elvis77 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Är du lite trög? Dom skriver klart och tydligt att det är svenska som gäller och ändå skriver du "buttplugg". Givetvis kan dom inte acceptera ngt annat än "analplugg" i chatten. Inget konstigt med det. För övrigt tycker jag att det vore väldigt pinsamt att ligga med två av dom andra spelarna mot mot deras vilja under spelets gång. Det skulle jag i alla fall skämmas för. Nu fick jag ont i magen :lol: Citera
azN- Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Kom precis in på nytt bord i turnering på stars och en kille hamnar all in med A5 mot en annan som har 33 efter flop 55x turn x och river 3. Jag skriver glatt: "RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVERSTARS!!!!!!" Kom på såhär i efterhand att det kan tyckas vara ganska okänsligt, men hörde bara inom mig den klassiska "Let's get ready to RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMBLE!" och blev tvungen o skriva av mig. Citera
isuckcallme Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Vända upp någon annans muckade kort. Och skrika jag visste det! Du är välkommen hit för att tvätta rent mitt tangentbord från coca-colan jag nyss misslyckades med att hålla kvar i käften... Citera
Jennez Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Ha på sig en novelty poker t-shirt med exempelvis texten ”7-2 off – I’m all in!” eller ”I raise you your house!”. Citera
Hjort Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Ha på sig en novelty poker t-shirt med exempelvis texten ”7-2 off – I’m all in!” eller ”I raise you your house!”.Nej, det är och vara en jävla N00b och slowrolla nötterna. Hatar det över allt annat. Att pissa på dealern är en klar tvåa. Citera
teddybeahr Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Nybörjare som tittar på korten genom att lyfta upp dom mot bröstet och böja nacken och titta. Nybörjare som råkar säga call när en annan gått all in och de inte visste det, utan de trodde att det inte var rejsat. För att sedan hålla på och oja sig "åh men jag visste inte blabla". Citera
manshora Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Du är Permanent avstängd. Du har inte lärt dig trots 2st kortare avstängningarlärt dig att hålla dig inom de regler vi har satt upp föt chatten. Du skrev bla:kuk,bögjävel,knulla och buttplugg. Det är bara tillåtet med svenska på chatten. vad har jag gjort för fel lixsom? skrattade rätt ut när jag läste just "buttplugg" Citera
manshora Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Just "gå och dö mongolider" var tänkt som ett skämt och inte sagt i vredesmod men de andra är ett uttryck för de känslor som vällde inom mig. Jag tror jag ligger något i stil med 7-800BB back och är dessutom full... Jag är själv ganska nöjd med Joelbitar-kommentaren... haha, du ska va nöjd med den:D skulle jag varit joelbitar... det var tider det Citera
Asagud Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Eftersom de flesta aggressioner vi alla kan få när vi dragit en bad beat är aggressioner just för aggressionernas skull tycker jag det fungerar bättre att skrika det rakt ut istället för att skriva det till motspelaren. Att förolämpa någon över internet är ett väldigt patetiskt drag måste jag säga. När sen99.9% av förolämpningarna över internet aldrig skulle uttryckas öga mot öga blir det ännu mer patetiskt. Ingen tar åt sig om vad du säger, ingen bryr sig om vad de själva säger...vilken bra kommunikation vi har. Citera
Skadast Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Home game med polarna: Polare 1: -rasie all in! (något mumlande) Polare 2: -All in? (tittar frågande på killen) (Polare 1 slänger upp korten och visar nöten) Polare 2: -Vad fan gör du? Polare 1: -Men du sa ju all in för helvete Våldsam diskussion utbryter. Citera
Capstan Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 är de inte lite pinsamt, att under wsop lägga markerna i fickorna när man blir flyttad till ett annat bord och därmed blir diskad..... Citera
Juggler Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Avdelat offtopic om IQ http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27926 Citera
Asagud Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Jag tycker det vore kul att sitta på ett live-spel och se när någon rå-tiltar när han inte lyckas med ett enkelt chip-trick! Tänk den scenen i WSOP eller dylikt... Phil Helmuth med midstack försöker köra ett chip över knogarna och misslyckas tre gånger i rad...sen går han all-in över en höjning med J8o! Det vore bra tv! Citera
bossbaver Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Jag tycker det vore kul att sitta på ett live-spel och se när någon rå-tiltar när han inte lyckas med ett enkelt chip-trick!Tänk den scenen i WSOP eller dylikt... Phil Helmuth med midstack försöker köra ett chip över knogarna och misslyckas tre gånger i rad...sen går han all-in över en höjning med J8o! Det vore bra tv! humor ...utvecklar scenen.... när han för tredje gången tvingas böja sig ner till golvet för att hämta upp sitt stackars vita chips han har försökt leka med, blir Phil rasande och helt röd i ansiktet. Gus som sitter utg 1 om Phil säger försynt: -Phil, vill du att jag ska berätta hur man gör? -Mike Matusow och John Jouanda som även dom sitter vid tv-bordet kan nu inte längre hålla sig för skratt och börjar frenetiskt visa upp sina allra bästa chips-tricks, varpå Phil på ren ilska och med full kraft kastar in hela sin chipshög i mitten och skriker: -All in fuckers!!! Ken Lennard som också har klonkat sig in på tv-bordet har lyckligtvis plockat upp 44 på handen och synar glatt...(Dan Glimne foldar snabbt sina KK) ...fyrorna förbättras även till triss på turn och Phil är ute... -Mmm, jag tänkte väl det hör man Glimne mumla fram ur 7dagars stubben... Citera
Partyjack Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 humor ...utvecklar scenen.... när han för tredje gången tvingas böja sig ner till golvet för att hämta upp sitt stackars vita chips han har försökt leka med, blir Phil rasande och helt röd i ansiktet. Gus som sitter utg 1 om Phil säger försynt: -Phil, vill du att jag ska berätta hur man gör? -Mike Matusow och John Jouanda som även dom sitter vid tv-bordet kan nu inte längre hålla sig för skratt och börjar frenetiskt visa upp sina allra bästa chips-tricks, varpå Phil på ren ilska och med full kraft kastar in hela sin chipshög i mitten och skriker: -All in fuckers!!! Ken Lennard som också har klonkat sig in på tv-bordet har lyckligtvis plockat upp 44 på handen och synar glatt...(Dan Glimne foldar snabbt sina KK) ...fyrorna förbättras även till triss på turn och Phil är ute... -Mmm, jag tänkte väl det hör man Glimne mumla fram ur 7dagars stubben... Det där var bland det klart roligaste jag någonsin läst på forumet. Kul tråd detta, är i Tallinn och min polare var med om en relativt pinsam situation när blindsnivån ökade i SM och spelarna ska börja anta 25. Är inte alltför vassa dealers här, typ mormors-stuket. en spelare på blindsen slänger in sin ante utöver blindsen och dealern petar snabbt tillbaka 25an och tittar på spelaren som att "är du dum eller?" När resten av bordet slänger in varsin 25a får dealern fnatt, lägger undan kortleken och börjar peta tillbaka 25orna. Jag skrattade så jag kiknade när jag fick höra historien. Kan avsluta med att denna dealer inte fick blanda mera kort just denna kväll. Citera
Partyjack Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 humor ...utvecklar scenen.... när han för tredje gången tvingas böja sig ner till golvet för att hämta upp sitt stackars vita chips han har försökt leka med, blir Phil rasande och helt röd i ansiktet. Gus som sitter utg 1 om Phil säger försynt: -Phil, vill du att jag ska berätta hur man gör? -Mike Matusow och John Jouanda som även dom sitter vid tv-bordet kan nu inte längre hålla sig för skratt och börjar frenetiskt visa upp sina allra bästa chips-tricks, varpå Phil på ren ilska och med full kraft kastar in hela sin chipshög i mitten och skriker: -All in fuckers!!! Ken Lennard som också har klonkat sig in på tv-bordet har lyckligtvis plockat upp 44 på handen och synar glatt...(Dan Glimne foldar snabbt sina KK) ...fyrorna förbättras även till triss på turn och Phil är ute... -Mmm, jag tänkte väl det hör man Glimne mumla fram ur 7dagars stubben... Det där var bland det klart roligaste jag någonsin läst på forumet. Kul tråd detta, är i Tallinn och min polare var med om en relativt pinsam situation när blindsnivån ökade i SM och spelarna ska börja anta 25. Är inte alltför vassa dealers här, typ mormors-stuket. en spelare på blindsen slänger in sin ante utöver blindsen och dealern petar snabbt tillbaka 25an och tittar på spelaren som att "är du dum eller?" När resten av bordet slänger in varsin 25a får dealern fnatt, lägger undan kortleken och börjar peta tillbaka 25orna. Jag skrattade så jag kiknade när jag fick höra historien. Kan avsluta med att berätta att denna dealer inte fick blanda mera kort just denna kväll. Citera
Recommended Posts