Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ja som rubriken säger. Hur bor du? Hemma, villa, lägenhet eller kartong? Har du bilder eller film? Vad utmärker ditt boende? Centralt förort? Ja allt med ditt boende. Börjar med att lägga in en film om hur det ser ut där jag bor.

• Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Delar ett halvt hus med två kompisar (de är förlovade; ja, vi har olika sovrum) i sydvästra Dublin, Kingswood i Tallaght närmare bestämt. Annars har jag en tvåa på 63m2 i Ryd (människodelen, inte studentdelen) i Linköping som jag hyr ut möblerad i andra hand och kommer att återta när jag flyttar hem till Sverige i mars.

Postad
Eury ärligt nu...du är nötproffs i 9manna sngs och klonkar varje 180personerssng du spelar och ändå har du inte råd med trådlös handkontroll till xboxen? :roll::-)

Men sluta tilta mig, det är en sån där laddnings-thinga-majig, batteriet behövs laddas emellanåt.

Postad
Central 1:a, 28m². En cell.

Nä, trivs bra. Köket är dock riktigt dåligt.

Ok tänkte lägga upp bilder men är ingen mening med min nedrans usla mobilkamera. :-(

Låt oss på forumet avgöra hurvida kvaliten är bra eller dålig! :P

Postad

Delar en trea med två kompisar, 20 minuters promenad från centrum. Kunde bli lite komplicerat förut när man var ute på krogen och klonkade, men nu är jag dock enda singeln i lägenheten, så då var då det problemet löst.

har förövrigt en väldigt rar gammal dam under oss som yrar om att vi kastar ner cigaretter på hennes balkong.

Postad
Vadå nu hänger jag inte med? Jag är jag, vem är du? eurythmech sluta fota i min lägenhet :P

Antar att han blev lite confused när bilderna eury postade kommer från lägenhet i ditt första inlägg i tråden, för det blev/är jag.

Postad
Antar att han blev lite confused när bilderna eury postade kommer från lägenhet i ditt första inlägg i tråden, för det blev/är jag.

Ok jag erkänner jag och eury är förlovade :P LOL

NOT

Vi råkar bara bo i en likadan lägenhet

dubbellol

[edit] Jag e full [/edit]

Postad

Lund: 2:a på 68 kvm med tjejen, nöt. Hund och katt inhyses också. Har även ett minimalt kontor inne i centrala stan.

London: 3:a på... typ... ingen aning, (65 kanske?) bor med ”Tok-Mackan” och hans tjej (eget rum, ja). Flyttar dock ut i början av februari och åker hem till Sverige.