Kallekula19 Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Tänkte bara säga till er som kommer beställa kläder från shoppen att XL verkligen e stora kläder, jag använder XL kläder här i sverige för att jag har ganska lång rygg o beställde en munkjackor mm i XL o dom va nog mer för dom amerikanska hamburgeätande folket på 200 kg, beställde även 1 i large o den va mer som XL här i sverige, bara så ni vet. Annars tog det ca 4-5 veckor att få grejjerna o allt kom med. Citera
goofy_pinko Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Tänkte bara säga till er som kommer beställa kläder från shoppen att XL verkligen e stora kläder, jag använder XL kläder här i sverige för att jag har ganska lång rygg o beställde en munkjackor mm i XL o dom va nog mer för dom amerikanska hamburgeätande folket på 200 kg, beställde även 1 i large o den va mer som XL här i sverige, bara så ni vet.Annars tog det ca 4-5 veckor att få grejjerna o allt kom med. naaw, det var ju bra att veta Puss'påre Citera
ah_derka Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Är det sån skillnad att en 186/78 semi-spinkig/tränad kille som normalt rockar M-L i t-shirtstorlek skall överväga en S? M for the win? Tack för infon förresten, jag satt och kikade i shopen idag och funderade över det här med storlekarna. Citera
Ludas Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Hur kan man beställa till Sverige, när jag ska skriva adressen kan jag endast välja mellan Kanada och USA. Frakten ingår väl eller? Har nämligen tagit ut alla mina pengar från deras sida så de kan inte dra någonting därifrån. Ska beställa en munktröja men är också mkt osäker på om jag ska ha M eller S. Lutar lite åt S. Citera
Sylwester Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Hur kan man beställa till Sverige, när jag ska skriva adressen kan jag endast välja mellan Kanada och USA. Frakten ingår väl eller? Har nämligen tagit ut alla mina pengar från deras sida så de kan inte dra någonting därifrån. Ska beställa en munktröja men är också mkt osäker på om jag ska ha M eller S. Lutar lite åt S. Man får maila om man bor utanför US/Canada. Citera
Njordir Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Allt ingår, så du betalar hellre inget extra . Citera
JoeFalk Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Är det sant att bananerna blir lidande när man beställer i shopen?? Eller hur är det?? Citera
Kallekula19 Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2007 Är det sån skillnad att en 186/78 semi-spinkig/tränad kille som normalt rockar M-L i t-shirtstorlek skall överväga en S? M for the win? Tack för infon förresten, jag satt och kikade i shopen idag och funderade över det här med storlekarna. Jag e 185/84 e alltså inte "stor/tjock" men ganska lång rygg så XL brukar vara bäst när det gäller kläder för min del här i sverige, men M hade gott o väll räckt för kläderna från FT. Citera
Kallekula19 Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2007 Hur kan man beställa till Sverige, när jag ska skriva adressen kan jag endast välja mellan Kanada och USA. Frakten ingår väl eller? Har nämligen tagit ut alla mina pengar från deras sida så de kan inte dra någonting därifrån. Ska beställa en munktröja men är också mkt osäker på om jag ska ha M eller S. Lutar lite åt S. Jag mailade all info till dom o det e inga problem alls att få det skickat hit o du behöver inte betala nått i frakt. Citera
Niztert Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Hej, På vilket sätt påverkas bananertillbaks? Citera
Raimo Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 verkar beror lite vart man plockar bananerna. Mina bananer rördes aldrig Citera
Niztert Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Ok, tack för svaret. Tar och mailar min bananodlare och ser hur det påverkar på deras plantage. Citera
Partyjack Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Tänkte bara säga till er som kommer beställa kläder från shoppen att XL verkligen e stora kläder, jag använder XL kläder här i sverige för att jag har ganska lång rygg o beställde en munkjackor mm i XL o dom va nog mer för dom amerikanska hamburgeätande folket på 200 kg, beställde även 1 i large o den va mer som XL här i sverige, bara så ni vet.Annars tog det ca 4-5 veckor att få grejjerna o allt kom med. Underbart, det borde man ju självklart ha tänkt på. Det är verkligen komiskt hur olika vi har måttat upp storlekarna jämfört med USA, var i Vegas i somras och passade på att shoppa lite. För er som tror att det är "lite skillnad" kan jag lova att jag är 195 och ligger i grovhetsskalan på gränsen ganska stabilt som en XL i vissa fall L i europeiska mått. När jag sätter på mig en amerikansk XL försvinner jag fullständigt, vi snackar nattlinne-size. Vad är det för människor som behöver XXL i staterna?? Men jag hade inga problem med att fylla i min svenska adress, kan detta betyda problem ändå. Detta med att man ska mejla en beställning är det old news som de kanske har ändrat på? Citera
frvib Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Jag fick nyligen hem en t-shirt i storlek M från Fulltilt. Den var faktiskt ganska normal i storleken. Leveransen tog drygt tre veckor. Citera
Fudge Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Så jävla dåligt att de inte säger ngt om att de drabbar bananerna när man beställer ur shoppen, hade aldrig beställt massa skit därifrån om jag vetat att de kostar.. Ingen som nämnt på sidan som ger mej bananer heller förän jag frågade nu. . Citera
FraXioN Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Så jävla dåligt att de inte säger ngt om att de drabbar bananerna när man beställer ur shoppen, hade aldrig beställt massa skit därifrån om jag vetat att de kostar.. Ingen som nämnt på sidan som ger mej bananer heller förän jag frågade nu. . 200 poäng i affären => $1 avdrag i MGR, antar att det är så för alla. Citera
Fudge Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 200 poäng i affären => $1 avdrag i MGR, antar att det är så för alla. Matte e inte min grej men 1poäng=0.005$ Citera
FraXioN Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Matte e inte min grej men 1poäng=0.005$ Haha, hoppas du skämtar med mig Det är ju matte i mellanstadienivå, men ja du har rätt eftersom 1/200 = 0,005 Citera
Fudge Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Haha, hoppas du skämtar med mig Det är ju matte i mellanstadienivå, men ja du har rätt eftersom 1/200 = 0,005 Nee de klart de går att räkna ut sånt rätt snabbt, men utan ork och vilja e de tuffare. Men kanske e olika beroende på vilken sida man får bananer från? Tycker fortfarande de e stor skandal att de inte säger ngt om de.. Citera
Fudge Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Men om jag gett mej på ftp, väntar med att beställa till jag fått all rejk? Då kan jag ju inte betala ngt..? Citera
FraXioN Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Men om jag gett mej på ftp, väntar med att beställa till jag fått all rejk? Då kan jag ju inte betala ngt..? Jepp, smartast är att beställa en månad du inte spelar något. Citera
robster80 Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 200 poäng i affären => $1 avdrag i MGR, antar att det är så för alla. VA FAN skämtar ni!? Jag beställde precis en Ipod video för 61000 poäng. Kommer de alltså dra av $305 från min rakeback? Då kunde jag ju lika väl ha köpt den själv. Poängen är ju fullständigt värdelösa i sådant fall. Citera
Fudge Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 VA FAN skämtar ni!? Jag beställde precis en Ipod video för 61000 poäng. Kommer de alltså dra av $305 från min rakeback? Då kunde jag ju lika väl ha köpt den själv. Poängen är ju fullständigt värdelösa i sådant fall. Vet inte om alla rake sidor har så men antagligen. Så känns som en rätt stor bluff alltihop.. Såg shoppen som ett stort + innan. Men nu.. Citera
Recommended Posts