Gå till innehåll

NL50 guldvärt på ABSOLUTEPOKER?


kidane

Recommended Posts

Enligt BONUSWHORES krävs enbart 7.5 x POINT (0.5 contributed rake ger en bonuspoint) per 1$ bonus, alltså cirka 7500 contributed händer för att få ut dina 750 bonusdollar.

 

See följande för mer info:

 

Absolute poker BONUS Terms and Conditions

 

Att det e contributed må störa de flesta Tight passive/aggressive spelare, men jag tycker ändå det e likvärdigt en 10x raked hands regulär bonus.

 

-------------

 

O nu när jag ändå e igång kan jag tipsa om bonusar som bidrog mitt avancemang från nl10 te nl50 ($600 --> $2000).

 

1. Inledde i början av DEC 2006 med Pokershares som gav $300 efter 3000 (0.25 rake = 1 raked hand) raked hands -- SOM DESSVÄRRE KRÄVER 6000 raked hands NUMERA!

 

 

2. Två veckor senare gav jag mig på TridentPoker som ger $200 efter 2000 raked hands (0.25 rake = 1 raked hand) -- SOM FÖR ÖVRIGT E BLAND DE BÄSTA BONUSARNA FÖR MICRO/LOW-STAKES FORTFARANDE!

 

 

3. Veckan därpå, slutändan av 2006, tills föregående vecka blev det GoldenTigerPoker som ger $200 vid 2000 raked hands (0.25 rake = 1 raked hand) --- ÄVEN DENNA SIDA ERBJUDER EN AV DE BÄSTA SIGNUP BONUSARNA (OBS!!! FÖRSTA INSÄTTNING MÅSTE MOTSVARA DUBBLA BONUSEN ($400 för maximala $200 bonus) SOM DU ÖNSKAR ATT TILLÄGNAS)

 

 

4. Senaste bonusen, som påbörjades och avslutades i lördags, blev WildJackPoker som ger $100 vid 1000 raked hands (0.25 rake = 1 contributed raked hand) --- RUGGIGT BRA BONUS O SNABBFÖRTJÄNT! (OBS!!! FÖRSTA INSÄTTNINGEN MÅSTE MOTSVARA 4x BONUSEN ($400 för maximala $100) SOM DU ÖNSKAR TILLÄGNAS)

 

ALLA sidor e neteller vänliga, användarvänliga (såsom de flesta prima sidor) samt håller bonus insättningen inom de första 48 timmarna efter du avklarat bonusen.

 

-------------

 

Jah, mitt bonushorande so far, hoppas de hjälper nått. Nu blire nl50 med nya tappra steg mot nl100. Uppdaterar när jag erfarit alla de stegen upp dit.

 

Tack o på återseende

 

ciao

 

.kidane

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade hela tiden på Absolute Poker då de hade 0.5 icke contributed då var bonusen svår på nl50 sen gick jag upp på nl100 då blev den genast mycket lättare.

 

Sen då de införde detta blev det riktigt tungt att få poäng på nl100 så detta är ingen bonus jag skulle rekommendera. Om man nu inte är en väldigt lös spelare som ser många floppar.

 

Vet att inte blinds räknas till contributed. Du kan ju testa bonusen men jag rekommenderar den inte och speciellt inte på nl50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...