Gå till innehåll

Kenan testar FL igen :)


Kenan83

Recommended Posts

Går bra me .5/1 me ;)

 

Haha, kan man verkligen ta den nivån på allvar? Att jag skulle lyckas spela tajt där är lika sannolikt som att helvetet fryser till is ;)

 

Men fan nu är jag riktigt sugen på att prova. Får nog göra ett försök!

 

Hm såg ditt svar nu i andra tråden. Den bonusen går ju rätt fort iofs. Men efter det är det bara att fortsätta lira och sen mejla efterhand för att få ut bonusen eller? Skrev ett mejl till dem med lite frågor men det lär väl ta ett tag innan man får svar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha, kan man verkligen ta den nivån på allvar? Att jag skulle lyckas spela tajt där är lika sannolikt som att helvetet fryser till is ;)

 

Men fan nu är jag riktigt sugen på att prova. Får nog göra ett försök!

 

Hm såg ditt svar nu i andra tråden. Den bonusen går ju rätt fort iofs. Men efter det är det bara att fortsätta lira och sen mejla efterhand för att få ut bonusen eller? Skrev ett mejl till dem med lite frågor men det lär väl ta ett tag innan man får svar...

 

hehe me 6 bord på .5/1 så kommer de gå bra. Vill du ha $18K om 2 månader eller vill du utvecklas på 2/4 ;)

 

Deras support svarar inom typ 10 min :D

 

Sen är det bara att skicka mail ja, och d kan se hur många händer du har spelat i klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...