Poque Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Hur är det med banköverföring funkar det för oss svenskar? Verkar inte funka nu iallafall när jag valde SEK som valuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jockekarlen Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 tjena .. ja har reggat genom länken och jag är inte med i listan av anmälda. det står att jag måste ha ett pw . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jockekarlen Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 sry.. kom på lösenet nu,, lol .. gl alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Har en skum bug som bara finns på texasborden. Ibland blir den värre och det kan vara riktigt svårt att se vilken färg hålkorten har. Någon som vet vad detta kan bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dedu Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Fran vilka lander kommer de flesta spelarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Notea1897 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Finns det något sätt att se hur många rakade händer man spelat, Och kommer bonusen in direkt automatiskt på ens pokerkonto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Finns det något sätt att se hur många rakade händer man spelat, Och kommer bonusen in direkt automatiskt på ens pokerkonto? Bonusen via forumet kommer in på ditt konto i bitar av $8 för varje $20 du rejkar (40% rakeback dvs) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 23 Februari , 2007 Rapport Share Postad 23 Februari , 2007 Hej mitt konto på FourtunePoker har blivit låst och jag har skickat 3-4 mail till supporten för att ta reda på vad det är som är fel. Men jag får bara detta till svar: " Account locked Dear xxxxxxxx, Thank you for the email regarding your poker account. Our security systems have detected play deemed inappropriate or consistent with fraudulent activity. Therefore your account has been locked and your poker membership revoked by our fraud department. Kind Regards, " Kan nån förklara vafan det är som pågår? för jag fattar verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antfarmer Postad 23 Februari , 2007 Rapport Share Postad 23 Februari , 2007 Du har kanske spelat dumt och chipdumpat eller nåt? mvh /Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 23 Februari , 2007 Rapport Share Postad 23 Februari , 2007 Ja det skulle man kanske kunna tro men det har jag inte gjort iaf... har skickat en stor mängd mail idag och har inte fått nått svar alls. dom säger bara att mitt account är låst för att det har förekommit nått olagligt i samband med mitt konto. dom säger även att IFALL mitt konto SKULLE öppnas igän så ska dom säga till mig. Dom måste väll kunna säga vad fan det är jag är misstänkt för så jag kan bevisa min oskuld. har en heldel pengar på det kontot som jag absolut inte har råd att vara utan under en allt för lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 hej jag reggade via PF.nu och satt in pengar på forutnepoker. Men det står inte ngt om att jag fått någon bonus? Asså jag har inga $ på pending bonus? Vad ska jag göra? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antfarmer Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Vad ska jag göra? Kontakta supporten kanske? /Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Kontakta supporten kanske? /Ant Mm det löste sig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fagerlund Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Tilt på att Fortunepoker ligger nere rätt ordentligt nu... reggad för en turnering som började 23.00. Klockan är nu ca 00.10 och inget fungerar... får jag pengarna tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Tilt på att Fortunepoker ligger nere rätt ordentligt nu... reggad för en turnering som började 23.00. Klockan är nu ca 00.10 och inget fungerar... får jag pengarna tillbaka? hur blire för oss som spelade en turnering då? Någon som vet hur man brukar göra? spelade en r+a 30 dollars, 213 reggade 63 kvar låg typ på 16 plats, hur delas prispotten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fagerlund Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Cashiern fungerar inte nu istället, kan inte växla tillbaka det jag växlat in. grr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mostrom Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Varför får man det här svaret då man mailar "cashier supporten"? Har fått samma svar tidigare vid något tillfälle också. Är mailadressen till supporten felaktig? Dear Niklas Thank you for contacting WebDollar Ltd. support. Please note that i can not find your account in our WebDollar system. You will have to contact the poker manager for further information. If you have any further questions do not hesitate to contact us again. Best regards, Alexander WebDollar Support Representative Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barry Seven Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Hej,har råkat ut för något konstigt fel.På min laptop kan jag logga in var som helst utan problem,men på den stationära här hemma får jag upp ett felmedelande.The username or password you entered is incorrect.Please try again. Errorcode(205) Var kan problemet ligga ??? OBS,jag försöker inte logga in på bägge datorerna sammtidigt edit. problem solved. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Hur mycket SNG-action finns det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 hur är det med neteller biten nu? går det direkt eller måste men vänta en dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fagerlund Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Ser nu att man får FPP för hur mycket man spelar.. men står ingenstans vad man kan använda dom till eller något sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 I Boss-nätet kan du bara använda till inköp i turrar ännu så länge. Kanske kommer nåt mer framöver, men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fagerlund Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Hittar inga turrar heller där man kan köpa in sig med FPP´s? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts