Stig_Wallby Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Vet någon ifall det finns en motsvarande tjänst som Napster eller Rhapsody för icke-amerikaner? Det finns en hel del betalsidor för nedladdning av musik för amerikaner, men för oss svenskar tycks det enbart finnas "buy per track" alternativ. Någon som har koll på detta, eller om det på något sätt är möjligt att sätta upp ett Napsterkonto som svensk? Citera
BjornL1491910513 Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Gör det rätta = ladda hem olagligt. Borde inte de gå med typ itunes store? Citera
Stig_Wallby Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2007 Mnje iTunes har också bara "Pay per track" tyvärr. Jag orkar helt ärligt inte hålla på med DC++ längre. Serier och videoklipp går numer att streama överallt, och en tjänst som Napster skulle kosta $10-$15 per månad för en stabil och säker musiktjänst utan en massa skit i. Helt klart värt det enligt mig Citera
illerrre Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Mnje iTunes har också bara "Pay per track" tyvärr. Jag orkar helt ärligt inte hålla på med DC++ längre. Serier och videoklipp går numer att streama överallt, och en tjänst som Napster skulle kosta $10-$15 per månad för en stabil och säker musiktjänst utan en massa skit i. Helt klart värt det enligt mig dc är played out ju, kör på torrents. Citera
dafgaard Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Vad finns det för bra torrentssidor för musik? Citera
eurythmech Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Vad finns det för bra torrentssidor för musik? Tror du själv att det där är okej att diskutera på forumet? Citera
kfluffie Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Tror du själv att det där är okej att diskutera på forumet? Egentligen tycker jag inte att man ska behöva posta detta inlägg då en 3-åring borde förstå det. (tycker man, som sagt) Men hur som helst: Inget Piratsnack i trådarna! http://www.itunes.com = En hel del musik. Tanka där. Mvh, KF! Citera
Stig_Wallby Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2007 Men Kluffie det är alltså inte "Pay Per Track" tjänster, som iTunes, jag vill ha. Utan jag letar mer efter en betalsida såsom Napster eller Rhapsody där man betalar en fast avgift varje månad för att få tillgång till låtar genom streaming eller nedladdning. Inget olagligt alls, bara att det verkar svårt att få tag på tjänster som tillåter andra än amerikanare av nån anledning. Citera
Myssion Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Kanske inte vad du är ute efter men: http://www.pandora.com Citera
Bojen Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 På http://www.barabazz.com/ kan man köpa hela album. Pass nog de flesta smaker. Citera
kfluffie Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Men Kluffie det är alltså inte "Pay Per Track" tjänster, som iTunes, jag vill ha. Utan jag letar mer efter en betalsida såsom Napster eller Rhapsody där man betalar en fast avgift varje månad för att få tillgång till låtar genom streaming eller nedladdning. Inget olagligt alls, bara att det verkar svårt att få tag på tjänster som tillåter andra än amerikanare av nån anledning. Syftade på dig så du behöver inte vara orolig Mvh, KF! Citera
froggy Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Men hur som helst: Inget Piratsnack i trådarna! Vad ska hända? Citera
Juggler Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Vad ska hända? Man får varning eller ban för att man inte följer reglerna? Citera
Stig_Wallby Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 Tack för alla svar hittils! Vet ni av vilken anledning dessa tjänster ofta är begränsade till US och ibland UK/Tyskland? Citera
froggy Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Man får varning eller ban för att man inte följer reglerna? Ruttna regler. Får ta och återgå till flashback Citera
kfluffie Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Ruttna regler. Får ta och återgå till flashback Gör så ... Citera
tetris Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Det finns ju napster.co.uk och napster.de... det är ju för europeer. Citera
TEMP Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Napster ja, och sedan kan vi ta på oss våra pastellkostymer och pianoslipsar och kolla på söndagsöppet med familjen. :lol: Aaaaahahahahahahahahahaha!!! Best. Thread. Ever. Citera
Stig_Wallby Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2007 nje http://www.napster.co.uk och http://www.napster.de tillåter enbart engelskmän respektive tyskar att skapa ett fullt medlemskonto. Resten av europeerna kan få köra deras pay per track tjänst. TEMP, är väl inget fel på att ladda ner laglig musik från Napster? Så sjukt billigt och låter mig hitta ett ställe som alltid har snabb uppkoppling, bra kvalitet och samlat i en välidgt välstrukturerad databas. 150-200:- i månaden är det lungt värt enligt mig, fast det är klart att det finns andra med annan uppfattning. Citera
Supertequila Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Gör så ... Hört att deras pokerforum håller hög kvalitet Citera
Recommended Posts