MacDaddy Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Undrar hur många poäng man behöver för varje utbetalad dollar i bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Jag har en känsla av att det motsvarar ungefär 20% raken man betalar... Från FT's hemsida. For each dollar raked from a pot, every player who was dealt cards for that hand will earn one point. You can earn partial points if less than one dollar is raked, and you can earn up to three points per hand. Each point is worth $.06, so you can earn up to $18 per hundred hands. For every dollar paid in tournament fees, you will receive 7 Full Tilt Points. There is no cap on the number of points you can receive. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Undrar hur många poäng man behöver för varje utbetalad dollar i bonus? Jag har för mig att varje $ i bonus du tjänar in motsvarar 20FTP. Jag tror jag räknade ut det när jag tjänade in min bonus. 20FTP = 1 intjänad bonus $ Hoppas det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 OBS! Matematik på extremt hög nivå (tur att man pluggar på KTH...): "Each point is worth $.06" Alltså 1 FTP = $0.06 1 FTP / $0.06 ~ 16,67 FTP/$ Kör du maxbonusen ($600) får du betalt för varje $20 du klarar, $20 * 16,67 FTP/$ ~ 333,33 FTP för varje utbetalning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts