Gå till innehåll

SAJT: FortunePoker.eu

Fortune Poker

Recommended Posts

• Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Hej mitt konto på FourtunePoker har blivit låst och jag har skickat 3-4 mail till supporten för att ta reda på vad det är som är fel. Men jag får bara detta till svar:

"

Account locked

Dear xxxxxxxx,

Thank you for the email regarding your poker account.

Our security systems have detected play deemed inappropriate or consistent with fraudulent activity. Therefore your account has been locked and your poker membership revoked by our fraud department.

Kind Regards,

"

Kan nån förklara vafan det är som pågår? för jag fattar verkligen inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det skulle man kanske kunna tro men det har jag inte gjort iaf... har skickat en stor mängd mail idag och har inte fått nått svar alls. dom säger bara att mitt account är låst för att det har förekommit nått olagligt i samband med mitt konto. dom säger även att IFALL mitt konto SKULLE öppnas igän så ska dom säga till mig.

Dom måste väll kunna säga vad fan det är jag är misstänkt för så jag kan bevisa min oskuld. har en heldel pengar på det kontot som jag absolut inte har råd att vara utan under en allt för lång tid.

Länk till kommentar

Tilt på att Fortunepoker ligger nere rätt ordentligt nu... reggad för en turnering som började 23.00. Klockan är nu ca 00.10 och inget fungerar... får jag pengarna tillbaka?

hur blire för oss som spelade en turnering då?

Någon som vet hur man brukar göra?

spelade en r+a 30 dollars, 213 reggade 63 kvar låg typ på 16 plats, hur delas prispotten?

Länk till kommentar

Varför får man det här svaret då man mailar "cashier supporten"? Har fått samma svar tidigare vid något tillfälle också.

Är mailadressen till supporten felaktig?

Dear Niklas

Thank you for contacting WebDollar Ltd. support.

Please note that i can not find your account in our WebDollar system. You will have to contact the poker manager for further information.

If you have any further questions do not hesitate to contact us again.

Best regards,

Alexander

WebDollar Support Representative

Länk till kommentar

• 3 weeks later...
Hej,har råkat ut för något konstigt fel.På min laptop kan jag logga in var som helst utan problem,men på den stationära här hemma får jag upp ett felmedelande.

The username or password you entered is incorrect.Please try again.

Errorcode(205)

Var kan problemet ligga ???

OBS,jag försöker inte logga in på bägge datorerna sammtidigt

edit. problem solved.

Länk till kommentar

• 2 weeks later...
  • 1 month later...