett bra tag. Bättre vara dålig vinnare än bra förlorare, kort sagt, jag är skitdålig på SnG men de på SvS är ännu sämre. Partys struktur var för brant, jag fick Prima vibbar.:-(

Jag vill fortfarande spela på Stars men jag vill ännu hellre gå plus. För att jag inte ska luras att spela på Stars tog jag ut alla $.

Mitt äventyr på Stars turbo $6+0.5 blev följande

Antal: 219

ITM: 34,7

ROI:-9%($127)

1: 20 (9,1%)

2: 28 (12,8%)

3: 28 (12,8%)

4: 32 (14,6%)

5: 37 (16,9%)

Medelplacering: 4,49

Är 219 at för få för att dra några vettiga slutsatser?

Är 4,49 i medelplacering väldigt dåligt?

Har jag onormalt få första platser?

Har jag för vid pushHD på bubblan och semibubblan?

Fan, jag vill ju egentligen spela på Stars.

Hade det varit 10 manna hade jag ju legat svagt plus.......

Man kanske inte ska ge upp så lätt?

Postad
. Bättre vara dålig vinnare än bra förlorare, kort sagt, jag är skitdålig på SnG men de på SvS är ännu sämre. .

DEN TACKAR MAN FÖR :shock:.

Jag som tyckte att du spela riktigt bra när vi möttes.

Men du har rätt i en sak: Bättre rik och frisk, än fattig och sjuk :lol: , eller som du sa, bättre dålig vinnare än bra förlorare.

Gillar dig ändå, puss, puss :heart: :heart:.

Nu åker jag till sjukhuset.

Postad
DEN TACKAR MAN FÖR :shock:.

Gäller såklart inte dig. Det finns några bra, men medelmotståndet känns klart sämre. Folk är lite räddare om stackarna, de fattar inte nödvändigheten av att dubbla upp samt de tror att de dubblar upp med svagare händer.

Postad

Är 219 at för få för att dra några vettiga slutsatser?

Är 4,49 i medelplacering väldigt dåligt?

Har jag onormalt få första platser?

Har jag för vid pushHD på bubblan och semibubblan?

1. Ja.

2. Nja. Ligger själv på 4,44 men då är det allra mest 10-manna.

3. Ja, tror du har en hyfsad läcka där.

4. Ingen aning.

Postad
Bra, tack för svaren Joey. Har du positiv ROI med medeplacering på 4,44?

Ja, runt 20% efter ungefär 2200 spelade, blandade stakes ($5,5-$109). Kan kolla mer exakt när jag kommer hem från jobbet om du är intresserad.

Postad
Ja, runt 20% efter ungefär 2200 spelade, blandade stakes ($5,5-$109). Kan kolla mer exakt när jag kommer hem från jobbet om du är intresserad.

Ja, gärna det. Det blir kanske lite missvisande när inköpen varierar så mycket?

På SvS 50+5 tror jag att jag har en average finish på 4.19, där har jag en ROI på över 40%.

Postad
Ja, gärna det. Det blir kanske lite missvisande när inköpen varierar så mycket?

Låter rimligt, så vi filtrerar det efter buyin.

$3,25 ROI 23,7% Andel förstaplatser: 12,5% (327 spelade)

$5,5 ROI 14,8% Andel förstaplatser: 12,2% (507 spelade)

$11 ROI 23,3 Andel förstaplatser: 14,4% (406 spelade)

$22 ROI 13,3% Andel förstaplatser: 13,1% (466 spelade)

$55 ROI 24,7% Andel förstaplatser: 16,9% (379 spelade)

$109 ROI -4,1% Andel förstaplatser: 13,6 (22)

Antalet förstaplatser, tillsammans med ITM, avgör till stor del hur din ROI kommer se ut, eftersom hoppet är så stort mellan 3-4 plats och 1-2 plats. Kanske läge att öva lite HU och läsa på lite om ämnet?

Förresten, notera det extremt lilla urvalet på $109-nivån. Inte direkt nåt att dra slutsatser av.

GL!

Postad
Låter rimligt, så vi filtrerar det efter buyin.

$3,25 ROI 23,7% Andel förstaplatser: 12,5% (327 spelade)

$5,5 ROI 14,8% Andel förstaplatser: 12,2% (507 spelade)

$11 ROI 23,3 Andel förstaplatser: 14,4% (406 spelade)

$22 ROI 13,3% Andel förstaplatser: 13,1% (466 spelade)

$55 ROI 24,7% Andel förstaplatser: 16,9% (379 spelade)

$109 ROI -4,1% Andel förstaplatser: 13,6 (22)

Antalet förstaplatser, tillsammans med ITM, avgör till stor del hur din ROI kommer se ut, eftersom hoppet är så stort mellan 3-4 plats och 1-2 plats. Kanske läge att öva lite HU och läsa på lite om ämnet?

Förresten, notera det extremt lilla urvalet på $109-nivån. Inte direkt nåt att dra slutsatser av.

GL!

Fina resultat, det är uppenbart att jag skulle behövt några fler första platser men även öka ITM något.

Postad

Idag börjar LOST :-D :-D

Eftersom jag tills vidare lagt ner Pokerstars kommer jag nu under mars bara spela på SvS. Ska ordna HH och konverterare och grejer så jag kan analysera mitt spel bättre. Kommer även ladda hem SNGwiz som man får prova i 30 dagar. Kommer även sätta mig in i PT som man får testa 1000 gratishänder i. Allt eftersom jag kommer igång med allt detta kommer det bli mer HH här i dagboken.

Har som mål att spela 150 st 50+5. Kommer troligtvis spela ett gäng 100+10 också.

BR SvS 4987.

Postad
Idag börjar LOST :-D :-D

Eftersom jag tills vidare lagt ner Pokerstars kommer jag nu under mars bara spela på SvS. Ska ordna HH och konverterare och grejer så jag kan analysera mitt spel bättre. Kommer även ladda hem SNGwiz som man får prova i 30 dagar. Kommer även sätta mig in i PT som man får testa 1000 gratishänder i. Allt eftersom jag kommer igång med allt detta kommer det bli mer HH här i dagboken.

Har som mål att spela 150 st 50+5. Kommer troligtvis spela ett gäng 100+10 också.

BR SvS 4987.

JAAA, DET GÖRE!!! :mrgreen:

Postad

Hmmm, innan jag ens börjat min seriösa SvS satsning lockar Simba poker med 100% bonus. Om man tänker sig cleara den med SnG är den100%, dvs, för varje $ i Sng rake får man $1 i bonus.

Äsch, de har säkert kvar erbjudandet ett tag. Jag tar det sen.

Stay focused......:-)