pokerb99andla Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Spelar ovan nämnda spelform på Prima just nu, men tycker att spelet är på TOK för tight för den här nivån, och jag förstår att frågan är svår att svara på, men vad tror just DU är den bästa siten just nu för denna nivå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Fulltilt är härligt lösaggro, sen tycker jag att spelarna på Party inte är speciellt bra. Men om jag skulle få välja skulle jag välja Fulltilt, när jag var där för några månader sedan var där mycket action. Everest säger de ska vara bra med men har inte spelat nl 50 där på 6 månader så jag kan inte bekräfta om det är bra eller dåligt. Men när jag spelade där fanns det mycket tyskar och fransmän som inte imponerade speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Mer fisk än på primas 0,25/0,50 lär du inte hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan246 Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Svenska spel alla gånger. Sjukt med fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Mer fisk än på primas 0,25/0,50 lär du inte hitta. Har du spelat på någon annan site? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 på everest finns det många kassa på nl50 SH. Brukar sitta några vektighta och några toklösa vid borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ah_derka Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 på everest finns det många kassa på nl50 SH. Brukar sitta några vektighta och några toklösa vid borden. På Everest! Det måste vara på Everest.. Bara lirat där i tre dagar, av det jag hittils har sett är det mkt fiskrikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alex_Svensk Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Expekt har ganska löst spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerb99andla Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Det blev Full tilt till slut! Tack för intresset! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Foppa4 Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 tight på primas 0.25/0.50 är du galen eller? Jag måste iaf missat de borden när jag grindade där. Men jag kan rekomenderae bossmedias nättvärk sjukt dåliga är dem där iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts