mukkitre Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Ja som rubriken säger. Hur bor du? Hemma, villa, lägenhet eller kartong? Har du bilder eller film? Vad utmärker ditt boende? Centralt förort? Ja allt med ditt boende. Börjar med att lägga in en film om hur det ser ut där jag bor. Citera
mukkitre Postad 23 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2007 företagslägenhet förövrigt Citera
goofy_pinko Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 hemma med morsan för jag fortfande pluggar. Citera
hansolo Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 lägenhet (1a) på campus växjö, inte korridor =) Citera
devalanteriel Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Delar ett halvt hus med två kompisar (de är förlovade; ja, vi har olika sovrum) i sydvästra Dublin, Kingswood i Tallaght närmare bestämt. Annars har jag en tvåa på 63m2 i Ryd (människodelen, inte studentdelen) i Linköping som jag hyr ut möblerad i andra hand och kommer att återta när jag flyttar hem till Sverige i mars. Citera
eurythmech Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag bor i nötlyan och hoppas jag aldrig behöver flytta! Citera
dekutree Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag försöker spela ihop till en skolåda på motorvägen. Citera
eurythmech Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag försöker spela ihop till en skolåda på motorvägen. We used to dream of living in a shoebox on the motorway! Citera
Goatse Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Central 1:a, 28m². En cell. Nä, trivs bra. Köket är dock riktigt dåligt. Ok tänkte lägga upp bilder men är ingen mening med min nedrans usla mobilkamera. Citera
ampixo Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Eury ärligt nu...du är nötproffs i 9manna sngs och klonkar varje 180personerssng du spelar och ändå har du inte råd med trådlös handkontroll till xboxen? Citera
Andrew_W Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Suicidlåda i betong. Svinkallt. Legendariskt. http://susning.nu/Ume%E5/%C5lidhem Hyr ut en trea på 102 kvm, 5 vån utan hiss i Stockholm. Vid något tillfälle fotade min dåvarande husets vind. Känns som att det kommer krypa fram en långhårig japanska ur det där badkaret någon dag. Citera
Juggler Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Vem är vem av eurythmech och mukkitre då? Citera
eurythmech Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Eury ärligt nu...du är nötproffs i 9manna sngs och klonkar varje 180personerssng du spelar och ändå har du inte råd med trådlös handkontroll till xboxen? Men sluta tilta mig, det är en sån där laddnings-thinga-majig, batteriet behövs laddas emellanåt. Citera
ampixo Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Men sluta tilta mig, det är en sån där laddnings-thinga-majig, batteriet behövs laddas emellanåt. Förlåten. Citera
eurythmech Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Wtf. Husets vind. Tack för den. Jag kommer inte kunna sova på en vecka. Wtf. Öl. Citera
hampulito Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 2a i majorna med tjejen. gbg Citera
mukkitre Postad 23 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2007 Vem är vem av eurythmech och mukkitre då? Vadå nu hänger jag inte med? Jag är jag, vem är du? eurythmech sluta fota i min lägenhet Citera
mukkitre Postad 23 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2007 Central 1:a, 28m². En cell. Nä, trivs bra. Köket är dock riktigt dåligt. Ok tänkte lägga upp bilder men är ingen mening med min nedrans usla mobilkamera. Låt oss på forumet avgöra hurvida kvaliten är bra eller dålig! Citera
adde_snoppskalle Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Delar en trea med två kompisar, 20 minuters promenad från centrum. Kunde bli lite komplicerat förut när man var ute på krogen och klonkade, men nu är jag dock enda singeln i lägenheten, så då var då det problemet löst. har förövrigt en väldigt rar gammal dam under oss som yrar om att vi kastar ner cigaretter på hennes balkong. Citera
Gyre Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Vadå nu hänger jag inte med? Jag är jag, vem är du? eurythmech sluta fota i min lägenhet Antar att han blev lite confused när bilderna eury postade kommer från lägenhet i ditt första inlägg i tråden, för det blev/är jag. Citera
mukkitre Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 Antar att han blev lite confused när bilderna eury postade kommer från lägenhet i ditt första inlägg i tråden, för det blev/är jag. Ok jag erkänner jag och eury är förlovade LOL NOT Vi råkar bara bo i en likadan lägenhet dubbellol [edit] Jag e full [/edit] Citera
Jennez Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Lund: 2:a på 68 kvm med tjejen, nöt. Hund och katt inhyses också. Har även ett minimalt kontor inne i centrala stan. London: 3:a på... typ... ingen aning, (65 kanske?) bor med ”Tok-Mackan” och hans tjej (eget rum, ja). Flyttar dock ut i början av februari och åker hem till Sverige. Citera
Goose_strike Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Bor just nu i Australien i en villa (utbytesstudent). Men kommer att flytta in med brorsans lagenhet nar jag kommer hem till Sverige. Citera
Appel Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 2a i sthlms innerstad. Typ 66kvm. Farligt nära till alla nattöppna mathak.... Citera
Recommended Posts