bombay Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Hej! Jag gjorde ett account på partypoker i söndags och satte in lite pengar. Men det stog ingenstans att man va tvungen att göra sin email "validatad" och jag fick inget email med min kod heller. Så jag satte alltså in pengar utan att validata min email och det stog att det max skulle ta 48h innan pengarna kom in och nu har det gått lite över 48 h och pengarna finns inte. Vad ska jag göra? Jag har redan emailat supporten men dom verkar inte vara så snabba. Är pengarna borta? Och sen står det också att mitt account inte är ett real money account? Jag har gjort allting nu, skrivit i alla person uppgifter, validatat emailen och depositat. Blir accountet ett real money account när pengarna kommer in på kontot eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bombay Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Ingen som har något och säga? Föresten, deras kundtjänst verkar inte så bra som pokerforum beskriver den, dom har inte svarat på över 4h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 enda rådet är nog vänta o se. har du redan kontaktat support har du gjort allt som står i din makt men det ordnar sig nog om nån dag. pengar försvinner ibland men kommer oftast tillbaka när du snackar med support. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Kollat din spamfolder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Du behöver inte vara orolig för att dina pengar är borta, däremot håller jag med dig om att kundtjänsten har blivit betydligt sämre den senaste tiden. Väntar fortfarande på mailsvar efter 9 timmar och så har det inte varit tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bombay Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Okej, ja jag har kollat i spamfoldern. Jag får väl hoppas att pengarna kommer in den här veckan då! tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Okej, ja jag har kollat i spamfoldern. Jag får väl hoppas att pengarna kommer in den här veckan då! tack för svaren. Vänta inte. ring dom ! Dom är så jävla snabba att ringa upp så fort man vill ta ur pengar och liknande. Ring och fråga vad dom pysslar med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Ja för sjutton! Ring oss och få allt utrett på en gång! Det är ingen idé att vänta och oroa sig. Telnr är 00-800-7789-7537 De löser allt på en gång! Håll oss uppdaterade i tråden hur det går för dig så ska jag serva dig så gott jag kan. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bombay Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Ja för sjutton! Ring oss och få allt utrett på en gång!Det är ingen idé att vänta och oroa sig. Telnr är 00-800-7789-7537 De löser allt på en gång! Håll oss uppdaterade i tråden hur det går för dig så ska jag serva dig så gott jag kan. Med bästa hälsningar, PartyPoker Okej! Jag får göra det senare idag då. Är det engelska eller svenska som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Okej! Jag får göra det senare idag då. Är det engelska eller svenska som gäller? Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bombay Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Ja dom verkar inte leva upp till sitt rykte iaf, snart 24 h sedan jag skickade ett mail och pengarna är inte inne än. Jag ska ringa dom snart så får vi se vad dom säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bombay Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Nu är det lungt, pengarna är inne. Jag skickade ett mail till och då satte dom in pengarna verkar det som! Tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy_pinko Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Nu är det lungt, pengarna är inne. Jag skickade ett mail till och då satte dom in pengarna verkar det som! Tack för svaren. bra bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Engelska. Njae... Bered dig på ett helt nytt språk.. Men det ska nog föreställa Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Det troliga är att pengarna "fastnade" nånstans i systemet och när du skickade ett mail till supporten kollade man vad det var som hade hänt och löste problemet. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts