Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Är du lite trög? Dom skriver klart och tydligt att det är svenska som gäller och ändå skriver du "buttplugg". Givetvis kan dom inte acceptera ngt annat än "analplugg" i chatten. Inget konstigt med det.

För övrigt tycker jag att det vore väldigt pinsamt att ligga med två av dom andra spelarna mot mot deras vilja under spelets gång. Det skulle jag i alla fall skämmas för.

Nu fick jag ont i magen :lol: :lol:

• Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kom precis in på nytt bord i turnering på stars och en kille hamnar all in med A5 mot en annan som har 33 efter flop 55x turn x och river 3. Jag skriver glatt: "RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVERSTARS!!!!!!"

Kom på såhär i efterhand att det kan tyckas vara ganska okänsligt, men hörde bara inom mig den klassiska "Let's get ready to RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMBLE!" och blev tvungen o skriva av mig.

Postad
Ha på sig en novelty poker t-shirt med exempelvis texten ”7-2 off – I’m all in!” eller ”I raise you your house!”.
Nej, det är och vara en jävla N00b och slowrolla nötterna. Hatar det över allt annat.

Att pissa på dealern är en klar tvåa.

Postad

Nybörjare som tittar på korten genom att lyfta upp dom mot bröstet och böja nacken och titta.

Nybörjare som råkar säga call när en annan gått all in och de inte visste det, utan de trodde att det inte var rejsat. För att sedan hålla på och oja sig "åh men jag visste inte blabla".

Postad
Du är Permanent avstängd. Du har inte lärt dig trots 2st kortare avstängningar

lärt dig att hålla dig inom de regler vi har satt upp föt chatten.

Du skrev bla:kuk,bögjävel,knulla och buttplugg. Det är bara tillåtet med svenska

på chatten.

vad har jag gjort för fel lixsom?

skrattade rätt ut när jag läste just "buttplugg"

Postad
Just "gå och dö mongolider" var tänkt som ett skämt och inte sagt i vredesmod men de andra är ett uttryck för de känslor som vällde inom mig. Jag tror jag ligger något i stil med 7-800BB back och är dessutom full...

Jag är själv ganska nöjd med Joelbitar-kommentaren...

haha, du ska va nöjd med den:D skulle jag varit

joelbitar... det var tider det

Postad

Eftersom de flesta aggressioner vi alla kan få när vi dragit en bad beat är aggressioner just för aggressionernas skull tycker jag det fungerar bättre att skrika det rakt ut istället för att skriva det till motspelaren. Att förolämpa någon över internet är ett väldigt patetiskt drag måste jag säga. När sen99.9% av förolämpningarna över internet aldrig skulle uttryckas öga mot öga blir det ännu mer patetiskt.

Ingen tar åt sig om vad du säger, ingen bryr sig om vad de själva säger...vilken bra kommunikation vi har.

Postad

Home game med polarna:

Polare 1: -rasie all in! (något mumlande)

Polare 2: -All in? (tittar frågande på killen)

(Polare 1 slänger upp korten och visar nöten)

Polare 2: -Vad fan gör du?

Polare 1: -Men du sa ju all in för helvete

Våldsam diskussion utbryter.

Postad

Jag tycker det vore kul att sitta på ett live-spel och se när någon rå-tiltar när han inte lyckas med ett enkelt chip-trick!

Tänk den scenen i WSOP eller dylikt...

Phil Helmuth med midstack försöker köra ett chip över knogarna och misslyckas tre gånger i rad...sen går han all-in över en höjning med J8o!

Det vore bra tv!

• 2 weeks later...
Postad
Jag tycker det vore kul att sitta på ett live-spel och se när någon rå-tiltar när han inte lyckas med ett enkelt chip-trick!

Tänk den scenen i WSOP eller dylikt...

Phil Helmuth med midstack försöker köra ett chip över knogarna och misslyckas tre gånger i rad...sen går han all-in över en höjning med J8o!

Det vore bra tv!

humor :lol:

...utvecklar scenen....

när han för tredje gången tvingas böja sig ner till golvet för att hämta upp sitt stackars vita chips han har försökt leka med, blir Phil rasande och helt röd i ansiktet. Gus som sitter utg 1 om Phil säger försynt: -Phil, vill du att jag ska berätta hur man gör? -Mike Matusow och John Jouanda som även dom sitter vid tv-bordet kan nu inte längre hålla sig för skratt och börjar frenetiskt visa upp sina allra bästa chips-tricks, varpå Phil på ren ilska och med full kraft kastar in hela sin chipshög i mitten och skriker: -All in fuckers!!!

Ken Lennard som också har klonkat sig in på tv-bordet har lyckligtvis plockat upp 44 på handen och synar glatt...(Dan Glimne foldar snabbt sina KK)

...fyrorna förbättras även till triss på turn och Phil är ute...

-Mmm, jag tänkte väl det hör man Glimne mumla fram ur 7dagars stubben...

• 1 month later...
Postad

...utvecklar scenen....

när han för tredje gången tvingas böja sig ner till golvet för att hämta upp sitt stackars vita chips han har försökt leka med, blir Phil rasande och helt röd i ansiktet. Gus som sitter utg 1 om Phil säger försynt: -Phil, vill du att jag ska berätta hur man gör? -Mike Matusow och John Jouanda som även dom sitter vid tv-bordet kan nu inte längre hålla sig för skratt och börjar frenetiskt visa upp sina allra bästa chips-tricks, varpå Phil på ren ilska och med full kraft kastar in hela sin chipshög i mitten och skriker: -All in fuckers!!!

Ken Lennard som också har klonkat sig in på tv-bordet har lyckligtvis plockat upp 44 på handen och synar glatt...(Dan Glimne foldar snabbt sina KK)

Det där var bland det klart roligaste jag någonsin läst på forumet.

Kul tråd detta, är i Tallinn och min polare var med om en relativt pinsam situation när blindsnivån ökade i SM och spelarna ska börja anta 25.

Är inte alltför vassa dealers här, typ mormors-stuket.

en spelare på blindsen slänger in sin ante utöver blindsen och dealern petar snabbt tillbaka 25an och tittar på spelaren som att "är du dum eller?"

När resten av bordet slänger in varsin 25a får dealern fnatt, lägger undan kortleken och börjar peta tillbaka 25orna. Jag skrattade så jag kiknade när jag fick höra historien.

Kan avsluta med att denna dealer inte fick blanda mera kort just denna kväll.

Postad

...utvecklar scenen....

Det där var bland det klart roligaste jag någonsin läst på forumet.

Kul tråd detta, är i Tallinn och min polare var med om en relativt pinsam situation när blindsnivån ökade i SM och spelarna ska börja anta 25.

Är inte alltför vassa dealers här, typ mormors-stuket.

en spelare på blindsen slänger in sin ante utöver blindsen och dealern petar snabbt tillbaka 25an och tittar på spelaren som att "är du dum eller?"

När resten av bordet slänger in varsin 25a får dealern fnatt, lägger undan kortleken och börjar peta tillbaka 25orna. Jag skrattade så jag kiknade när jag fick höra historien.

Kan avsluta med att berätta att denna dealer inte fick blanda mera kort just denna kväll.