TEMP Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Som rubriken antyder så funkar inte pokeroffice på 24h sedan igår, kan dock vara tidigare än så, jag har inte spelat där på ett tag. Bara jag som har problem eller har andra upplevt nåt liknande? Citera
The Grand Bark Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Finns en fix här: http://www.pokq.com/forum/viewtopic.php?t=6083 Citera
Mr Zero Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Det fungerar inte sedan B2B uppgraderade programvaran. Det kommer säkert en uppgradering av PO snart också. Edit: Lösningen var ju redan postad. Citera
miljohn Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 " De användare som är involverade i spelaktiviteter (inklusive hjälp av programvara) som anses av management missbruka VIP Cash Back GOLD bonus, kommer att få deras konton frusna och pengar beslagtagna. Ingen bonus kommer i sådant fall utgå. " Jag hoppas och antar att pokeroffice inte räknas som en sådan programvara ? Vill bara va säker och inte ta några risker Citera
Montmartre Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Fungerar PO för er andra på B2B nu? Har prövat att installera fixen ovan men när jag skulle köra lite på B2B idag funkar inte PO. Citera
Mr Zero Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Jo den funkar. Men du ska klistra in filerna i Pokerofficemappen och inte i Pokeroffice\settings som det står i länken. Citera
Montmartre Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Ja precis, såg det och har klistrat in dom i rätt mapp men det fungerar ändå inte. Har du spelat på B2B idag och det har fungerat Mr Zero? Citera
Mr Zero Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Inte idag, men igår fungerade det. Fick du frågan om du vill skriva över de existerande filerna? Startat om? Citera
svint0 Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Det fungerar för mig! Med "patchen" så fungerar det perfekt! Citera
Montmartre Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Nu funkar det för mig med. Startade om datorn, stod att man bara skulle starta om PO men det räckte tydligen inte. Citera
sorkenkk Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 " De användare som är involverade i spelaktiviteter (inklusive hjälp av programvara) som anses av management missbruka VIP Cash Back GOLD bonus, kommer att få deras konton frusna och pengar beslagtagna. Ingen bonus kommer i sådant fall utgå. " Jag hoppas och antar att pokeroffice inte räknas som en sådan programvara ? Vill bara va säker och inte ta några risker De kan inte se att du använder det. Tror ändå de menar andra sorts program dessutom. Mer som bottar... Citera
Recommended Posts