cOP Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Eftersom jag fick så bra hjälp här häromdan frågar jag igen. Routern har fungerat hyfsat men den bryter anslutningen då och då. Nu senast gick den ner på min stationära dator men fungerade samtidigt på den bärbara?! Den stationära är ju ansluten med kabel? Varje gång den är nere tar det 1-3 minuter innan allt börjar fungera igen. Routern är en DI-624. Skulle också vilja ha tips på vilken kryptering man ska välja och hur man ska ställa in både i routerns kontroller och i den bärbara när jag ansluter. Fattar inte det här med 64hex nycklar och dret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Jag hade också en DI-xxx men så fick jag en router från fon.com (en liten jävel men krånglar aldrig) och den var gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts