XaaL Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Vart kan jag spela in pokertracker till bra villkor? Citera
Metaddict Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 pokersourceonline.com är en väldigt bra sajt med fina erbjudanden. Signar man på en sajt med automatisk first deposit-bonus får man den på köpet. Tar några veckor att få varor hemskickade men PT gick rätt fort. Var inte alltför många händer som krävdes faktiskt. Den är öppen för alla så det borde vara ok att nämna den här, annars får ni väl radera tråden helt enkelt. Citera
goofy_pinko Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Vart kan jag spela in pokertracker till bra villkor? spela in bra vet jag men inte till bra vilkor Citera
XaaL Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2007 spela in bra vet jag men inte till bra vilkor och du menar..? Citera
lundvall Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 jag måste rekommendera regalospoker.com sen väljer man att spela hos Bodog... Fruktansvärt snabbt gick det. Tog 4-5 timmar på två bord på lägsta nivån. Deras support är fantastisk och du får PT-licensen snabbt å fint. Uttag via neteller tog bara 45 minuter EDIT: Oj, såg nu att man va tvungen att spela in 250 bonuspoints. När jag gjorde det för 3 månader sen fick man 50 bonuspoints från början gratis och va tvungen att komma upp till 100 bara. MEN det finns många förmånliga erbjudanden om PT hos regalospoker.com ialf. Jag beklagar om mitt inlägg ställde till problem. Citera
kfluffie Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 "Allmänna frågatråden om Bonusar" Mvh, KF! Citera
Recommended Posts