walkertullaris Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Blev svårt att författa en bra rubrik till min fråga men.. Jag har läst två vad jag tycker väldigt bra böcker on Turnerings Poker (Dan Harrington är författaren). Problemet är ju bara den att när man tittar på poker på tv så är det ju så enormt redigerat så man får ju aldrig se mycket av det Dan H. pratar om i sina exempel "för det blir ju tråkig tv" Så min fråga är känner någon till en turnering som det visats "live" från som kan beställa eller hitta på annat sätt? Citera
johan246 Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Finns en turneringserie som heter "Poker after dark", har inte sett den men hört att dem ska vara helt oklippta. Det är sitngo turneringar och 5 avsnitt á 1h(42min utan reklam eller vad det är) för varje turnering. Sen finns "high stakes poker" som är oklippt vad jag förstått och den serien är ju helt överlägsen. Cashgame dock. Citera
Skanke Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Här har du SnG spel i världsklass:lol: SkankeTomtarSig Citera
Gahlster Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Här har du SnG spel i världsklass:lol: SkankeTomtarSig haha kolla i iremmats dagbok. finns en film när han kommer 3a i en MTT i slutet av den, typ näst sista sidan. Citera
Recommended Posts