DrRoland Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Någon som vet vad man får för kurs om man tar ut från partypoker till svensk bank? Citera
cOP Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Bankens om du tar ut till visa. Enligt rykten får man dock bättre kurs om man använder bankwire? Citera
vetgirig Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Den gällande. Kursen ändras varje dag. Citera
cOP Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Den gällande. Kursen ändras varje dag. Haha snyggt svar Citera
DrRoland Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2007 Den gällande. Kursen ändras varje dag. Och vad får man för kurs just nu då? Går inte att se någonstans eller? Ingen som har tagit ut nyligen? Citera
Tiggr Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 http://www.valuta.se och dra av lite Citera
FraXioN Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Och vad får man för kurs just nu då? Går inte att se någonstans eller? Ingen som har tagit ut nyligen? Kör du bankwire så står kursen på PPs sida där du cashar ut. Citera
jezaja Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Dom är nog den pokersidan som man får bäst kurs ut hos som jag har testat, kanske b2b är i närheten men dom kör euro. Var noga med att inte kolla köpkursen på forex osv, den är alltid väldigt hög pga avgifter. Kolla på http://www.xe.com/ så får du medelkurser. Citera
olalun Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Jag gjorde ett uttag (bank wire) i fredags. Igår fick jag tillbaka pengarna på mitt partykonto och ett mail från pay pro där dom sa att dom den 15 januari slutat att göra utbetalningar i valutor från Sverige och Danmark pga tekniska problem. Uttaget kan dock göras i USD men då antar jag att det är banken som står för växlingen och att man därmed får stå ut med en sämre växlingskurs. Är det någon mer än mig som har stött på detta? När jag nu försöker göra ett uttag så finns det bara USD att välja som "Bank Account Currency"! Vet dock inte om detta bara var ett tillfälligt problem, men det känns som att dom försöker "fixa till" den onormalt höga växlingskursen USD->SEK...Tyvärr!!! Citera
DrRoland Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2007 Låter inget bra. Neteller kör med gangsterkurser så jag letar efter lite alternativ. Citera
Plinga Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Står ju utryckligen i cashiern vilken kurs man kommer få. Välj deposit (eller withdraw), VISA och klicka på exchange rate. ***** edit: Missa att FraXioN redan get samma svar.. Citera
matte med slice Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 http://www.oanda.com för kurser! //Matte Citera
olalun Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Står ju utryckligen i cashiern vilken kurs man kommer få. Välj deposit (eller withdraw), VISA och klicka på exchange rate. Ett VISA-uttag och en bank wire är INTE samma sak Citera
Plinga Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Ett VISA-uttag och en bank wire är INTE samma sak Så? Han fråga efter växlingskursen vad jag kan se.. Går lika bra att klicka på bank wire/bank transfer/VISA/den rosa elefenten växlingskursen som party poker/Pay pro använder för USD->SEK är den samma oavsett. Att man sedan ens bank drar en viss, ofta fast,avgift för överföring till VISA är en annan femma. På återbetalningar från party till VISA betalar jag 30 kr till min bank och, numera även, $1 till pay pro. Dagens kurs är: 1 US Dollar = 7.0914 Swedish Kroner Citera
Recommended Posts